Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bossin nro 1 - älä osta! Miten se voikaan olla niin suosittu! Boss myy nimellä. Sitä käyttävät vain ne miehet, jotka joutuvat pönkittämään olematonta itsetuntoaan. Älä leimaudu. Äläkä lemahtele!
Ekkö nää oo nähäny niitä mainoksia..? ;)Mitä mitä tykkääkö tytöt HALVAN Axen tuoksusta? Mulla lähtee hajuaisti kokonaan siitä skeidasta.
Mitä mitä tykkääkö tytöt HALVAN Axen tuoksusta? Mulla lähtee hajuaisti kokonaan siitä skeidasta.
Bossin nro 1 - älä osta! Miten se voikaan olla niin suosittu! Boss myy nimellä. Sitä käyttävät vain ne miehet, jotka joutuvat pönkittämään olematonta itsetuntoaan. Axe Dimension - oi miten kutsuva, miehekäs tuoksu. Tuo heti mieleen...hmm...
Mitä mitä tykkääkö tytöt HALVAN Axen tuoksusta? Mulla lähtee hajuaisti kokonaan siitä skeidasta.
Ainakaan meikäläiselle ei oo mitään väliä, maksaako se tuoksu 5 vai 50 €, jos sattuu hyvää olemaan.Richard75 sanoi:Ja noh noh Buttis, eipäs yleistetä Bossin käyttäjiä ja et voi olla tosissas ton ruokakauppatuoksun kanssa ;)
Ralph Laurenin Polo Sport ja Polo Blue (bluesta tykkään enemmän).
Gaultierin Le Male
Onhan noita hyviä tuoksuja vaikka kuinka. Itse tykkään raikkaista ja kevyemminstä tuoksuista (niin itselläni kuin miehelläkin), liian voimakkaat häiritsevät.