Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuten hiihdossa...Originally posted by Pertti 123
Joku voi ulkomailla vaikkapa vahingoossa kuulla maasta nimeltä Finland. Tästä voisi luulla olevan meille jotain hyötyäkin, eikö juu?!?!??!
Originally posted by Afrodite
Kyrkösjärven Pärske (=KyrPä)
Originally posted by Sepa
Eli pitäis kirjottaa tommosesta aiheesta aine. Jos on esittää mielipiteitä tai uusia näkökulmia asiasta,niin ottaisin niitä mielelläni vastaan .
Originally posted by MKS
Hehehee... Sama juttu äikän yo-ainekurssilla. Päätin kanssa valita itse tuon aiheen. Pitäis saada torstaiks valmiiks...
Originally posted by Pertti 123
Joku voi ulkomailla vaikkapa vahingoossa kuulla maasta nimeltä Finland. Tästä voisi luulla olevan meille jotain hyötyäkin, eikö juu ?!?!??!
Originally posted by juu
Kyllä vain :lol2:
Mutta oikeasti eihän tuosta huippu-urheilusta ole paskankaan hyötyä, siis muuta kuin että sitä on joskus kiva katsoa.....
Yliarvostettua & ylipalkattua :jahas:
Originally posted by aidan
Hajoo nyt aamuihis. :wall:
Yleistät kaiken huippu-urheilun yliarvostetuksi ja ylipalkatuksi?
Kyllä kaikki urheilusta leipänsä tienaavat ovat rahansa ansainneet.
Originally posted by juu
No en yliarvostetusta tiedä mutta kyllä melkein minkä tahansa lajin huipulla liikkuu sellaiset rahat että (tai sitten olen vain kateellinen, köyhä kun olen :D )
Jaa ovat ansainneet?? Kerroppas miksi urheilija on ansainnut jopa kolme nollaa palkkakuittiinsa enemmän kuin esimerkiksi siivooja?
Originally posted by Sepa
Eli pitäis kirjottaa tommosesta aiheesta aine. Jos on esittää mielipiteitä tai uusia näkökulmia asiasta,niin ottaisin niitä mielelläni vastaan .