Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Sanokaas millä hitolla saan tuon naamavärkin ajeltua aivan siliäksi?

Philipsin joku 150€:n kone löytyy sekä Mach3-höylällä on tullu vedettyä mut naama on silti kuin hiekkapaperia ja seuraavana päivänä kävis jo teräsharjasta. Vielä kun paremmalla puoliskolla on herkkä iho niin... :(
Vahalla:D:whip:.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Änkkäri, lopeta roinaaminen niin ei karvatkaan rehota niin voimakkaasti ;)

Itse ei tarvitse juurikaan parran kasvusta (niin mistä?) huolehtia mutta muut paikat tulee siistittyä ihan tavallisella halpis ladysheivillä. Hyvin on toiminut eikä ole vielä ainuttakaan vekkiä kasseihin tullut. Konetta en kyllä uskaltaisi viedä lähellekään genitaalialuetta :D

Edit: Onkos muuten kukaan innostunut taiteilemaan minkäänlaista erikoisempaa design-muotoilua karvoitukseensa? :D

Oon vissiin kohtuu yksin mielipiteeni kanssa, mut mun mielestä karvat on OK. Mä en sheivaa muuta kun pään ja parran. Muutaman kerran oon sheivaillu kullin vartta, jolloin vehje näytti suuremmalta, mutta ei siihen ole varsinaisesti tarvetta. Mun karvat on mustaa ja tuuheaa, lisäksi rusketun helposti, joten mua luullaan ulkomaalaiseksi. En tajua miksi tällaista luonnollista asiaa pitäisi hävetä, varsinkin kun se on vaan merkki hyvästä testosteronituotannosta. Lisäksi jos sheivaisin, niin siihen menis törkeän kauan. Pari päivää sitten ajelin päästä hiukset ja samalla yläselästä/niskasta lähti hieman, mutta jo nyt siellä(yläselässä) on puolen sentin karvoitus. Muutenkin selkä, jalat, rinta, maha, kädet, naama ja perse on todella karvaiset. Näyttää brutaalilta kun on selkä finnien ja karvan peitossa...

Tykkään jos naisilla on tuuhea pillukarvoitus. Säärikarvat ja kainalokarvat on kans :kuola: mut jos on taipumusta hirsutismiin ja viikset ja rintakarvat kasvaa, niin niitä voi kyllä sheivailla, sorry ladies. Tosin ei sekään niin vakavaa ole. Pahalla en tietty kato jos nainen on sheivannu ittensä, mut jos olis pillukarvoja, niin se on helvetin hyvä. Posliini ei oikein sytytä, vaikuttaa joltain pikkutytöltä.

Onkohan täällä hengenheimolaisia...?

Sama ongelma täällä. Ei auta vaikka vetäisi koneella tai Mach3-höylällä. Ei kerta kaikkiaan saa sileäksi millään, kettu sentää.:curs:
Pitäisiköhän sitä hankkia vanhan kunnon partaveitsi. Tulisi ainakin paljon punaisen näköistä tököttiä aamulla. :D

Mulla jostain syystä tulee sileää jälkeä kun ajaa "parran" illalla suihkun yhteydessä, eikä aamulla suihkun yhteydessä. Kuuma suihku pehmentää kasvoja jotenkin, että höylä saa paremmin kaikkea irti. Ja pitäkää sitä partavaahtoa/-geeliä naamalla pitempään.

PS. Voihan sitä vastakarvaankin pari kertaa vetästä, se auttaa hyvin paljon, mutta kuitenkin pitäisi vetää myötäkarvaan leijonanosa ajasta.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Niitä teriä ei kannata ihan vuosikausia käyttää, ne kuluvat muutamassa viikossa aika heikoksi tavaraksi.

Fake EDIT: Parran vahaus? :wtf:

Tarkoitti varmaan sitä tyyliä miten säärikarvat lähtee esimerkiksi.

Vaha + Sääri + paperi + riuhtasu = :dance:

Thaikuissa vahautin molemmat jalat kokonaan, oli kyllä aika tuskallinen kokemus, karvaa kuitenkin oli aika paljon, aikaa meni operaatioon 2 tuntia ja koko ajan oli 2 tyttöä puuhissa, parhaillaan kolme. Vahan levittäminen karvoihin puulastalla oli melkein vittumaisempaa kuin itse riuhtaisut....alunperin piti vahaa myös kädet, mutta ajan ja tuskanhien sekä thaityttöjen mielipiteiden takia(ei kuulemma olis kannattanut jalkojakaan vahata, pitävät kai karvoista sielläpäin)jätettiin muut ruumiinosat jalkojen jälkeen rauhaan...

Oon vissiin kohtuu yksin mielipiteeni kanssa, mut mun mielestä karvat on OK. Mä en sheivaa muuta kun pään ja parran. Muutaman kerran oon sheivaillu kullin vartta, jolloin vehje näytti suuremmalta, mutta ei siihen ole varsinaisesti tarvetta. Mun karvat on mustaa ja tuuheaa, lisäksi rusketun helposti, joten mua luullaan ulkomaalaiseksi. En tajua miksi tällaista luonnollista asiaa pitäisi hävetä, varsinkin kun se on vaan merkki hyvästä testosteronituotannosta. Lisäksi jos sheivaisin, niin siihen menis törkeän kauan. Pari päivää sitten ajelin päästä hiukset ja samalla yläselästä/niskasta lähti hieman, mutta jo nyt siellä(yläselässä) on puolen sentin karvoitus. Muutenkin selkä, jalat, rinta, maha, kädet, naama ja perse on todella karvaiset. Näyttää brutaalilta kun on selkä finnien ja karvan peitossa...

Tykkään jos naisilla on tuuhea pillukarvoitus. Säärikarvat ja kainalokarvat on kans :kuola: mut jos on taipumusta hirsutismiin ja viikset ja rintakarvat kasvaa, niin niitä voi kyllä sheivailla, sorry ladies. Tosin ei sekään niin vakavaa ole. Pahalla en tietty kato jos nainen on sheivannu ittensä, mut jos olis pillukarvoja, niin se on helvetin hyvä. Posliini ei oikein sytytä, vaikuttaa joltain pikkutytöltä.

Onkohan täällä hengenheimolaisia...?

Eikö hieman ällötä ajatus mehevästä karvamättäästä :urjo: Meinaan, melkoinen bakteeri pesäke jos on kovastikkin karvoja? Noo, missäpä niitä bakteereja ei olisi :D

Eikö hieman ällötä ajatus mehevästä karvamättäästä :urjo: Meinaan, melkoinen bakteeri pesäke jos on kovastikkin karvoja? Noo, missäpä niitä bakteereja ei olisi :D

Voihan ne vaikka pestä välillä... on ihmisillä hiuksiakin eikä kukaan niitten bakteereita kammoa.

Ps. en suuremmin kannata karvoituksen rehottamista.

Tuossa viitataan ilmeisesti vaon lipittämiseen.

Joo, tajusin. Kukaan ei varmaan kuitenkaan hingu pesemätöntä vakoa lipittämään oli siinä puska ympärillä eli ei, joten en käsitä miten ne karvat siinä suhteessa ovat esteenä. Vähän vaikea uskoa sitäkään, että kukaan nainen kasvattaa bakteerikantaa antaumuksella vaikka puskaa pitäisikin.

Olen kyllä samaa mieltä alkuperäisen kirjoittajan kanssa siitä, että jos en halua olla itse posliini, niin miksi naisen pitäisi olla.

Onhan se kuitenkin eri asia lipittää karvasta piNppiä kun ottaa suihin kun ei ne karvat kuitenkaan siinä varressa kasva.

En tajua miksi tällaista luonnollista asiaa pitäisi hävetä
Omalla kohdalla ei ole missään määrin kyse häpeästä tai ulkonäkötekijöistä. Ajan kainalo- sekä munakarvot puhtaasti siitä syystä, että olo on pirusti puhtaampi ja freesimpi. Hikoilu ja hajut vähenee oleellisesti.:rock: Boonuksena se, että naisen kosketus ajelluilla palleilla tuntuu luvalla sanoen todella muikealta.:hyvä: Muut karvat saavat olla sitten rauhassa eli parta, munat sekä kainalot ajellaan (munilla tarkoitan intiimialueen karvoitusta enkä pelkästään kiveksiä).

Onhan se kuitenkin eri asia lipittää karvasta piNppiä kun ottaa suihin kun ei ne karvat kuitenkaan siinä varressa kasva.

Herrasmies kuljettaa aina kampaa takataskussa, jolla voi sitten karvaisten rouvien kanssa tehdä jakauksen siihen keskelle.

en käsitä miten ne karvat siinä suhteessa ovat esteenä.

Sun pitäis nuolla karvaista ja karvatonta pimppiä niin käsittäisit. Vähän sama kuin miehetkään ei ymmärrä mikä siinä sperman nielemisessä nyt niin kamalaa on.

Se on sitten makuasia, mä puhuin lähinnä noista bakteereista. Jos joku tykkää posliinista enemmän niin aivan sama mulle. Sperman kanssa se nyt ei ole ihan sama asia, kerää vaikka kippoon puoli desiä pillulimaa ja juo se. Karvaiset pallit on sitten erikseen, nekään eivät kaikkia häiritse (ja moni ei voi sietää, tiedetään). Oma kannanottoni koski edelleen tuota "bakteeripesäke" -asiaa.

No ei ne bakteerit, hajut ym. ihan perussaippuoinnilla häviä et kyllä se on ihan hygieniakysymyskin ellet sitten säännöllisesti kloriitilla karvojasi käsittele.

Sun pitäis nuolla karvaista ja karvatonta pimppiä niin käsittäisit. Vähän sama kuin miehetkään ei ymmärrä mikä siinä sperman nielemisessä nyt niin kamalaa on.

Se on sitten makuasia, mä puhuin lähinnä noista bakteereista. Jos joku tykkää posliinista enemmän niin aivan sama mulle. Sperman kanssa se nyt ei ole ihan sama asia, kerää vaikka kippoon puoli desiä pillulimaa ja juo se. Karvaiset pallit on sitten erikseen, nekään eivät kaikkia häiritse (ja moni ei voi sietää, tiedetään). Oma kannanottoni koski edelleen tuota "bakteeripesäke" -asiaa.

Tulipa sitten testattua tuo kainaloiden sheivaus...
Täytyy myöntää, että olo on hiukan raikkaampi ja lihakset erottuu paremmin... :dance:
Voipi olla, että tästä lähtien pysyykin sheivattuna...
Töissä voi ihmetellä, kun vaatteita vaihtaa, kun ei karvat vilku...:D
Vaimo ja lapsetkin alkaa kohta tottua karvattomaan lookkiin...

Niin ja vaimon höylällä ajelin, tai siis vaimo veisteli, ja hyvin toimi.
Pää tulee yleensä ajeltua vaan sähköisellä tukkaporalla ja naama ihan partakoneella...

Tulipa sitten testattua tuo kainaloiden sheivaus...
Täytyy myöntää, että olo on hiukan raikkaampi ja lihakset erottuu paremmin... :dance:
V
Millainen puska sulla sielä kainalossa on ollut kun ne on lihasten erottumista haitannut?:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom