Voi kumpa minulla olisi nyt ja iänkaikkisesti webbiyhteys päässäni, niin pääsisin kommentoimaan kaikkiin minusta levitettyihin huhuihin ja väärinkäsityksiin
Näin alkajaisiksi voitaisiin tähän vaikkapa laittaa, että jos nyt sitten olisin "trolli"(tämä kai tarkoittaa henkilöä, joka leikkii/näyttelee/kuvittelee olevansa jotain mitä ei ole), niin miksi esittäysyisin sitten kaikkialla vain sillä yhdellä ja aina samalla nimimekillä. Ja P.S:Nimimerkkini, Lost Soul(niin, ette varmaan tienneet, että se tarkoittaa kadonnutta sielua:lol2: )syntyi jo kauan ennenkuin nuo liikalihavat, tositappeluita koskaan näkemättömät amisluuserit alkoivat minulle vittuilla. Nimimerkkini varmasti askarruttaa monia, mutta se on henkilökohtainen asia, eikä liity mitenkään esim väkivaltaan tai kuolemanpelkoon, sillä kumpikaan eivät ole minua fanaattisesti ajavia voimia, vaikka moni voisi täällä olevista kirjoituksistani niinkin päätellä. Olen vain sitä mieltä, että jopa minunkin neekeririepuni on arvokkaampi, kuin parin amisluuserin, enkä siis aio luopua ilman tappelua:curs: Ja puukkon ostoon kyllä mm vaikuttivat nämä jatkuvasti tv:stä ja muualtakin tulvivat uutiset "humaanista kriminaalipolitiikasta" Eli varaudun pahimman varalle, koska mitä ilmeisemmin Suomen valtio ei tyytyisi muuta kuin taputtelemaan pahoinpitelijääni päähän, ja voivottelemaan hänen huonoa lapsuuttaan. Kyllä jos minut isompi joukko meinaa ryöstää/mukiloida, niin saavat kohdata myös "piikkini" siitä ei ole mitään epäilystä, eikä minua kiinnosta mitä te tekojeesukset siitä olette mieltä. Kyllä sitä on helppo minua ja toimiani jeesustella, mutta lueskelin aika paljon täällä olevia kirjoituksia ennenkuin itse aloin tänne sepustuksiani tehdä, ja eipä täällä kovin kielteisesti teräaseisiin suhtauduttu. Tosin sehän on ymmärretävää että se asenne muuttuu kun kyseessä on "naapuri", eikös juu:thumbs:
Ja mitä tuohon "kadun lakiin" tulee, niin täällä on nyt väitetty, että keksin koko jutun päästäni. Daa! Siis, eiköhän homman nimi ole nyt se, että te olette päättäneet nauraa minulle, ja tuomita minut, mitä ikinä teen. "Oderint, dum metuant" eli vihatkoot, kunhan pelkäävät! En edes minä ole
niin sokea, ettenkö huomaisi mitä ympärillämme tapahtuu. Tässä maassa toistaiseksi ainoa laki on kadun laki. Se on eri asia, jos oikeuslaitos ja kriminaalihuolto jossain vaiheessa alkaa ajatella muutakin, kuin mitä jokainen vanki yhteiskunnalle maksaa. Ennen sitä määrätään sakkoja ja ehdollisia, ja se tarkoittaa, ettei täällä kukaan pelkää väkivaltaa, kunhan vain kuvittelee itse olevansa niskan päällä. Ja se taas tarkoittaa sitä, että mm teräaseella osoitan, ettei esim joukko minua ahdistelevia
luusereita ole niskan päällä! Jos he haluavat mennä siitä vielä eteenpäin, niin en voi heitä estää, mutta taistelutta en luovuta, ja lakiin en turvaa! Ja jos te täällä pidätte minua vainoharhaisena, trollina tai yliagressiivisena maahanmuuttajana, niin sillekkään minä en voi yhtään mitään! Mutta pakko on sanoa, että aika kaksinaismoralista
PASKAA te kyllä täällä suollatte! Lukaiskaapa vähän läpi omia viestejänne! Ei niissä huou syvä luottamus Suomen oikeualaitokseen, tai usko katujen rauhallisuuteen. Vai miksikö sitten täällä nyt on noita ip-kerhoja melkein joka tuppu kylässä ja suurkaupungeissa kulman takana? Ja kyllä täällä on myös saanut kuulla sellaistakin, että hyökkäys on paras puolustus. Jos jonkun amispellen oma käytös ja ruumiinkieli antaa ymmärtää, että se on nyt joko yksin tai kavereiden kanssa tulossa päälle, minä en jää sitä odottamaan! Jos haluaa välttää väkivaltaa, niin silloin kannattaa olla käyttäytymättä väkivaltaisesti! Ainakin minä asetan oman terveyteni toisten ihmisten perusoikeuksien edelle, olkootpa kuinka raadollista tahansa:curs: