TestoMani|
Banned
ei muuta kuin lajiksi Judo.
ja painitaidot kunniaan:thumbs:
ja painitaidot kunniaan:thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KYLLÄ! Nää saa nyt loppua nämä keskustelut näistä lakipykälistä. Menkää Yleinen keskustelualue-osioon, täällä on tarkoitus puhua treeneistä sun muista.
Originally posted by Lost Soul
Kiva aina saada palautetta, ja nyt sitten sarkasmin vuoro:eli mihinkäs takia te sitten harjoittelette ip-lajeja? Salia varten?
Ilmeisesti te olette oppineet(tai siis ainakin teeskentelette oppineenne)kuinka vältellä ip-tilanteita. Hienoa! Tuossahan olisikin hieno tapa vältellä kaikki vaara ja konflikti tilanteet:500 metrin juoksu! On se kauheaa, kun voi tulla tappelu, siinähän voi vaikka vammautua ja kuolla!
Vaan mitenköhän mahtaa käydä sellaisen ihmisen, joka aina juoksee karkuun, eikä ikinä pysähdy puolustamaan itseään? Varmaan säilyy naama ja kädet kauniina, mutta veikkaan, ettei sellainen kaveri mm naista saa!
...Ja P.S:Nimimerkkini, Lost Soul(niin, ette varmaan tienneet, että se tarkoittaa kadonnutta sielua:lol2: )syntyi jo kauan ennenkuin nuo liikalihavat, tositappeluita koskaan näkemättömät amisluuserit alkoivat minulle vittuilla.
...Olen vain sitä mieltä, että jopa minunkin neekeririepuni on arvokkaampi, kuin parin amisluuserin, enkä siis aio luopua ilman tappelua:curs:
...Ja mitä tuohon "kadun lakiin" tulee, niin täällä on nyt väitetty, että keksin koko jutun päästäni. Daa!
...Tässä maassa toistaiseksi ainoa laki on kadun laki.
...Ja jos te täällä pidätte minua vainoharhaisena, trollina tai yliagressiivisena maahanmuuttajana, niin sillekkään minä en voi yhtään mitään!
...Jos jonkun amispellen oma käytös ja ruumiinkieli antaa ymmärtää, että se on nyt joko yksin tai kavereiden kanssa tulossa päälle, minä en jää sitä odottamaan!
Jos tulee tappelu, niin sitten tulee tappelu. Jos tule turpiin, niin sitten tulee turpiin. Jos tulee vamma, niin sitten tulee vamma. Jos tulee pahempi, niin sitten tulee pahempi