Miesten trikoot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pommi Juuson innoittamana haluaisin keskustelua tästä asiasta. Kuinka moni käyttää? Käyttäjät voivat kertoa miksi ovat niin hyvät ja vihaajien vasta-argumentit otetaan myös vastaan.

Oon mä trikoita pitänyt useastikin. Mutta silleen että shortsit on ollu siinä päällä.

Eniten ehkä lämpimänä pysymisen takia...?

Miehillä trikoot on hot! Näin välihuomautuksena. Toki lihastaki pitää olla, että ne on oikeuksissa. :)

Kyllä mie ainakin olen miettinyt, että tekisi mieli ainakin testata jossain jalkatreeneissä, mutta ei kiinnostaisi mitään satasta maksaa pelkästä merkistä. Suosituksia järkevän hintaisista?

Kyllä mie ainakin olen miettinyt, että tekisi mieli ainakin testata jossain jalkatreeneissä, mutta ei kiinnostaisi mitään satasta maksaa pelkästä merkistä. Suosituksia järkevän hintaisista?
Ite ostin Venumit, ei montaa kymppiä maksanu.

Kerran salilla pidin ja sen verran tuli kuittailua että en toista kertaa päälleni laita.

E. Käytän sitten kun näytän alusvaatemallilta. Verkkareissä pysyny lämpösenä. Eli ihan estetiikka syy, en myöskään keksi mitä huimaa etua niistä olisi.

Mulla on kompressio shortsit aina normi shortsien/housujen alla kyykky/veto treeneissä, jotenkin vaan tekee liikkeet mukavammiksi. Skins:t olleet aika kestävät.

Aiemmin kun tuli kestävyys puolta harrasteltua niin trikoot kyllä oli jatkuvasti käytössä, enkä nyt näe miksi niiden käyttöä pitäisi hävetä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ole treenatessa käyttänyt muita kuni trikoita 1980-luvun puolivälistä saakka. Ovat aina mukavat päällä, eivät kinnaa märkinä, päästävät hien läpi, nykyiset jopa tukevat treenaamista. Niitähän on paksumpia ja ohuempia ja itse pidän kesäisin ohuempia ja talvella paksumpia, kun ovat lämpimämpiä. Trikoissa on myös se hyvä puoli, ettei persevako pääse näkymään, kuten monilla shortseissa tai verkkareissa treenaavilla.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin kompressiotrikoista ei ole mitään hyötyä treeneissä, mutta palautumista ne voivat hieman edesauttaa (jos niitä siis pitää päällä treenin jälkeen).

Shortsit ja tank top -linjalla...

Juoksupuolella on tehty trikoita niin pitkään, että lähtisin sille osastolle katselemaan laadukkaampia rättejä. Järkevä valinta, jos haluaa että vaatteet eivät rajoita liikkumista ja jos tykkää ettei tunnu hikiseltä. Joskushan täällä oli ketju, missä väiteltiin siitä, käyttääkö naiset trikoita koska ovat tekstiiliurheilijoita, vai onko trikoissa kenties jotain pointtia, kun ovat urheiluun kehitetty tekninen vaatekappale. Sieltä voi lukea sivukaupalla kommentteja puolesta vastaan. Varmaan pätevät tähänkin.

Jos mulla ois isommat pakarat, etureidet ja/tai muna niin pitäisin ihan vain leijuakseni. Nyt en pidä, college/meshshortsit ja t-paita linjalla mennään ja hyvin näilläkin pärjää.

Munajuttu on helppo korjata. Taittelet vain palan talouspaperia kalsareihin ja vaikutelma on heti "miehekkäämpi" ;) Koskaan ei kuitenkaan käy niin, että joku tsekkaisia todellisen tilanteen.

Under Armourilta ostin pari vuotta sitten muutamat luokkaa 40e/kpl.

Ei ole kyllä salitreeneissä tullut käytettyä, lukkopainissa sen sijaan aina.

Olen pitänyt trikoita niin kyykätessä, juostessani kuin pyöräillessänikin.Salilla yleensä shortsit ovat päällä, muuten pelkät trikoot. On aika turhaa miettiä, ovatko perse ja reidet tarpeeksi isot, että on "oikeus" käyttää trikoita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom