Mihin sotkea maitoprotsku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tontto
  • Aloitettu Aloitettu
Mors.

En pikasella söörtsillä löytänyt samankaltaista topikkia niin tekaisen oman.

Elikkäs kun on ollut tuollainen 5kg maitoprotsku pönttö pölyttymässä jo jonkin aikaa tuolla nurkassa ja haluttaisi ottaa se hyötykäyttöön, mutkumutku... Missä sitä voi käyttää?? :david: Kun tuntuu että se maistuu ihan p****lle pistää sitä mihin tahansa (en kylläkään tiedä miltä p***a maistuu mut siis niinku silleen, juu nou)

Sekotanko sen johonki taikinaan kun leivon leipää tjsp? :D

mjooh, komments pliis :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olin kanssa luopunut jo toivosta maitoprotskun nielemisen suhteen, mutta sitten löysin ratkaisun: FunLight-tiivistemehu! Ainakin mansikanmakuinen hävittää sen maitoproteiiniin hirveän maun täysin. Ihme juttu kyllä tuo, että funlightilla voi olla niin erilainen vaikutus verrattuna muihin mehuihin.

Itsekkin yritän epätoivoisesti hävittää jotain antiikin aikaista jauhoa. Ei kestä paljoa laittaa, että maistuu rahka & ananaskombon läpi :curs:

O'light mochaan, tulee sellasta maitokahvin tapasta kaseiiniinkin sekotettuna.

Hanki kunnon blenderi. n 5d maitoa, 10 makeutustablettia, iso annos tummaa raakakaakaota, 1.5-2dl maitoprotskua, 4-6kpl jääpaloja, ripaus vanilja sokeria tai aromia ja blendaus 1-2min. Jos ei ole tarpeeksi kuohkeata niin lisää prodea.
Nam.. :)

Miken linjoilla, johonkin maustettuun jauhoon kun sotkee, niin tuskin tunkee maku läpi (eihän maitoproteiini edes maistu oikein miltään).

100g rahkaa, pari rkl maitoprodee, 1rkl kaakao jauhetta, maitoa/vettä ja sekasin se.
juu ei maistu se oikein miltään mutta on huono sekoamaan, ainakin mun eka pussi maito90:stä, jää helposti reilunkokoisia kokkareita ja ne maistuu kyllä hiukan pahalta.

Suurkiitos vinkeistä! :worship: Pitää kokeilla että mikäs noista itselleni sopii parhaiten.

Itsekin olen huomannut juuri tuon, että toi prkln jauho ei meinaa sekoittua mihinkään vaan ihme kokkareita jää lillumaan :curs: ja tuo primen milk protein mielestäni ainakin maistuu niin pahalle ettei ole tosikaan :urjo:

tontto sanoi:
Suurkiitos vinkeistä! :worship: Pitää kokeilla että mikäs noista itselleni sopii parhaiten.

Itsekin olen huomannut juuri tuon, että toi prkln jauho ei meinaa sekoittua mihinkään vaan ihme kokkareita jää lillumaan :curs: ja tuo primen milk protein mielestäni ainakin maistuu niin pahalle ettei ole tosikaan :urjo:

Ravista KOVEMPAA :whip:

tontto sanoi:
Kun tuntuu että se maistuu ihan p****lle pistää sitä mihin tahansa

Niinhän sä luulet! Kokeilin eilen sekoituslitkuna Valion uutta kevyttuoremehua (appelsiini-vadelma) kaseiini-hera-sotkulleni ja tuli niin perhanan hyvää, ettei sen juomista meinannut saada lopetettua. Omasta mielestäni just sopiva makuyhdistelmä: happamuutta, makeutta ja maitomaisuutta sopivassa suhteessa.

Sheikkeri on tietysti välttämätön kaseiinin sekoittumiselle.

tontto sanoi:

Kaseiinissa on ... originelli maku ja koostumus. Tarpeeksi vettä, tarpeeksi kylmää vettä ja shakeriin ehdottomasti ritilä, sekä ravistus välittömästi veden lisäämisen jälkeen. Jääpala seassa auttaa myös, kuten lantraaminen heraankin, mutta sitä maitoprotskua ei tarvi olla paljon kun seos alkaa jo paakkuuntua.

Tota o'light mokkaa pitää testata, ostin pönikän tuollaista hera-kaseiini-soija-whateva-sekoitusta ja siitä vähän iskee kaseiinin maku läpi vaikka onkin suklaan makuista noin periaatteessa.

Mulla oli kanssa samaa ongelmaa muutama kuukausi sitten. Yritin juoda funlightin kanssa ennen nukkumaan menoa, mutta haittasi nukahtamista niin paljon että piti lopettaa (hirveääkin oli, ja muutenkin oli vaikea sekottaa). Nyt sekoitan sen maitoon.

Kun antaa sen vähän aikaa imeytyä ja sekottelee kunnolla (haarukka ja iso lasi), niin siitä tulee vähän sellainen vellimäinen sotku. Eihän se hääville maistu vieläkään, mutta täyttää hyvin pötsin eikä haittaa untakaan. Joskus jos oikein ällöttää, niin laitan yhden turkinpippurin suuhun samalla kun juon (ei siitä nyt niin paljon voi haittaa olla!). Kaseiinista saa muuten maitoa ja kaakaota mukaan tehosekoittamalla jonkinlaisen moussen joka on jopa aika hyvää.

Joskus tuli ahneuksissa ostettua pussillinen Fastin Powerload-jauhoa. Piti sekoittaa veteen, maistui kainalolle. Sekoitin jauhetta sen jälkeen maitoon ja kaakaojauheeseen, mutta kamalaa se silti oli. Nenästä pitäen sitä tuli juotua. Toisaalta jauheen teho oli ihan mukava.

Maitoprotsku menee ihan maidon ja rypsiöljyn kanssa ilman mitään maustamisia, ei se hääppöstä ole, mutta kyllä sen juopi.

Makunautinto:

sheikkeriin vettä, talkkunajauhoja, kylmäpuristettua rypsiöljyä, maitoprotsku jauhoja, fun light mehutiivistettä -> sekasin ja ääntä kohti.

Erittäin hyvää!!

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom