Mihin vuorokauden aikaan jengi treenaa?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pyrin mahdollisuuksien mukaan aloittamaan treenin aamupäivällä n. klo 10-11 aikoihin, jolloin itse olen huomannut olevan pirteimmilläni..Jos aikaa ei muuten ole, sitten treenataan vaikka klo 21.

treenailen yleensä aamuvuoron jälkeen eli klo 15 tai ennen iltavuoroa klo 13 -> kolmeksi töihin. Riippuen tietysti, että onko lasten haku tarhasta tai että onko iltavuorojen aikana lapset ylipäätään tarhassa vai minun vahdittavana ennen vaimon tuloa.

Arkipäivisin yleensä pari tuntii koulun jälkeen, eli klo 16 tai klo 18, paitsi perjantaisin on mukava menä joskus illalla vaikka 7 pintaan reenaa vaikka jalat, kun salikin on suht tyhjä. Se on suunnitteilla tänäänkin...:rolleyes:

Kymmeneltä, koulusta hyppytunnilla. Sit reenin jälkeen kouluun syömään. En tiedä onko paras vaihtoehto, mutta ainaki ilmasta ruokaa tulee mätettyä hyvin mielin.

perjantai-illat/viikonloput on kyllä parasta aikaa ku sali on poikkeuksetta tyhjä. Itse treenailen yleensä siinä 12-15 aikoihin.

No nykyään riippuu menoista, mutta viikonloppuna yleensä aamulla siinä 10-11. Viikolla tulee mentyä sitten 10-11 tai 12-15. illemmalla ei huvita hirveesti käydä kun tahtoo olla ruuhkaa..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mahdollisimman aikasin aamulla, unelma starttiaika treeneille 9:30, silloin kulkee:thumbs:

vapaapäivinä ja iltavuoro viikolla klo 10 ja aamuvuoron aikaan n 14.30.
yövuorojen aikaan en käy ollenkaan..

Aamulla (aina kun vaan mahdollista) klo. 8-10 aikoihin aloitan treenit. Silloin tuntuu olevan eniten energiaa, eikä salillakaan ole ruuhkaa. Ja päivä lähtee erittäin hyvin käyntiin :).

Cassu sanoi:
Aamulla (aina kun vaan mahdollista) klo. 8-10 aikoihin aloitan treenit. Silloin tuntuu olevan eniten energiaa, eikä salillakaan ole ruuhkaa. Ja päivä lähtee erittäin hyvin käyntiin :).

Sanopas muuta. Emmä illalla osais enää ees treenata....

Kokeilin joskus aikaisemmin (ennenkuin lapsia alkoi ilmaantua) treeniä aamulla, mutta ei oikein ollut kroppa vielä hereillä. Meni reeni vähän niinku haukotellessa...

Yleensä töiden jälkeen, eli väliltä 15-17 alkaa reenit. Iltavuorossa sitten aamupäivisin.

Saa nähdä nut kun perheelline olen minäkin, että mihin nämä treeniajat muodostuu.

yleensä viikolla (ma-pe) jos treeniä on niin klo.18-20
Mut viikonloppuisin tulee treenailtua jo aamupäivällä kun on aikaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom