Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Karvoja voin trimmailla nykyään lyhyemmiksi, mutta rintakarvoja ja munakarvoja ei kyllä mua saa enää sheivaamaan. Joka päivä rinnanajelu, tai sitten näytät ja tunnut dorkalta sänkesi kanssa? Ei kiitos.

Vanha sininen Mach 3 tuntuu kyllä parhaalta terältä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäli kipu on mielestäsi kivaa niin vahaus on ihan varteenotettava vaihtoehto. Sattuu niin pirusti, mutta jälki on hyvää.

Kipua en miellä mitenkään miellyttäväksi, mutta jos sillä pari kuukautta pysyy karvat poissa niin kyllä se jokapäiväisen ajelun voittaa...
:dance:

Kainalot ja kassit naaman lisäks siistitään, villapaitaan(rintakarvoihin) en koske. Selässä olevista haituvista voisin luopua kokonaan.:D

Vois vapuks ajella ihan jokasen karvan ja shitten pukeutua kumipukuun!

Munankarvat oon ajellu jonkin kerran ihan huumorimieles pois. Mutta sellaane jatkuva pallinkarvojen sheivailu ja siistiminen olis jotenkin... outoa? Naamakarvojen kans oon yleensä suht tarkkana, ettei epäsiisti sänki pääse rehottamaan.

Oli munki pakko tänää vähä keventää peitettä joka paikasta kesän lähestymisen kunniaksi.

Nyt heittäkää mulle faktaa kehiin, onko sellasta ku pysyvä karvanpoisto? Mitä maksaa jne?

Mä ainakin olisin valmis maksamaan tollasesta kohtuullisen summan :david:

Nyt heittäkää mulle faktaa kehiin, onko sellasta ku pysyvä karvanpoisto? Mitä maksaa jne?

Mä ainakin olisin valmis maksamaan tollasesta kohtuullisen summan :david:

Kyllä voi karvoja pysyvästi poistaa ("tappaa pois"). Ainakin jotkut yksityissairaalat tarjoavat mm. tällaista ns. valohoitoa vai laserillako se olikaan. Pari hoitokertaa ja karvat on tapettu pois koko loppuelämäksi. Myös olen nähnyt joidenkin kosmetologiyritysten mainoksissa samaista valohoitoa... Täällä ei ymmärtääkseni saanut mainostella, joten en laita mitään linkkejä, enkä privaankaan jaksa kun kerran vuodessa täällä kirjottelen. Muista myös, että näiden yksityisten klinikoiden sivuilla ei välttämättä ole mainintaa tästä karvojen pysyvästä poistosta, joten kannattaa aina kysyä! Itse aion mennä poistattamaan joitan karvoituksia tässä parin vuoden päästä varmaan...

Tämän treadin innoittamana päätin ajella rintakarvoituksen veks mut valitettavasti gilleten terä oli sen verta tylsynyt ettei pystynyt jatkaan alaspäin. Oletteko huomannut et karvojen sheivaus on jotenkin kiihottavaa hommaa:D

Ja vinkkinä voin kertoa kun teininä päätin ajella munakarvat pois isin partakoneella, että ei kannata. Pari haavaa tuli ja kirveli niin perkeleesti:lol2:

Kainalot ja kassit. Olishan se nyt kamalaa kun kesällä käyttää wifebeatteria ja sitten kainaloista löytyy karvaa enemmän kun keskiverto lampaalta!

Ja vinkkinä voin kertoa kun teininä päätin ajella munakarvat pois isin partakoneella, että ei kannata. Pari haavaa tuli ja kirveli niin perkeleesti:lol2:

Tuliko haavat jo ajellessa vai vasta sitten kun isäsi sai tietää mitä teit hänen partakoneellaan? :D

Tällä Braun Cruz3rilla ainakin itse siistin, helposti saa kassit ja varren sileeks ja näpsäkkä myös lyhentämään karvotusta.
Suosittelen tuon tyylistä konetta :thumbs:

Tota.. Onko olemassa sellasta kombinaatiota, että on reidet ajeltuina, mutta sääret ei..? :D

Oon nyt pohtinu tätä kuvaa mielessäni ja en pääse lopputulokseen.

Karvathan ovat tekemassa paluuta. Jo viime kesana lansieurooppalaiset homopojat, jotka aikaisemmin ajelivat karvansa, kyllastyivat heterovillitykseen ja antoivat rintakarvojen kasvaa. Nythan pitaa olla partakin. Ihan kokonainen. Tietysti intiimialueen sheivaus on asia erikseen.

miten te ajelette perskarvat ilman apua:confused:
ei meinaan innostaa lähtee kyseleen ''lähekkö trimman mun persettä'' tai ''leikkaisikko mun pers karvat'':)

Voi saatana tätä topiccia. No kuten pari riviä ylempänä kirjotin että kainalot ja kassit, no sillon vielä tarkotin kasseilla sellasta siistimistä. No tänään innostuin tätä topiccia lukeen ja nyt lähti painookin se 2kg karvojen myötä..

hmm, ite en näe perskarvoissa mitää ongelmaa. raottaa poskea kerrallaan, ja höylällä. sit tarkempi höyläys ihan siitä *huulilta* mäkihyppyasennossa kyykyttäen. ei ehkä fiksuimman näköinen keino, mut toimiva

:hyvä:

Ja mites sitte se sänki persreiässä?

Ite en ole vielä ite läpiviennistä rehottavia karvoja bongannut. tai vähemmähä sinne näkee, mut huomannu. ja siitä huulilta ny saa aika helposti, iha vaa kyykistyy alas nii jo on työtilaa paremmin. toki vähä arpomista huonon näkyvyyden takia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom