Mihinkä natuna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
37
Aihe on varmasti tulenarka, mutta olis kiva kuulla pakkislaisten veikkauksia mihinkä pääsee "puhtain keinoin". Nyt puhun siis mihinkä voisi päästä varusteilla. Pistäkää veikkauksia tyyliin: pp:180kg+veto:250kg+kyykky:250kg= 680kg. Itse olen juuri aina ajatellut että n. 700kg:n yli menevät yhteistulokset eivät ole välttämättä enää mahdollisia natulle.

:david: jes mahtava tappelu tredi taas pystyyn :thumbs:
Ei jaksa nyt :D
Ehkä myöhemmin ;)

Mielestäni tuollaista ei kannata miettiä ollenkaan. Jos asetat itsellesi tuollaisia rajoja etukäteen, on niiden rikkominen myöhemmin vaikeampaa.

neutraali sanoi:
:david: jes mahtava tappelu tredi taas pystyyn :thumbs:
Ei jaksa nyt :D
Ehkä myöhemmin ;)

LOL neutraali taas vauhdissa

En nyt tarkoittanu mitään tappelua tästä... pistäkää vaan omia veikkauksia eikä mitään mutinoita :hyper:

Edit: ja peni en todellakaan itselleni pistä mitään kattoa, olis vaan kiva tietää mitä muut ajattelee/on mieltä.. Onko se nyt niin vaikeeta pistää sitä omaa arviota?

twinlab sanoi:
Aihe on varmasti tulenarka, mutta olis kiva kuulla pakkislaisten veikkauksia mihinkä pääsee "puhtain keinoin". Nyt puhun siis mihinkä voisi päästä varusteilla. Pistäkää veikkauksia tyyliin: pp:180kg+veto:250kg+kyykky:250kg= 680kg. Itse olen juuri aina ajatellut että n. 700kg:n yli menevät yhteistulokset eivät ole välttämättä enää mahdollisia natulle.

Voi ziisas19 sentään. Mitä helvetin veikkauksia?! Tääl on 6 miljardii ihmistä ja jokaisella on erilainen potentiaali voimailuun. Ja heitä hemmettiin tommoset luulot, että natuna ei voi tehdä yli 700kg. Se on sellasta paskaa ettei mitään ja estää oman kehityksesi, kun et edes usko siihen.

http://www.************.***

Tuossa on vähän esimerkkiä mitä se on kun on oikeasti hemmetin lahjakas.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tappeluksi menee, mutta 700kg yhteistulos on aika vähän. Se ei ole RAW-tuloksillakaan mitään. Ihan varmana olisin rikkonut jo 700 kilon RAW-rajan, jos selkä ja polvet eivät olisi sanoneet riks raks ja poks. Seli seli...

700kg yhteistuloksena ei todellakaan ole paljoa. 200kg pena, 270 veto ja 230 kyykky. Ilman painorajaa 800 kilon yhteistuloskin tulee hyvältä natulta RAWna milloin vain. Varusteilla 900kg ja yli.

Ja tämähän oli vain minun mielipiteeni, mutta jos Twinlab jaksat vaan treenata vielä 10 vuotta kunnolla, etkä usko noita roinan poikien puheita, eikä sulta mene paikat paskaksi, niin uskon sinun olevan 10 vuoden päästä samaa mieltä kuin mitä minä olen nyt!!!

alumiini sanoi:
Tappeluksi menee, mutta 700kg yhteistulos on aika vähän. Se ei ole RAW-tuloksillakaan mitään. Ihan varmana olisin rikkonut jo 700 kilon RAW-rajan, jos selkä ja polvet eivät olisi sanoneet riks raks ja poks. Seli seli...

700kg yhteistuloksena ei todellakaan ole paljoa. 200kg pena, 270 veto ja 230 kyykky. Ilman painorajaa 800 kilon yhteistuloskin tulee hyvältä natulta RAWna milloin vain. Varusteilla 900kg ja yli.

Ja tämähän oli vain minun mielipiteeni, mutta jos Twinlab jaksat vaan treenata vielä 10 vuotta kunnolla, etkä usko noita roinan poikien puheita, eikä sulta mene paikat paskaksi, niin uskon sinun olevan 10 vuoden päästä samaa mieltä kuin mitä minä olen nyt!!!

Aisa postaus :thumbs:

Tarkennus: En tarkoittanu tätä threadia mitenkään vakavaksi keskusteluksi vaan ihan omien mielipiteiden esittelyksi. Kato YT on aina YT juu nou ;)

alumiini sanoi:

Mutta ku et rikkonut ilmeisesti raja tuli jo vastaan kun paikat hajos :piis: . Kyllä näissä postauksissa vois vähän realistinenkin olla, ei 700kg yhteistulos vähää kyllä ole. Kyllä tuo 200kg raw penkki natuna ja merkistä on hurjaa, 270kg veto ja 230kg kyykky ei kuulosta edes pahalta vaikka kovia rautojahan nekin on. Eikä tuo 800kg yheteituloskaan tule edes kaikilta hyviltäkään natuilta milloin vain, kyllä siinä nyt jollain lailla häytyy palikat olla kohillaan. Minä kyllä uskon että natuna voi voimallisesti päästä tosi pitkälle jos on lahjakas mutta tosiaan jotain realistisuutta nuihin postauksiin, kaikki ei ole aina niin helppoa vaikka ois lahjakaskin ;)

niin.. älä mieti paljonko jonkun on mahdollista nostaa natuna, mieti ennemmin paljon itse tulet nostamaan natuna. älä ajattele mitään "rajaa" vaan mieluummin ajattelet ne realistisina tavoitteina, jotka jonkun ajan päästä pyrit rikkomaan.

neutraali sanoi:
Minä kyllä uskon että natuna voi voimallisesti päästä tosi pitkälle jos on lahjakas mutta tosiaan jotain realistisuutta nuihin postauksiin, kaikki ei ole aina niin helppoa vaikka ois lahjakaskin ;)

Onhan se helppoa, senkun vaan nostaa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
neutraali sanoi:
Mutta ku et rikkonut ilmeisesti raja tuli jo vastaan kun paikat hajos :piis:

Vielä jonain päivänä, vielä joskus... Täältä tullaan vielä...
Ja vaikka se 700kg ei ole vähää, niin ei se ole paljoakaan...
Mähän olen realistinen, kun minä uskon, että noihin tuloksiin pääsee kovalla treenillä. Kaikki eivät pääse, mutta osa pääsee tai voisi päästä.

Heheh

700 kg natuna on minimi mikä on tavoiteltavissa, en pidä 700 kilon yhteistulosta yhtään minään. Sitte kun ollaan tuolla 900+ , nii liikutaan sellaisissa raudoissa, joissa pikku piriste on välttämätöntä.

:rock:

edit: riippuu tietenki kaverista...paino ynnä muut geenisälät.

Jaahas.. nämä on taas näitä threadeja. Kukahan sitä koskaan tietäisi, että kuka on helvetin lahjakas kenestä ei ole mihinkään. Nämä lahjakkaat kun pääsevät natuna ja roinaamalla sekä että pidemmälle kuin lahjattomat. Mitään arviota en ala heittämään. Turhaan sä musta sellasia ajattelet, että miten pitkälle pääsee. Treenaat vaan kovaa ja nousujohteisesti koko ajan asettamatta mitään tavoitteita tyyliin: tänään yhteistulos on 700kg -> aloitan kuurin huomenna. Ehkei ihan nyt noin, mutta sinnepäin. :) Sitä kun ei voi koskaan tietää kuinka pitkälle pääset ja miten nopeasti.

twinlab, päätä tässä vaiheessa mitä haluat, älä pohdi mihin pääsisit jos jos...
kaikilla on luonnollinen raja minkä yli ei pääse.
eli kaikki on siitä kiinni, mistä olet itse tyytyväinen

Force sanoi:
Onhan se helppoa, senkun vaan nostaa.
Olipa viisaasti sanottu :david:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom