Mihin kannattaisi mennä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
ei muuta kuin lajiksi Judo.
ja painitaidot kunniaan:thumbs:

KYLLÄ! Nää saa nyt loppua nämä keskustelut näistä lakipykälistä. Menkää Yleinen keskustelualue-osioon, täällä on tarkoitus puhua treeneistä sun muista.

En minä olisi näistä kyllä yhtään enempää halunnutkaan jauhaa, mutta kun nämä tekojeesukset alkoivat taas täällä kauhistelemaan, millainen villi naapuri minä olen:D Jes! Oon mä kyllä tosi kova kundi, kun multa löytyy kasissta peräti puukko, joka on suunniteltu perkaamaan kaloja äärimmäisissä pakkasoloissa:curs: Voi vittu että mä oon kova jätkä:worship: Vaan meillä nekruillahan on teräaseet! Vitivalkoiset Suomalaiset on sen sijaan niin hellää ja rauhaarakastavaa sakkia, ettei niiltä nyt löytyis teräaseita, tai haluja vahingoittaa toista ihmistä! Kyllä mä oon ehdottomasti kovin kingi koko Järvenpäässä! Parasta vaan äkkiä soittaa poliisille ja ilmoittaa, että täälläpäin liikku kova nekru puukon kanssa:D

Originally posted by Lost Soul
Kiva aina saada palautetta, ja nyt sitten sarkasmin vuoro:eli mihinkäs takia te sitten harjoittelette ip-lajeja? Salia varten?

Ilmeisesti te olette oppineet(tai siis ainakin teeskentelette oppineenne)kuinka vältellä ip-tilanteita. Hienoa! Tuossahan olisikin hieno tapa vältellä kaikki vaara ja konflikti tilanteet:500 metrin juoksu! On se kauheaa, kun voi tulla tappelu, siinähän voi vaikka vammautua ja kuolla!

Vaan mitenköhän mahtaa käydä sellaisen ihmisen, joka aina juoksee karkuun, eikä ikinä pysähdy puolustamaan itseään? Varmaan säilyy naama ja kädet kauniina, mutta veikkaan, ettei sellainen kaveri mm naista saa!

Mä aikanani harrastin karatea viitisen vuotta. Salilla en todellakaan käynyt sitä varten, että voin kadulla otella. Itseasiassa tuo puolustustaito oli se mitä tuli sivussa opittua. Hyvä kunto, koordinaatio, mukava porukka oli niitä huomattavasti tärkeämpiä arvoja. Mä voisin verrata omaa harrastustani lähinnä vaikka futikseen.

Kyllä tuo juoksu on paras tapa. Siitä ei pääse mihinkään. Se on joko halvin tai vähiten satuttava tapa. Minä kyllä tiedän mitä on saada turpaan. Minä jopa tiedän miltä tuntuu kun on kylkiluut sisällä. Ei se niin kivaa ole. Nämä tapaukset siis ovat olleet salin sisällä tapahtuneita otteluita sääntöjen ja valvonnan alaisena. Muutaman kerran kun ottaa kunnolla hanskoilla turpaan tietää sen miltä se tuntuu. Puhumattakaan siitä jos niitä hanskoja ei ole ollenkaan.

Sä oot syntynyt väärälle vuosimiljoonalle jos sä tollasia luolamies vartauksia rupeet tänne laukomaan. Noi kaks asiaa ei kyllä sitten korreloi millään tavalla. Itse asiassa jos joku akka on sitä mieltä, että tappelemalla hänen mielenkiinto voitetaan niin sitten saa akka olla ihan rauhassa. Minä en häiritse.

No, jos nyt noin hanakasti tuomitset uuden intoni urheiluun, niin ajatellaan asiaa näin:ainakin laihduin noin 20-kg! Kyllä se nykypäivän Suomessa oli aika hyvä saavutus! Itse en uskonut, että minusta olisi siihen:D

P.S:Jos tulee tappelu, niin sitten tulee tappelu. Jos tule turpiin, niin sitten tulee turpiin. Jos tulee vamma, niin sitten tulee vamma. Jos tulee pahempi, niin sitten tulee pahempi, mutta minä en ala kyllä omasta koulustani mihinkään juoksentelemaan, ja onneksi vastassani ei kyllä olekkaan mitään koulutettuja karatekoja:down: Ei ainakaan tarvitse pelätä, että joku näistä kavereista osaisi mitään muuta kuin ahtaa pizzaa ja kokista ja sanoa"vittu, saatana, ja naapuri" Eivätkös ne nyt olleet nuo kolme Suomalaista epäjumalaa. No, minua vastaan ei savolaismagia auta!

Originally posted by Lost Soul

...Ja P.S:Nimimerkkini, Lost Soul(niin, ette varmaan tienneet, että se tarkoittaa kadonnutta sielua:lol2: )syntyi jo kauan ennenkuin nuo liikalihavat, tositappeluita koskaan näkemättömät amisluuserit alkoivat minulle vittuilla.

...Olen vain sitä mieltä, että jopa minunkin neekeririepuni on arvokkaampi, kuin parin amisluuserin, enkä siis aio luopua ilman tappelua:curs:

...Ja mitä tuohon "kadun lakiin" tulee, niin täällä on nyt väitetty, että keksin koko jutun päästäni. Daa!

...Tässä maassa toistaiseksi ainoa laki on kadun laki.

...Ja jos te täällä pidätte minua vainoharhaisena, trollina tai yliagressiivisena maahanmuuttajana, niin sillekkään minä en voi yhtään mitään!

...Jos jonkun amispellen oma käytös ja ruumiinkieli antaa ymmärtää, että se on nyt joko yksin tai kavereiden kanssa tulossa päälle, minä en jää sitä odottamaan!

Niin, kun sinua nyt kiusataan koulussa, viestiesi mukaan yhden "lihavan" henkilön toimesta, niin ihanko siitä olet päätellyt että ainoa laki on katujen laki??:confused:

Huhhuh...

Ja kukaan ei ole puhunut sinun maahanmuuttajataustastasi yhtään mitään ennen kuin sitä aloit itse hehkuttamaan. Sillä ei varmaan ole minkäänlaista merkitystä tässä asiassa, nämä viestit poikii sun hieman epäilyttävistä jutuista.

Ja vielä, jos sitä ottais itsekin noin hirveän tosissaan kaikki mitä mulle on sanottu tai miten mua on katsottu niin olisin tällä hetkellä noin 10 x kuollut, en uskaltaisi liikkua ulkona ollenkaan ja jos sinne joskus vahingossa eksyisi niin vähintään patukka, kaasu ja ehkä jonkin sortin tuliasekin pitäisi olla matkassa...

Kun puhutaan kamppailulajeista niin puhutaan kamppailulajeista eikä tuoda sitä puukkoa mukaan joka vitun keskusteluun!!

nyt loppuu tämä. mennyt niin off-topic. ruokitte toistenne kiukkua viesteillänne. vielä tollasia viestejä jonnekin niin riks, raks, poks.

closed by jury decision.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom