Mihin vuorokauden aikaan jengi treenaa?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Koulun jälkeen eli 15.00 -->. Joskus menen illalla klo 18.30 aikoihin, jolloin salilla on sellane mukava vilske ja fiilis. :) Ja suurin osa kavereista käy tuohon aikaan reenaamassa.

16.00-17.00 töiden/opiskelujen jälkeen.... Taitaa kyllä olla ruuhkaisinta aikaa ainakin meidän salilla. Aamutreenausta en edes viitsi ajatella. Joskus kun olen aamulla käynyt niin on ollut aivan virta pois!

yleensä aika tarkalleen 1930. tosin aina jos mahdollisuus niin mieluiten heti aamusta. jotenkin vaan vetää paremmin kun pääsee kunnon unien jälkeen treenaamaan.

Mun "aamu"treenit alkavat yleensä aina n. 10-13 välisenä aikana. Koska menen vasta illaksi töihin, niin tuo on oikein sopiva aika treenata. On myös hienoa kun ei tarvitse kukonlaulun aikaan herätä salille, hyvin ehtii kitata kahvia kaikessa rauhassa ja lukea Pakkista ennen lähtöä!

Arkisin aika riippuu paljon koulusta... Yleensä 18-20 mut sillon ku kerkeen ni 7-9... Viikonloppusin sit 14 pintaa...

Arkisin 15-17 välillä menen salille, riippuen töistä. Viikonloppuna silloin kun "huvittaa", joskus se on kymmeneltä aamulla, joskus seitsemältä illalla.

Timba79 sanoi:
Yleensä töiden jälkeen, eli väliltä 15-17 alkaa reenit. Iltavuorossa sitten aamupäivisin.

Saa nähdä nut kun perheelline olen minäkin, että mihin nämä treeniajat muodostuu.

Onnittelut Timba, itsellä 2.5v ja 0.333v :)

Juups, aikalailla perheen ehdoilla mennään.. Käyn itse yleensä aamuisin 6.30-7.30 ennen toimistolle menoa kun muu posse nukkuu, sitten taas perjantai-iltapäivisin vanhempi poika on mummolassa hoidossa että vaimokin saa "vapaapäivän" niin silloin voi käydä salilla työviikon päätteeksi.
Satunnaisesti jos on lähiopetusta iltakoulussa, niin silloin käyn duunin ja koulun välissä.

Aamutreeni on pelannut kaiken muun kanssa, mutta rinta ei pelaa aamuisin, joudun normaaliin penkkaamiseen ottaan noin 10% painoista aina pois..?

Nyt olen 11:30 - 13:00 aikoihin alottanut kun lukulomalla olen ollut.
Kun oli koulua niin joskus 15:00 - 16:00 aikoihin menin. Aina yrittää ennen viittä koska sit alkaa ruuhkat jotka ei lopu ennen ku salkkarit alkaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Intissä silloin kun vapaa-aika alkaa eli siinä 19 maissa. Kotona menee useimmiten vielä myöhemmäksi, joskus siinä 21 paikkeilla. Pitäis kyllä yrittää raahautua salille jo aikaisemmin. :)

Lähes poikkeuksetta arki- ja viikonloppuaamuisin klo 6. Mikään ei oo mahtavampaa kun alottaa päivä onnistuneen salireenin jälkeen. Lisäksi ruuhkaa ei ole yhtään.

Arkisin siinä seittemän aikaan raahaudun salille. Viikonloppuna joko samaan aikaan tai sitten jo aamupäivästä.

klo 17 tulee reenit vedettyä. Sillon ehtii vielä reenin jälkeen syömään yhden aterian ja iltapalankin, jos menee myöh ni sit tulee vähän kiirus ja täydellä mahalla kun ei oikein uni tule....

Ite tykkään reenata tuossa kello 14-15 paikkeilla jotenkin vaan tuntuu että sillon reeni kulkee parhaiten. Ilta reeneistä en pidä mutta joskus on pakko niitäkin harrastaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom