Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyl totta, mutta muuttaa vain aika ikävästi drinkin makua jos muuten on hyvän makuinen drinkki. Siksi etsinkö sellaista mihin sen vain sekoittais tyyliin puollasia vettä ja kerta huitaisulla alas.Palkkarissa toimii ja varmasti muissakin prodedrinksuissa.
Tuo on kyl totta, mutta muuttaa vain aika ikävästi drinkin makua jos muuten on hyvän makuinen drinkki. Siksi etsinkö sellaista mihin sen vain sekoittais tyyliin puollasia vettä ja kerta huitaisulla alas.
Noh sä ootkin niin HCbodynunna, että ei moinen paljon hetkauta. :DHalo sanoi:enkä oo huomannu leusiinin vaikuttavan mitenkään makuun...
Itse olen laittanu leusiinin aina melkein palkkariin, mutta on tullut vedettyä myös arginiinin kanssa ilman mitää muuta kuin vettä, siinä melkein lensi :yrjö:, mutta ei se leusiini pahaksi sitä palkkaria maultaan tee.
Tänään ensimmäistä kertaa palkkarin sekaan ja enää ei voi palkkarista nauttia hitaasti nautiskellen kuten ennen.
Eilen otin leusiinin suoraan lusikalla suuhun, vettä perään, vähän purskuttelua ja alas. Jatkossa teen myös noin. Suklaanmakuisessa palautusjuomassa tuo leusiini teki kitkerän salmiakkimaisen maun mistä en pitänyt, joten leusiini erikseen ja pystyn nauttimaan palkkarin hyvästä mausta jatkossakin.
paljon yksi t-lusikkallinen nielee leusiini? mulla on sitä jauheena mutta siinä ei ole mittaa
kukkurallinen = n.3gee