Mihin leusiini kannattaa sekoittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhis.t
  • Aloitettu Aloitettu
Moi!
Minulla olisi sellainen ongelma, eli mihin sekoittaisin Leusiinin? Siis tarkoitus ei ole hakea mitään makuelämystä, mutta veteen se ei vain sekoitu. Eli olisin kiitollinen jos joku on löytänyt sellaisen koktailin johon tuo sekoittuisi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Palkkarissa toimii ja varmasti muissakin prodedrinksuissa.
Tuo on kyl totta, mutta muuttaa vain aika ikävästi drinkin makua jos muuten on hyvän makuinen drinkki. Siksi etsinkö sellaista mihin sen vain sekoittais tyyliin puollasia vettä ja kerta huitaisulla alas.

Tuo on kyl totta, mutta muuttaa vain aika ikävästi drinkin makua jos muuten on hyvän makuinen drinkki. Siksi etsinkö sellaista mihin sen vain sekoittais tyyliin puollasia vettä ja kerta huitaisulla alas.

Mulla on palkkarissa maustamatonta heraa ja kaakaojauhetta, enkä oo huomannu leusiinin vaikuttavan mitenkään makuun... Mutta yksilöasioita tietysti.

Lidlin poretabletit vie leusiinin maun aika hyvin ja ne ei maksa juuri mitään. Lusikalla ei vaan meinaa sekoittua, eli sheikkeri kehiin

Itse olen laittanu leusiinin aina melkein palkkariin, mutta on tullut vedettyä myös arginiinin kanssa ilman mitää muuta kuin vettä, siinä melkein lensi :yrjö:, mutta ei se leusiini pahaksi sitä palkkaria maultaan tee.

Halo sanoi:
enkä oo huomannu leusiinin vaikuttavan mitenkään makuun...
Noh sä ootkin niin HCbodynunna, että ei moinen paljon hetkauta. :D

Tänään ensimmäistä kertaa palkkarin sekaan ja enää ei voi palkkarista nauttia hitaasti nautiskellen kuten ennen. Leusiini maistuu aivan sairaan pahasti läpi ja ei ole kyllä hyvän makuista. Pakko sen on toimia kun on niin pahan makuista :)

Itse olen laittanu leusiinin aina melkein palkkariin, mutta on tullut vedettyä myös arginiinin kanssa ilman mitää muuta kuin vettä, siinä melkein lensi :yrjö:, mutta ei se leusiini pahaksi sitä palkkaria maultaan tee.

Appelsiini tuoremehuun arginiini+leusiini.. sinne voi sitten muutkin aminohapot heittää jos tarvis, ja vaikka kreatiinin. (itse kyllä krean vedän ihan lusikalla suuhun ja vettä perään kun ei se juuri millekkää maistu.) ja ei minusta häiritsevästi puske mikään läpi jos vaan tarpeeksi on mehua ;)

Tänään ensimmäistä kertaa palkkarin sekaan ja enää ei voi palkkarista nauttia hitaasti nautiskellen kuten ennen.

Eilen otin leusiinin suoraan lusikalla suuhun, vettä perään, vähän purskuttelua ja alas. Jatkossa teen myös noin. Suklaanmakuisessa palautusjuomassa tuo leusiini teki kitkerän salmiakkimaisen maun mistä en pitänyt, joten leusiini erikseen ja pystyn nauttimaan palkkarin hyvästä mausta jatkossakin.

Oma periaate on, että ei kaiken pidä olla kivaa ja maistua hyvältä => leusiini heran ja malton joukkoon, vesi päälle ja kurkusta alas ilman turhaa kitinää! Ekaa kertaa vetäessä naamaan tosin naama näytti :eek:

Eilen otin leusiinin suoraan lusikalla suuhun, vettä perään, vähän purskuttelua ja alas. Jatkossa teen myös noin. Suklaanmakuisessa palautusjuomassa tuo leusiini teki kitkerän salmiakkimaisen maun mistä en pitänyt, joten leusiini erikseen ja pystyn nauttimaan palkkarin hyvästä mausta jatkossakin.

Tuohon meinas joskus tukehtua :D Kun se hylkii mukavasti vettäkin, samakuin heittäs tomusokeria suuhun, ei maulta toki.

Tuli joskus pistettyä 3dl vettä ja noin desi leusiinia ja sillä meni alas, vaikka ei sekoittunutkaan. Kuten Ville222 sanoi, niin appelsiini mehu on hyvä peittämään makua.

purkista lusikalla kielelle, vettä kulaus ja purskuttelu (ihan vaan siks että menee kaikki samalla kertaa alas) ja nielaisu. helppoo kun heinänteko

Mites muuten otatte vihreä tee jauheen?

On meinaan pirun pahaa ja jää kieleen ynnämuutaynnämuuta.

Tällähetkellä otan tuon yhdessä aminojen yms. kanssa. Kyllä sen nyt alas saa menemään, mutta jos jollain olisi jokin hyvä maustamisvinkki tuohon.

Ostat kapselointilaitteen ja tyhjiä gelatiinikapseleita ja ai että, kun on sen jälkeen helppoa nauttia kaikki pahanmakuiset jauheet. Itsellä on tuossa sellainen ja reilut 3000 tyhjää gelatiinikapselia, eli ihan lähiaikoina ei tule ongelmia noiden ikävän makuisten jauheiden kanssa. Tosin juuri nyt on ainakin vain kreatiinietyyliesteri sellainen aine, jonka laitan kapseleihin. Esim. arginiinit yms. menevät kyllä ihan siltään veden seassa.

Itse olen esimerkiksi tuon leusiinin "nauttinut" lähes aina proteiinijuoman tai palautusjuoman seassa. Proteiinijuomassa se hera- tai maitoproteiini(riippuen juomasta) paksuntaa sitä juomaa sen verran, että leusiinikin sekoittuu siihen eikä pääse nousemaan pintaan, jolloin se on helppoa juoda pois huikalla. 10 grammaakin tosin jo vähän pilaa makua, mutta kyllähän tuon juo, kun tietää kuinka hyvää se tekee :). Joskus heikkoina hetkinä on tullut tuupattua leusiinitkin kapseleihin ja sitten ääntä kohti, mutta normaalisti en koe sitä tarpeelliseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom