Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle tulee mm. legginseistä mieleen aina sellainen ajatus, että nainen joka on jo ennestään ruma, jotenkin järkeilee asian niin että se rumuus onkin omavalintainen tyyli eikä niinkään kiinni siitä että on läski ja naama näyttää nakkistroganoffilta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naisilla sellaiset farkut, joissa perseen kohdalla on vitivalkoinen perkeleen kokoinen valkea läiskä. Näyttää aivan että ois istunu vastamaalatun puistonpenkillä. Pahimmassa tapauksessa tätä läiskää koristaa vielä tyylitelty vaaleanpunainen teksti.

Valkoiset farkut miehellä, yök (harvemmin näyttää hyvältä myöskään naisella). Myöskin liian paljastavat paidat tyyliin Herra47, jossa monta nappia ylhäältä auki, ei oikein toimi.

Leggingsit, Barbie-pissisvaatteet, geelikynnet, bensa-asematyöntekijän kampaukset, valkoiset tekonahkahorokengät, tribaali-amikset, kynällä piirretyt kulmakarvat. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Yleisesti 90% pukeutuu todella halvasti ja kantelee ympäriinsä muovilaukkuaan.
Ruotsista ja suomenruotsalaisista purjehtijatytöistä voi ottaa mallia.

Naisten vaatteista:
Stringit eivät ole mitenkään suoranainen inhokkivaate, mutta minusta tavallisen malliset pöksyt ovat viehättävämmät.
Legginssit ovat minusta monesti varsin hyvännäköiset, mutta niitä voisi käyttää kunnollisen hameen/mekon kanssa eikä housuina tai pelkkä paita pyllyn peittona.

Miesten vaatteista:
Wifebeater-paidat ovat minusta vähän korneja. On minullakin pari, mutta en käytä niitä julkisesti vaan koti- ja mökkipaitoina.

Elikkä nyt kaikki pakkotoiston naiset kuulolla. Älkää laittako jalkaan legginssejä, gladiaattoreita eikä UGLY-saappaita! Se ei näytä kivalta kenenkään miehen mielestä.
e. Pakko lisätä tähän vielä että jos on muuten tosi hyvännäköne naine nii noi legginssit voi antaa anteeks mutta noita kenkiä ei :)

Tekis mieli laittaa kuva legginsit päällä, että todellako puhutaan samasta asiasta. Kun omasta mielestä ne näyttää suorastaan hyvältä. Toisaalta jos saisi rehellistä palautetta, niin saattaisi käydä jatkossa paremmin flaksi. Odottakaapas hetkinen.

Tekis mieli laittaa kuva legginsit päällä, että todellako puhutaan samasta asiasta. Kun omasta mielestä ne näyttää suorastaan hyvältä. Toisaalta jos saisi rehellistä palautetta, niin saattaisi käydä jatkossa paremmin flaksi. Odottakaapas hetkinen.

Anna palaa! Jos ne on yhtä laadukkaita kuin nuo muut kuvat niin :thumbs:

Mielestäni on myös huvittavaa jos vyötärö on korkealla ja lahkeet liian lyhyet. Mutta se saa lähinnä aikaan semmosen "voi rassukka"-reaktion 8)

Ihan mielenkiinnosta, mitkä ovat liian lyhyet lahkeet? Nykyään kun ihmiset pukeutuvat liian pitkiin housuihin. Lahkeita ei osata enää lyhentää tai lyhennyttää itse. Ovatko esim. nämä liian lyhyet?

pPOLO2-8352675_lifestyle_t240.jpg

Ihan mielenkiinnosta, mitkä ovat liian lyhyet lahkeet? Nykyään kun ihmiset pukeutuvat liian pitkiin housuihin. Lahkeita ei osata enää lyhentää tai lyhennyttää itse. Ovatko esim. nämä liian lyhyet?

pPOLO2-8352675_lifestyle_t240.jpg

Olisi hyvä, jos hitusen menisivät ryppyyn nilkasta eli minun makuuni ovat liian lyhyet.

Otin muuten ne kuvat. Vaikka olikin yksi typerämmistä tempuista erään toisen kuvaketjun jälkeen, niin se hyöty oli, että ei tarttekaan laittaa niitä kuvia, koska pysyn kannassani: ihan hyvältä ne näytti. Trust me. :p

Otin muuten ne kuvat. Vaikka olikin yksi typerämmistä tempuista erään toisen kuvaketjun jälkeen, niin se hyöty oli, että ei tarttekaan laittaa niitä kuvia, koska pysyn kannassani: ihan hyvältä ne näytti. Trust me. :p

Lyöt vaan tuonne purnajaisiin niin pääset takuulla Lintsille koska vaan ;)

Gladiaattori sandaalit on aivan järkyttävän oksettavia, kuka helvetti niitä on keksiny käyttää?

Mikä tekee gladiaattoreista niin kamalat?

Musta ne on hienoja :) Tai no eivät ehkä ihan kaikki, mutta jotkut simppelit mustat/ruskeat ovat jees. Itse en tosin omista, koska tykkään kesällä kengistä mitkä voi sujauttaa jalkaan ilman että tarvitsee sitoa mitään remmejä tai solkia.

Naisilla sellaset helvetin lyhyet persvakoon menevät shortsit (yleensä tummanvihreät) + jotkut olemattomat läpyskäkengät, että varpaat näkyvät. Aivan sama, miten hyvä perse olis. Noilla saa tosi nuhjusen lookin.

Tarkotatko sellasia mistä on lahkeet kääritty? Uteliaisuuteni heräsi, saisinko kuvaa?

Leggingsit, Barbie-pissisvaatteet, geelikynnet, bensa-asematyöntekijän kampaukset, valkoiset tekonahkahorokengät, tribaali-amikset, kynällä piirretyt kulmakarvat. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Yleisesti 90% pukeutuu todella halvasti ja kantelee ympäriinsä muovilaukkuaan.
Ruotsista ja suomenruotsalaisista purjehtijatytöistä voi ottaa mallia.

Millaisia ovat bensa-asematyöntekijän kampaukset?
Mä voisin mainita bensa-asematyöntekijän/amisten hiusvärit, eli musta-punaista, alta tummaa ja päältä vaalea jne. hirvityksiä.

Mä tykkään pillifarkuista miehellä jos ne sopivat kantajalleen. Mun silmää viehättävät myös sellaiset rokkaripojat, joita päin muut pakkismimmit eivät varmaan edes katsoisi :D

Omalla ällötyslistallani ovat mm.

- Kaikki lippikset
- Maastokuvio (ihan sama missä vaatteessa, hyi vittu)
- Pitkät reisitaskuhousut
- Kaikki ilmaiseksi saadut pipot, vyöt jne. (esim. joskus suklaata ostaessa sai sellasen nutcase-pipon tai vyön ja niitä olen nähnyt muutamalla päällä julkisella paikalla... Ei näin.)

Yritin etsiä kuvaa, muttei löytyny. Ei käärityt vaan ihan nortsilahkeet, mitkä on vaan niin helvetin lyhyet.

Mulla on myös sellaiset helvetin lyhyet shortsit!

Tässähän kohta tulee jo paha mieli. :D

Legginsithän on nykyaikainen nimi tiukoille joustokankaisille pillifarkuille, jotka ei siis ole oikeeta farkkukangasta. Miten ne nyt ei muka olis hyvännäköiset? Lähestulkoon laukesin, kun katselin itseäni peilistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom