Mihin sekoitat kreatiinipyryvaatin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja posso
  • Aloitettu Aloitettu
Tere.

Ostin Leaderin kreatiinipyryvaattia. Olen viimeksi käyttänyt kyseistä ainetta joskus vuonna kirves ja miekka. Silloin se oli jonkun eri valmistajan ja pyryvaatti oli maustettu jollain maulla.

Tämä nykyinen on maustamatonta ja maistuu aivan törkeen pahalle. Eli kysymys kuuluu: Miten nautitte itse kyseisen aineen? Protskuun ei voi sekottaa, koska ei sekotu kunnolla. Tulee vaan koko sheikkeri täyteen vaahtoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kannata sekottaa mihinkään, ykkösellä vaan huiviin ja irvistys perään. :evil: Auttaa kun ei pistä sitä vettä mitään puolta litraa vaan just ja just riittävästi ja ottaa viereen lasin jotain muuta juotavaa, millä huuhteleen maun pois suusta heti tuon jälkeen.

Ei kannata sekottaa mihinkään, ykkösellä vaan huiviin ja irvistys perään. :evil: Auttaa kun ei pistä sitä vettä mitään puolta litraa vaan just ja just riittävästi ja ottaa viereen lasin jotain muuta juotavaa, millä huuhteleen maun pois suusta heti tuon jälkeen.

Tollein mäki vedän ton aina. Ja jos jää paha maku suunun niin kurlaa lopuks vaikka light kokista kidassa, ni se pahakin maku katoaa äkkiä.

Sama pätee myös argiiniin. Käytän UFS:n argiinia ja se on pakko ottaa mihinkään sekoittamatta. Lusikalla suoraan suun perukoille ja perään vedän yleensä suullisen appelsiinimehua(100% aitoa) ja lopuksi vettä.

Tai jos koitat sekoittaa johonkin niin hyvin pieneen määrään ja vaikka hieman funlightia sekaan makua peittämään. Ei saa vaan antaa jäädä siihen makunystyröihin tutustumaan vaan huuhdeltava välittömästi alas.

Ei hyvää mutta tekee niin hyvää ;)

Mä oon ostanu Lidlistä C-vitamiini- ja magnesium-poretabletteja. Heittää lasiin molempia yhen, sit suosituksen mukainen satsi kreaa ja sit n. 2-3dl vettä.. Antaa poreilla rauhassa ja nesteen hiukan kirkastua.. Mun mielestä ihan ok! Noi poreet maksaa 1€/20kpl joten hinta ei päätä huimaa!!

Mehuun tai muuhun ei pysty sekottamaan.. On aivan liian hapokasta!

Raakana ei viitti vetää kun on niin hapanta, että vie kiilteen mukanaan hampaista...

Kiitos vastauksista...yksinkertainen on kaunista, eli irvistyksellä vaan nopeasti ääntä kohti...täytyy kokeilla toi porereseptikin.

Heittää vaan lusikalla suuhun ja jos haluaa niin voi juoda vettä päälle tai muuta nestettä. :thumbs:

ite kerran unohin kaikki sheikkerit ym.himaa,mutta kreatiini ja palkkari oli mukana..ei muuta ku vessaan ja lusikallinen kreatiinia lärvii,ja perhana alko vaahtoo suussa,ja meinasin ''tukehtua'' siihen..sit vaa vettä perää.Jotenki tuntu että jauhetta meni nielusta nenäänkin.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom