Oon vissiin kohtuu yksin mielipiteeni kanssa, mut mun mielestä karvat on OK. Mä en sheivaa muuta kun pään ja parran. Muutaman kerran oon sheivaillu kullin vartta, jolloin vehje näytti suuremmalta, mutta ei siihen ole varsinaisesti tarvetta. Mun karvat on mustaa ja tuuheaa, lisäksi rusketun helposti, joten mua luullaan ulkomaalaiseksi. En tajua miksi tällaista luonnollista asiaa pitäisi hävetä, varsinkin kun se on vaan merkki hyvästä testosteronituotannosta. Lisäksi jos sheivaisin, niin siihen menis törkeän kauan. Pari päivää sitten ajelin päästä hiukset ja samalla yläselästä/niskasta lähti hieman, mutta jo nyt siellä(yläselässä) on puolen sentin karvoitus. Muutenkin selkä, jalat, rinta, maha, kädet, naama ja perse on todella karvaiset. Näyttää brutaalilta kun on selkä finnien ja karvan peitossa...
Tykkään jos naisilla on tuuhea pillukarvoitus. Säärikarvat ja kainalokarvat on kans
mut jos on taipumusta hirsutismiin ja viikset ja rintakarvat kasvaa, niin niitä voi kyllä sheivailla, sorry ladies. Tosin ei sekään niin vakavaa ole. Pahalla en tietty kato jos nainen on sheivannu ittensä, mut jos olis pillukarvoja, niin se on helvetin hyvä. Posliini ei oikein sytytä, vaikuttaa joltain pikkutytöltä.
Onkohan täällä hengenheimolaisia...?