Miesten sporttifysiikkakilpailu - Men's Athletic Physique

Mielenkiintoisia nuo Miken kuvat galleriassa. Kaikki kisaajat ei näimmä jaksaneet edes dieetata kunnolla, esim:
Jyväskylä 2013 - 800 8840 - Pakkotoisto.com - Gallery
Jyväskylä 2013 - 800 8859 - Pakkotoisto.com - Gallery
Ja tämä selkäkuva
Jyväskylä 2013 - 800 8863 - Pakkotoisto.com - Gallery
Kovia selkiä.

Mutta kyllä tuolla kova tasoisia kilpailijoitakin oli esim tuo vaaleahiuksinen, lieneekö nimeltään Jaani Inkinen?
Jyväskylä 2013 - 800 8835 - Pakkotoisto.com - Gallery
Huomaa kuinka mukavasti vie koko riviä tuossa.

Siel on joku kaveri vetänyt legendaarisen Poden ohjeilla tjsp :)

Ei hitto. Täällä on joskus ollu puhetta et Leivon reidet on kovat, mut kyl ne vaan onkin. Sais olla kyllä lyhyemmät shortsit pojilla, turhaan piilotetaan kehon isoimmat lihat.

Linkki leivon reisiin (viimeinen kuva päivityksessä):FAST SPACE Treenipäiväkirjat -- www.fastspace.fi --

Kova taso kyllä tässä sarjassa kärjen osalta. Ekat kisat, niin annetaan anteeks myös häntäpään "löysille ja pienille kisaajille". Hatun nosto mun mielestä kaikille kilpailijoille, kun uskalsivat nousta lavalle ensimmäisinä.

Ei hitto. Täällä on joskus ollu puhetta et Leivon reidet on kovat, mut kyl ne vaan onkin. Sais olla kyllä lyhyemmät shortsit pojilla, turhaan piilotetaan kehon isoimmat lihat.

Linkki leivon reisiin (viimeinen kuva päivityksessä):FAST SPACE Treenipäiväkirjat -- [url]www.fastspace.fi --[/url]

Kova taso kyllä tässä sarjassa kärjen osalta. Ekat kisat, niin annetaan anteeks myös häntäpään "löysille ja pienille kisaajille". Hatun nosto mun mielestä kaikille kilpailijoille, kun uskalsivat nousta lavalle ensimmäisinä.

Komiat on reidet ja sen myötä kokonaisuus :O. CBB lavoille tulevaisuudessa ?

Komiat on reidet ja sen myötä kokonaisuus :O. CBB lavoille tulevaisuudessa ?

Miksi monet kyselevät CBB:n perään kovajalkaisilta shortsimiehiltä? Kuten useasti sanottu, shortsisarjassa voit olla jopa PRO ja CBB:ssä et todellakaan. (Kaikki riippuu tietty siitä mitä kukin tavoittelee)

Oulun karsinnan kisaajat: Oulun SM-karsinnan tulokset, miehet
*kuva alimpana

Vaikka kilpailijanumeroita en jaksakaan etsiä, niin kuvasta nyt näkee täysin lajista tietämätönkin kuka tuon sarjan voittaja Tuomo Alakärppä on. Fysiikka näyttää tuon kuvan perusteella törkeän siistiltä sarjaan! Oikeanpuolimmainen nyt on taas niitä keiden ei olisi pitänyt nousta tässä vaiheessa vielä edes yrittämään. Kolmanneksi jäänyt Kimmo Harju taisi olla se tyyppi kun kovaan ääneen uhosi että näytetään rääpäleille säbä-jätkille kaapin paikka tms.? Tuo voimamiesfysiikka ei vain sovi tähän lajiin mun mielestä millään tasolla...

Nuo Body-lehden kuvat (paikan päältä) on ihan totaalista kuraa. Kehtaa edes laittaa Facebookkiin tollasia. Paskaa.

Oulun karsinnan kisaajat: Oulun SM-karsinnan tulokset, miehet
*kuva alimpana

Vaikka kilpailijanumeroita en jaksakaan etsiä, niin kuvasta nyt näkee täysin lajista tietämätönkin kuka tuon sarjan voittaja Tuomo Alakärppä on. Fysiikka näyttää tuon kuvan perusteella törkeän siistiltä sarjaan! Oikeanpuolimmainen nyt on taas niitä keiden ei olisi pitänyt nousta tässä vaiheessa vielä edes yrittämään. Kolmanneksi jäänyt Kimmo Harju taisi olla se tyyppi kun kovaan ääneen uhosi että näytetään rääpäleille säbä-jätkille kaapin paikka tms.? Tuo voimamiesfysiikka ei vain sovi tähän lajiin mun mielestä millään tasolla...

Tuliko kirjoitusvirhe? V = R ??

Sinnikkäästi jaksoi toi neljänneksi tullut käydä kaikki karsinnat läpi. Varma voittaja lahdessa!.....not

edit. aa siellä olikin vain neljä karsijaa

Sinnikkäästi jaksoi toi neljänneksi tullut käydä kaikki karsinnat läpi. Varma voittaja lahdessa!.....not

edit. aa siellä olikin vain neljä karsijaa

Sijoituksellahan ei ole väliä vaikka karsijoita olisi vieläkin vähemmän sillä tuomaristo ei kelpuuttaisi tuollaista fysiikkaa SM-kisoihin mukaan. Onneksi on tuollainen takaportti olemassa sentään tason ylläpitämiseksi varsinaissa arvokisoissa.

Ihmettelen kyl kovasti tota nelosen motivaatiota.Jos mä ilmestyisin tos kunnos lavalle niin en todellakaan menis ainakaan uudestaan kokeilemaan samoihin kisoihin ainakaan.Onks se tosiaan niin itsevarma ja näkee peilistä jotai iha muuta mitä suuri yleisö.

Vai onks siel jotkut afterpartyt illalla ja voi sit kehuskella tytöille et tosiaan olin tänään kisailemassa.

Sijoituksellahan ei ole väliä vaikka karsijoita olisi vieläkin vähemmän sillä tuomaristo ei kelpuuttaisi tuollaista fysiikkaa SM-kisoihin mukaan. Onneksi on tuollainen takaportti olemassa sentään tason ylläpitämiseksi varsinaissa arvokisoissa.

Niin ja saas nähdä kelputtaako liitto kaikki näitä neljääkään SM:iin.

Tässäkin olisi jonkun täytynyt ottaa vastuuta ( valmentaja..?) sanomalla kannattaako noita karsintoja käydä jokapaikassa toteamassa olevansa viimmeinen?

Ite olin kattomassa eikä se ollut ainakaan multa pois, vaikka siellä ei yks jätkä ollutkaan kunnossa. Hän oli ainakin showmies ja otti yleisöä mukaan enemmän ku muut :D Sitä paitsi jos kuulin oikein, niin Harjulla ja tällä viimeiseksi sijoittuneella oli vain muutaman pisteen ero. Harjua ei hymyiliyttäny.

Onhan toi epäteilua, että surkeimmassa kunnossa oleva jampe pääsee expoihi osallistuun ja muut paremmat eivät päässeet!
Nyt säännöt jotenkin uusiksi ettei tällaisia pääse käymään.

Back
Ylös Bottom