Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tylsä ja pidän suihkunraikkaista miehistä. Keinotekoiset hajut lähinnä ärsyttää. Mieluummin vaikka rehellistä hikeä kuin ylimääräisiä tököttejä.

Tämä ei varmaan ollut vastaus jota hait, mutta itsepäs muotoilit kysymyksen niin, että siihen voi näin vastata. :D

Giorgio Armanin Acqua di Gio ja Gaultierin Le Male:haart:

Bossin nro 1 - älä osta! Miten se voikaan olla niin suosittu! Boss myy nimellä. Sitä käyttävät vain ne miehet, jotka joutuvat pönkittämään olematonta itsetuntoaan. Älä leimaudu. Äläkä lemahtele!

Axe Dimension - oi miten kutsuva, miehekäs tuoksu. Tuo heti mieleen...hmm...

Nuo tuoksuthan iholla vähän muuttuvat, joten se mikä käy yhdelle, ei välttämättä käy toiselle. Kannattaa valita sellainen, josta itse pitää ja ennen kaikkea ei saa lotrata. Siihen tuoksuun turtuu itse, mutta muut kyllä haistavat ja kauas.

Ai joo, ja ei Menneniä.

Kyllä kaiken yläpuolelle menee Tommy Hilfigerin dödöt ja hajusteet.. mutta Axelta ja Hugo Bossiltaki löytyy hyviä.

Ralph Laurenin Polo Sport ja Polo Blue (bluesta tykkään enemmän).
Gaultierin Le Male
Armanin Aqua di Gio
Davidoffin Cool Water Deep
Diesel plusplus masculine
Hugo Bossin Hugo-tuoksua olen joskus jopa itsekin käyttänyt, kun se tuoksuu vaan niin hyvältä :)

Onhan noita hyviä tuoksuja vaikka kuinka. Itse tykkään raikkaista ja kevyemminstä tuoksuista (niin itselläni kuin miehelläkin), liian voimakkaat häiritsevät.

Polo Sport
Armani White on number uno täällä.

EDIT: Heitetään pientä provoa, mitä maallaisnaisia täällä oikein on kun Axesta pidetään, kamalaa paskaa moinen.

Mä kyselen ahkerasti tutuilta miehiltä jos niillä on hyviä tuoksuja ja nuuskin heitä mutta en ikuna muista vähän ajan päästä mikä se tuoksu olikaan. :D Pitää varmaan lähtee nuuskuttelee kaupunnille äijiä, ottaa kynä ja paperia mukaan ja kirjata ylös :lol2:

Bossin nro 1 - älä osta! Miten se voikaan olla niin suosittu! Boss myy nimellä. Sitä käyttävät vain ne miehet, jotka joutuvat pönkittämään olematonta itsetuntoaan. Älä leimaudu. Äläkä lemahtele!

Höh, entä jos joku satunnainen kulkija menee hajuvesiosastolle tarkoituksenaan ostaa hajuvesi, eikä ole ikinä kuullukkaan sellaisesta akkain hömpötyksestä kuin "miehinen itsetunto"? Miten itsetuntoa voi pönkittää jonkun merkkisellä hajuvedellä, mutta toisenmerkkisellä ei?

Boss myy siksi koska se kykenee luomaan paremman mielikuvan laadusta ja hajutarpeiden tyydytyksestä asiakasyleisössä kuin kilpailijansa.

Mitä mitä tykkääkö tytöt HALVAN Axen tuoksusta? Mulla lähtee hajuaisti kokonaan siitä skeidasta.
Ekkö nää oo nähäny niitä mainoksia..? ;)
Joo, ainakin minä (:kuola: ) ja muutama ystävätär kenen kanssa aiheesta puhetta on ollut :)

Mitä mitä tykkääkö tytöt HALVAN Axen tuoksusta? Mulla lähtee hajuaisti kokonaan siitä skeidasta.

Mä en tykkää, ne on liian voimakkaita ja niistä tulee lähinnä joku hyönteismyrkky mieleen hajun puolesta.

Bossin nro 1 - älä osta! Miten se voikaan olla niin suosittu! Boss myy nimellä. Sitä käyttävät vain ne miehet, jotka joutuvat pönkittämään olematonta itsetuntoaan. Axe Dimension - oi miten kutsuva, miehekäs tuoksu. Tuo heti mieleen...hmm...

Valmistetaankohan tuota nro1:stä edes enää, se lanseerattiin 1985, joten taitaa olla Bossin vanhin tuoksu.

Ja noh noh Buttis, eipäs yleistetä Bossin Hugon käyttäjiä ja et voi olla tosissas ton ruokakauppatuoksun kanssa ;)

Richard75 sanoi:
Ja noh noh Buttis, eipäs yleistetä Bossin käyttäjiä ja et voi olla tosissas ton ruokakauppatuoksun kanssa ;)
Ainakaan meikäläiselle ei oo mitään väliä, maksaako se tuoksu 5 vai 50 €, jos sattuu hyvää olemaan.

Ja ei, en aio paljastaa omia suosikkejani. Itsellä noihin tuoksuihin liittyy niin paljon tunnetiloja ja muistoja, etten halua kenenkään niitä apinoivan.

Onhan se kuitenkin todennäköisempää että 50 euron tuoksu tuoksuu paremmalle kuin 5 euron löyhkä. Bossilla käytetään varmasti paljon enemmän resursseja asiakkaiden mieltymysten tutkimiseen kuin Axella (vaikka toki molempien takaa löytyy monikansalliset sekatavarakaupat). Haistelkaapa joskus niitä Rainbowin tai Pirkan hyttysmyrkkyjä :D

Ralph Laurenin Polo Sport ja Polo Blue (bluesta tykkään enemmän).
Gaultierin Le Male

Onhan noita hyviä tuoksuja vaikka kuinka. Itse tykkään raikkaista ja kevyemminstä tuoksuista (niin itselläni kuin miehelläkin), liian voimakkaat häiritsevät.

Samoilla linjoilla Smartin kanssa. Parempi puolisko sai joululahjaksi (ei multa :D) David Beckham -tuoksua ja yllättävän hyvä sekin :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom