Miesten sporttifysiikkakilpailu - Men's Athletic Physique

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ton Harjun kädet alkavat olla jo melkein liian isot lajiin. Arvostelukriteereissähän sanotaan ettei saa olla liian iso. Ekan linkin takana ollut jazz-muusikko oli kyllä aika helvetin kovan näkönen.
Voisin kuvitella että tästä lajista tulee lopulta erittäin kovatasoinen.

- - - Updated - - -

Itsestä tuntuu että kun rahkeet eivät riitä nykyään jo kovatasoisen classic bodybuilding tasolle, niin halutaan silti tepastella lavalla kukkona ja kilpailla helpommassa lajissa mitalisijoista.

Väittäisinpä melkein niin että tässä lajissa tulee olemaan jopa vaikeampaa pärjätä kuin CBB:ssä, koska kilpailijamassa tulee olemaan aivan järjettömän suuri. Kohtahan tilanne on varmaankin se, että sporttifysiikalle ja bikinille täytyy järjestää kokonaan omat kisat, koska alkavat viedä liikaa tilaa muilta lajeilta.

Väittäisinpä melkein niin että tässä lajissa tulee olemaan jopa vaikeampaa pärjätä kuin CBB:ssä, koska kilpailijamassa tulee olemaan aivan järjettömän suuri. Kohtahan tilanne on varmaankin se, että sporttifysiikalle ja bikinille täytyy järjestää kokonaan omat kisat, koska alkavat viedä liikaa tilaa muilta lajeilta.

Jos tästä lähin kehokisat olisivat aina kaksipäiväiset, molemmille päiville oma lippu ja bikini- ja polvihousukisat omana päivänään, niin repeisin onnesta ja jättäisin rantakuntokisat kokonaan väliin.

Yllättävän kovakuntoisen näköisiä kavereita suurin osa näistä, mitä nyt Bodylehden esittelyjä ja kilpailijoiden blogeja lukenut:
:: Bodylehti.fi :: BODYLehti kovaa treenaaville ::
:: Bodylehti.fi :: BODYLehti kovaa treenaaville :: (hurja itseluottamus puskee läpi esittelystä)
:: Bodylehti.fi :: BODYLehti kovaa treenaaville :: (Kimmo Harjun viime vuoden esittely)

Ekan linkin takana todella kova fysiikka omaan silmääni.

On tuolla muuten ihan kova taso, mutta nuo kaksi kilpailijaa. WTF. Engberg ja tuo ihme Ropilo. Kaverit käyny hädin tuskin edes vuotta salilla. Tiedetään kyllä ettei tuolla saa olla hirveitä massoja, mutta silti. Lisäksi tuo Engbergin itsevarmuus. Vertaa itseään monta kertaa lihaksikkaampiin henkilöihin blogissaan ja väittää pärjäävänsä. Saanut varsin mukavia kommentteja tuohon vertailuunsakkin. Tuolla Ropilolla on taas hyvä lopputeksti tuolla esittelyssä "Ja hei, mainitut firmat ja tahot, kiitos teille ja lähettäkää jotain kivaa, ollaan yhteyksissä!"

Engbergin tekemä motivaatiovideo on mainio, jäpä paahtaa oikein tosissaan :) nämä tyypit ovat hauskempia kuin uskoinkaan ja itse luulin närkästyksissäni että laji on ihan vakavissaan otettu IFBB:n listoille, mutta videon katsottuani ymmärsin, sortsi-kisoissa kyse onkin jonkinlaisesta body-kisojen välitauko viihteestä.

https://www.youtube.com/watch?v=QZjaO-0YGiw

Jos olisin Engberg tai Ropilo niin kaivaisin silmät päästäni, aivan helvetillinen myötähäpeä! Herrojen kannattais keskittyä siitä treenaamiseen ainakin se 4-6 vuotta ennen kuin edes lähtee miettimään näitä porkkanajalka-sarjoja. Täytyy kuitenkin muistaa, että tämä on sitä nykyaikaa. Kaikki esteetikko-Markut on noussut sieltä peräkylän HC-saleilta ja nyt ollaan niin Fitness4Ever.

Hyvä, että on lajeja, jotka kannustaa terveen ja hyvännäköisen kropan tavoitteluun. Jos joskus kisaisin, niin tekisin sen kyllä tässä lajissa, ettei tarvitsisi vetää kroppaa älyttömän kuivaksi pärjätäkseen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Engbergin tekemä motivaatiovideo on mainio, jäpä paahtaa oikein tosissaan :) nämä tyypit ovat hauskempia kuin uskoinkaan ja itse luulin närkästyksissäni että laji on ihan vakavissaan otettu IFBB:n listoille, mutta videon katsottuani ymmärsin, sortsi-kisoissa kyse onkin jonkinlaisesta body-kisojen välitauko viihteestä.

https://www.youtube.com/watch?v=QZjaO-0YGiw

Aivan vitun nolo video. Hahaahaa!
Kerran satuin näkemään tän Engbergin ja luulin sitä sulkapallo- tai sählypelaajaks.

Siitä en tiiä, kuka tän kisan tänä vuonna voittaa, mutta bottom 3:ssa kisa on Harjun, Engbergin ja Ropilon kesken

Itse ajattelin myös kisata tässä lajissa joku 2014 tai 2015. Jaani Inkinen ja Johannes Leivo on kovassa kunnossa ja nosta hattua kavereille. Mutta mikä äijä tää sählyn pelaaja on! Eihän tollasella kunnolla voi ees lähteä huutelemaan mitään. Kaverille voi tulla aika kovana palana se että voitto jää ainakin tältä vuodelta saamatta.

Nyt mä oon kyllä kaiken nähnyt. Kuinka sekasin ihminen voi olla omasta peilikuvasta? :D Tai sit mulla on mennyt jotain pahasti ohi, että käy vaan pyörähtämässä huvikseen kilpailussa ja tietää sen, että oma kondis ei todellakaan ole juuri mistään kotoisin.

Hyvä, että on lajeja, jotka kannustaa terveen ja hyvännäköisen kropan tavoitteluun. Jos joskus kisaisin, niin tekisin sen kyllä tässä lajissa, ettei tarvitsisi vetää kroppaa älyttömän kuivaksi pärjätäkseen.

Kärjessä tulee keikkumaan kireitä ukkoja. Physique-finalistit todennäköisesti lähes samassa tiukkuudessa CBB-finalistien kanssa.

tripla**tutusfacepalm...:face: Hajosin tuohon Engbergiin (ja vähän Ropiloon, ennen kaikkee tohon "lähettäkää jotain kivaa") aivan täysin.. URPO .. motivaatio video on kyllä jäätävä :D :rock:

Mun puolesta shortsisarjaan saa osallistua ihan miten paskassa kunnossa tahansa, mut jos aikoo osallistua kehonrakennuskilpailuihin, ni sillon odotan jo lihaksia ja kireyttä. Aluks aattelin, että shortsisarjaan osallistuu ne, ketkä ei pärjää cbb:ssä, mut jostain tyhmästä syystä isommatkin kaverit on saanu kipinän tähän "paskaan".

Kyllä mä sporttifysiikalla käsitän, että näyttäis aika urheilulliselta. Kyllähän noista monet varmasti siltä näyttää, mutta on tuossa kyllä noilla parilla edellämainitulla aika paljon tekemistä. Ei mielestäni eroa ihan normilenkkeilijästä mitenkään. Kohta varmaan tulee paras normifysiikka- kilpailu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom