Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
- verkkopaidat (hyi helvetti, kodittomien ja likaisten köyhien vaate)

Tämä on omistettu juuri sinulle:

vappu2008blurrattu.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan mielenkiinnosta, mitkä ovat liian lyhyet lahkeet? Nykyään kun ihmiset pukeutuvat liian pitkiin housuihin. Lahkeita ei osata enää lyhentää tai lyhennyttää itse. Ovatko esim. nämä liian lyhyet?

pPOLO2-8352675_lifestyle_t240.jpg

Selvästi liian lyhyet. Silloin kun on kengät jalassa niin lahje saisi olla about 1-2cm päässä maasta kantapään puolelta.

Liian lyhyet shortsit naisilla ja miehillä, hyvällä kropalla varustetulle naiselle suon oikeuden tähän vaatteeseen.
Nuo karvaset kengät Uggit vai mitkä ne ovatkaan, niistä onki jo puhuttu tässä osiossa tarpeeksi + samaan kategoriaan viitaten kaikki turkikset; irvistävä kettu päässä tai harteilla ei tosiaankaan näytä hyvälle.
Lihavilla ihmisillä liian kireät vaatteet, 'nuff said.
Räikeäväriset vaatteet
farkkujen, collarien tms. housujen lahkeet sukissa????? MITÄS HELVETTIÄ! -> nilkat näyttää niinku Jari Litmasella?
Liian korkeat korot naisilla

Legginsithän on nykyaikainen nimi tiukoille joustokankaisille pillifarkuille, jotka ei siis ole oikeeta farkkukangasta. Miten ne nyt ei muka olis hyvännäköiset? Lähestulkoon laukesin, kun katselin itseäni peilistä.

Se olis Raiski parempi nyt kumminkin laittaa se legginspersekuva asiantuntijaraadin verifioitavaksi, ettet jää elämään harhaluulossa ja pyöri ihmisten ilmoilla niissä housuissa jos oma arvio ei mennytkään aivan nappiin. Just in case.

Selvästi liian lyhyet. Silloin kun on kengät jalassa niin lahje saisi olla about 1-2cm päässä maasta kantapään puolelta.
No ei ole jos lahkeensuu on todella kapea. Ei tuosta kuvasta voi varmaksi sanoa minkämittainen lahje on. Tuossakin kuvassa se lahje voi nousta kun kädet tungetaan taskuun.

Miehillä (tai naisilla, vielä pahempi) Duudsonien "Päällikkö"- tai "Isäntä"- vaatteet ja asusteet. "Kiitos"-paidat, t-paidat muka hauskoilla teksteillä, vaaleanpunaiset Lacosten liian kireät pikeepaidat, joista ketunnenät näkyvät läpi. Mustat, kulahtaneet farkut ja jonkun metallibändin paita, beiget reisitaskuhousut, the list goes on and on... CROCSIT (kenen tahansa jalassa)!!!

Naisten osalta samaa mieltä kaikista, paitsi gladiaattori-sandaaleista... :nolo: Korkeat korot on naisilla hienot, JOS niillä osataan kävellä.

Monet naiset kulkevat nykyisin yöpaidassa ja pitkissä kalsareissa. Ei se nyt pahalta näyttäisi makkarissa, mutta kadulle ei sovi.

Mä oon usein miettinyt noita kaikenlaisia vastaankäveleviä fasaaneja ja peikkoja katselessani sitä, miksei voi käyttää ihan normaaleja vaatteita eikä aina jotain trendivaatteita jotka on tarkoitettu ihan eri näköisille ja kokoisille. Suurin piirtein ehjät vaatteet olis hyvät, samaten jos ne osaa asettaa oikeaan kohtaan vartaloa (esim. nuo mainitut kainaloihin vedetyt shortsit on aivan hirveät) auttaa kummasti. Oikea kokokin ois iso plussa.

Jostain syystä naisilla on sellainen käsitys että hyvältä näyttääkseen pitää kantaa jotain ia ihme muotirättejä tai sit HM:sta haetaan jotain kolmen euron shortseja ja paidanriekaleita. Ja vaikka ois kuinka hienot vaatteet, sekään ei vielä riitä vaan niitä ja ennenkaikkea itseään pitäis osata vielä kantaa.

Meinasin jo kirjoittaa että kunhan ei oo (käsi)olkalaukkua ja huivia niin sitten ihan sama, mutta mikä määkään oon kenenkään asuja arvostelemaan?? Semmosissa viritelmissä tulee ite välillä lähettyä ulos että huhheijaa.....:rolleyes:

Haha, mäkin meinasin sanoa, että enpä haluaisi nähdä verkkopaitaa kenenkään päällä, mutta tuo Judiksen laittama kuva sai mut toisiin aatoksiin. No, eihän se verkkopaita nyt hieno ole siltikään, mutta siellä alla oleva mies nyt varmaan voisi pukeutua vaikka miten ja näyttää silti hyvältä tuolla kropalla.

Leggingseihin mulla ei ole muuta sanottavaa, kuin tämä kuva:
808491535.jpg

Makuasiahan tuo on. Itse olen kyllä mieltynyt sellaisiin lahkeisiin jotka juuri ja juuri koskevat kenkää seistessä. Tuo tietynlaista eleganssia.

No voi ny vittu, haukkukaa sitten. Paita nyt sais olla pidempi, mutta tuon tempaisin. Kritisoikaa pissistä:

http://i53.tinypic.com/2uzdths.jpg
http://i55.tinypic.com/205zak1.jpg

Noi housut on vähän kulahtaneet, joten jos haukutte lyttyyn, niin ehkä voin sitten olla jatkossa käyttämättä, vaikka ovatkin erityisen mukavat. Mustista legginseistäni en luovu. Siksi niistä en laita kuvaa, koska en halua kuulla totuutta. :D

Nuo farkun väriset (?) taitaa vissiin olla jo vähän out? Olen niin hidas näissä muotijutuissa.

No voi ny vittu, haukkukaa sitten. Paita nyt sais olla pidempi, mutta tuon tempaisin. Kritisoikaa pissistä:

http://i53.tinypic.com/2uzdths.jpg
http://i55.tinypic.com/205zak1.jpg

Noi housut on vähän kulahtaneet, joten jos haukutte lyttyyn, niin ehkä voin sitten olla jatkossa käyttämättä, vaikka ovatkin erityisen mukavat. Mustista legginseistäni en luovu. Siksi niistä en laita kuvaa, koska en halua kuulla totuutta. :D

Mä luulin että kaikki legginsit on niitä semmosia ei-farkkujen näkösiä. Noi ainakin toimii... mutta musta tuntuu että mitkä tahansa ihoa myötäilevät housut toimii sun päälläs :thumbs:

PS :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom