Mihin tarvitsemme huippu-urheilua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sepa
  • Aloitettu Aloitettu
Eli pitäis kirjottaa tommosesta aiheesta aine. Jos on esittää mielipiteitä tai uusia näkökulmia asiasta,niin ottaisin niitä mielelläni vastaan :love: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Että saisi lenkkareita myydyksi.

Joku voi ulkomailla vaikkapa vahingoossa kuulla maasta nimeltä Finland. Tästä voisi luulla olevan meille jotain hyötyäkin, eikö juu?!?!??!

Originally posted by Pertti 123
Joku voi ulkomailla vaikkapa vahingoossa kuulla maasta nimeltä Finland. Tästä voisi luulla olevan meille jotain hyötyäkin, eikö juu?!?!??!
Kuten hiihdossa...

Että tavikset saisi ex-huipuista samanlaista hupia ja vahingoniloa arkipäiväänsä kuin Matti Nykäsestä :lol2:

Tai, että tuikituntemattomien ihmisten kanssa saa väännettyä tikusta asiaa, esimerkiksi dopingsotkuista tai jääkiekoista, sen ainaisen säästä ruikuttamisen sijaan..

Ja tietenkin pitää muistaa oman rakkaani kaltaisia intohimoisia vedonlyöjiä..mitä ihmette he sitten tekisivät???

Ja keiden kanssa "kohumallit" (:urjo: ) sitten seurutelisivat ellei jonkun Kyrkösjärven Pärskeen (=KyrPä) vilttiketjun maalivahdin hierojia olisi olemassa??

Leikki sijansa saakoon, saakoon sija leikkinsä

Originally posted by Afrodite
Kyrkösjärven Pärske (=KyrPä)

EI helevata:lol2:

Ihmisillä on kumma tarve saada selville kuka on missäkin paras. Huippu-urheilu on laajalti seurattua ja näin lähes kaikki tietävät kuka on paras

No onhan sitä kersasta asti kisailtu kuka hypää paskatunkiokasan päältä pisimmälle.

Huippu-urheilu on viihdettä aivan kuten Seiska, Salkkarit tai vaikka Idols.

Huippu-urheilijat, kuten muutkin viihdyttäjät, ovat eräänlaisia "sijaiseläjiä". Kun tavikset eivät pysty, uskalla tai viitsi itse elää elämäänsä, niin voivatpahan ainakin katsoa kun joku muu elää. :arvi:

Huippu-urheilu on hyvä bisnes kaikkine hyötyineen ja haittoineen...

Originally posted by Sepa
Eli pitäis kirjottaa tommosesta aiheesta aine. Jos on esittää mielipiteitä tai uusia näkökulmia asiasta,niin ottaisin niitä mielelläni vastaan :love: .

Hehehee... Sama juttu äikän yo-ainekurssilla. Päätin kanssa valita itse tuon aiheen. Pitäis saada torstaiks valmiiks...

Re: Re: Mihin tarvitsemme huippu-urheilua?

Originally posted by MKS
Hehehee... Sama juttu äikän yo-ainekurssilla. Päätin kanssa valita itse tuon aiheen. Pitäis saada torstaiks valmiiks...

Ollaan samassa veneessä :). Tosin mun piti saada valmiiks jo viime viikolla...

Originally posted by Pertti 123
Joku voi ulkomailla vaikkapa vahingoossa kuulla maasta nimeltä Finland. Tästä voisi luulla olevan meille jotain hyötyäkin, eikö juu ?!?!??!

Kyllä vain :lol2:

Mutta oikeasti eihän tuosta huippu-urheilusta ole paskankaan hyötyä, siis muuta kuin että sitä on joskus kiva katsoa.....

Yliarvostettua & ylipalkattua :jahas:

No eiköhän huippu-urheilu ja urheilijoiden ihailu osaltaan kannusta lapsia ja nuoria (miksei aikuisiakin) harrastamaan liikuntaa ja pitämään kehostaan näin parempaa huolta?

Ja sitten on tietenkin se urheilun viihteellinen puoli.

Originally posted by juu
Kyllä vain :lol2:

Mutta oikeasti eihän tuosta huippu-urheilusta ole paskankaan hyötyä, siis muuta kuin että sitä on joskus kiva katsoa.....

Yliarvostettua & ylipalkattua :jahas:

Hajoo nyt aamuihis. :wall:

Yleistät kaiken huippu-urheilun yliarvostetuksi ja ylipalkatuksi?
Kyllä kaikki urheilusta leipänsä tienaavat ovat rahansa ansainneet.

Originally posted by aidan
Hajoo nyt aamuihis. :wall:

Yleistät kaiken huippu-urheilun yliarvostetuksi ja ylipalkatuksi?
Kyllä kaikki urheilusta leipänsä tienaavat ovat rahansa ansainneet.

No en yliarvostetusta tiedä mutta kyllä melkein minkä tahansa lajin huipulla liikkuu sellaiset rahat että :eek: (tai sitten olen vain kateellinen, köyhä kun olen :D )

Jaa ovat ansainneet?? Kerroppas miksi urheilija on ansainnut jopa kolme nollaa palkkakuittiinsa enemmän kuin esimerkiksi siivooja?

Originally posted by juu
No en yliarvostetusta tiedä mutta kyllä melkein minkä tahansa lajin huipulla liikkuu sellaiset rahat että :eek: (tai sitten olen vain kateellinen, köyhä kun olen :D )

Jaa ovat ansainneet?? Kerroppas miksi urheilija on ansainnut jopa kolme nollaa palkkakuittiinsa enemmän kuin esimerkiksi siivooja?

Eipä taida voimanostossa olla ainakaan hirveet liksat täälläpäin mannerta . Eikä ihan miljoonien mainosdiilejä :itku:
Vai lasketaanko voimanostoa huippu-urheiluksi, vaikka olisi kuinka hyvä?

Originally posted by Sepa

Se on viihdettä.
Noita jalkapallohuligaaneja ja muita faneja kun kattelee, niin urheilu näyttäisi myös olevan sivistyneempi versio semmosesta entisajan "fiilistely-sotimisesta".

Verta kentällä, ei sitä muuten jaksa kattoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom