Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se kun naiset (40v-) yrittävät olla VÄKISIN nuorekkaita ja pitävät päällä kalleimpia merkkivaatteita glitterit kimaltaen väkisin, vaikkei vaatteet istu ollenkaan päälle.

Edittiä: jos ei istu, niin pitäköön tavallisia istuvampia vaatteita päällänsä.

Legginsit ja lyhyet shorsit on ihan parhautta :kuola: Jotenkin vaikea uskoa että iso osa äijistä noita muka inhoisi?
Uggit nyt onki sitten aika hirveitä. Kärpäslasit ärsyttää vähän myöskin, joillekkin ne sopii mutta yleensä ne on vaan turhaan peittämässä kivannäköistä naamaa.

Legginsit ovat aivan kamalat, etenkin jos nainen luulee niitä housuiksi. Hipster-tyyli kokonaisuudessaan on myös jotain aivan hirveää.

Tuota hommaa gladiaattorisandaaleista ja minihameista en kyllä ymmärrä. Onhan se nyt selvää että minari on hirveä jos runkokin on, mutta noin muuten??

Ylipäänsä pakko sanoa, että ikävän usein tyyli jolla haetaan "persoonallista ulkonäköä", näyttää ihan vitun rumalta.

Saanko tässä samalla kysyä, että millainen naisten vaate sitten miehille kelpaisi katsottavaksi?

Ei mitään väliä. Myönnän, että en ymmärrä mitään vaatteista tai muodista. Minulle rationaalisena miehenä vaatteiden merkitys on lähinnä funktionaalinen.

Gladiaattorisandaalit on ihan hirveät, jos päällä on lyhyt hame tai shortsit. Pitkien housujen kanssa ehkä menettelee. Mutta vielä kamalampi on vetää sortsien kanssa jalkaan talvisaapikkaat. Ei taida tuo muoti olla vielä suomessa?

Makuasioitahan nää on, se mikä sopii toiselle ei sovi kolmannelle. Itse esim. diggaan isoista korviksista (periaatteella näyttävälle näyttävää, isolle isoa jne), ja joillain joku muu taas näyttää kivalta mitä en itse missään tapauksessa käyttäisi (kuten esim. leggarit, haaremihousut, takapuolitekstilliset collarit jne).

Inhokit miesten vaatteissa:

1. Pillifarkut
2. Verkkopaidat
3. Huivien käyttö
4. "Mafia"-tyyppiset hatut
5. Rekkamieslippikset eli hiphop-henkiset isot lätsät
6. Korpparit (kangastennarit joissa kärjissä kumivahvike, hyi saatana)
7. Insinöörishortsit (beiget tms puuvillashortsit jotka liian lyhyet)
8. Insinöörisandaalit (vanhan ukon ruskeat nahkaiset remmisandaalit, sukilla varustettuna)
9. Kasarityylin salihousut (kapenee reilusti alaspäin ja kenties törkeä kuosi)
10. Telttamalliset ei minkään merkkiset t-paidat

Niin monella miehellä kuitenkin näkyy olevan jotain pillifarkuntyyppistä päällä, onko ne jonkun muun mielestä hyvännäköiset pökät? Ei vaan mitenkään mun silmään.

Itse pidän suht pilleistä ja istuvista farkuista. Olen ite tunkenu rahaa aika paljon moniin tälläisiin merkkifarkkuihin ja tunnen jotakin pakkomiellettä itse näihin. Sopivat pitkille ja hoikille miehille ja näyttävät vielä paremmilta jos on sopivasti lihaa jaloissakin. Omassa pukeutumisessani tuollaseit farkut näyttävät ihan hemmetin freshiltä ja tyylikkäältä vaikka itse sanonkin. Ja monen muunkin kaverini päällä näyttävät erittäin hyvältä.

Itse en taas oikein tykkää naisilla liian löysistä farkuista/housuista, jotka peittävät muodot ja ovat epäistuvan näköiset. Tilanteesta riippuen tosin.. En sitten kyllä tykkää niistäkään, joilla on kuusi kokoa liian pienet farkut jalassa ja jenkkakahvat pursuaa ulos.

Miljoona kokoa liian isot housut miehillä kuten jotkut mic macin tai fubun farkutki ovat aika "säälittävän" näköiset omasta mielestäni vaikka pidin itse ala-asteella kuitenkin aikoinaan sellaisia.. :rolleyes:

7. Insinöörishortsit (beiget tms puuvillashortsit jotka liian lyhyet)
8. Insinöörisandaalit (vanhan ukon ruskeat nahkaiset remmisandaalit, sukilla varustettuna)t

Ite ihnoon kaikista eniten "turisti lookkia" ja myös karjalan lippiset kuuluvat tähän kategoriaan itselläni, mikä takaa jonkin sortin "juntti lookin" jollakin tapaa.

Edit. Mutta tosiaan kukin tyylillää jollekkin nämä voivat sopia..

Naisilla sellaset helvetin lyhyet persvakoon menevät shortsit (yleensä tummanvihreät) + jotkut olemattomat läpyskäkengät, että varpaat näkyvät. Aivan sama, miten hyvä perse olis. Noilla saa tosi nuhjusen lookin.

6982438-big.jpg

Olenko jäljillä:
- avonainen tiukka toppi ja push-upit
- minihame
- korkeat korot, sirot kengät
- pitkät kynnet
- vaaleanpunaista tai pinkkiä

Jep, jos onnelaan olet menossa.

Valkoiset housut ja legginssit ovat myös munkin mielestä aivan hirveät. Noiden lisäksi myös kaikki perushirvitykset.

Laitetaanpa vielä kuva:

Ne tiukat farkut miehellä ja samaan tuli inhokkikenkäni eli korpparit (hemmetin moni yhdistää noi kamaluudet):

2007_06_skinny-jeans-thumb.jpg

Ja jostain pomppasi tuo mafiahattu...

Liitteet

• 1110313_hat_cmseter.jpg
    1110313_hat_cmseter.jpg
    11,3 KB · Katsottu: 4 084
^kiitos! Mä itsekin etsin netistä kuvaa pillifarkuista joista en pidä esimerkkinä tänne. Inhokkipukeutumisen esikuvani on Ilpo Kaikkonen - pillifarkut, huivit ja hepenet sun muut. Vielä joku hapsutakki päälle niin kaavin silmät päästäni.

Kaikki karvainen/pörröinen on rumaa. Ainoan poikkeuksen voin tehdä talvitakin hupussa jossa saa olla jokin ns. turkis mutta mielummin ei. Näyttää vaan vitun tyhmältä kun takin helmassa, hupussa ja hihoissa on karvareunus ja jalassa uggit joista löytyy joku helvetin minkki käärittynä ympärille.

Myöskin liian pienien vaatteiden ahtaminen itsensä päälle. Olkaa läskejä ihan rauhassa mutta onko pakko tuoda se makkarankuorifiilis jokaiselle näkyviin kun vedetään legginsit ja toppi päälle ja kokoajan kiskotaan sitä paitaa alemmas ja housuja ylemmäs kun tavaraa valuu jokaisesta reiästä kuin jauhelihamyllystä.

^kiitos! Mä itsekin etsin netistä kuvaa pillifarkuista joista en pidä esimerkkinä tänne. Inhokkipukeutumisen esikuvani on Ilpo Kaikkonen - pillifarkut, huivit ja hepenet sun muut. Vielä joku hapsutakki päälle niin kaavin silmät päästäni.

WORD. Sen jätkän tyyli on kamala.

Minusta tyylikäs pukeutuminen lähtee samoista periaatteista sekä miehillä että naisilla.

- Vaatteiden on oltava puhtaat ja muutenkin siistit/ehjät. Silittäminen viimeistelee monen (ei kaikkea tarvitse silittää) vaatekappaleen ulkonäön.
- Vaatteiden on oltava sopivan kokoiset eli istuttava päälle hyvin.
- Värimaailman olisi hyvä olla jollain tapaa harmoniassa, joskus värejä voi tosin käyttää onnistuneesti tehostekeinona.

Jos löytyy hyvä runko niin sopivasti istuvilla vaatteilla saa tuotua kroppaa sen verran esiin, että siitä näkee tehdyn työn. Ryhdikäs olemus on aina ilo silmälle. Kaikenlaiset ylikireät viritykset housuissa ja paidoissa on kohtuu hirveitä kenen päällä vaan. Naisille tosin sopii hyvin pykälää tiukemmat asusteet kuin miehille.

Vielä erikseen naisten housuista sen verran että perseestä kohtuu tiukat farkut sopii naisille hyvin vaikka olisi hieman isompikin ahteri. Uskoisin että aika monet äijät on samoilla linjoilla. Sen sijaan mihinkään legginseihin hieman runsaampaa takamusta ei kannata tunkea ellei se sitten ole pelkkää lihasta.

Miehillä sen sijaan liian tiukat farkut näyttää naurettavilta, pätee sekä lahkeisiin että perseen kohdalle. Sama pätee myös liian löysiin baggy/markymark/lökäreihin. Istuvuus tarkoittaa mun mielessä sitä että vaate ei ole aivan ihossa kiinni mutta ei myöskään lepata tuulessa.

Kesällä tietty lyhyet hameet (ja hameet yleensäkin) on oikein hyvännäköisiä akkojen päällä. No kun tätä tarkemmin ajattelee niin tästähän vois jatkaa loputtomiin kun tyylikäs pukeutuminen on niin tapaus ja tilannekohtaista.

Itse en tajua mistään muodista mitään mutta ilmaisen silti mielipiteeni.

Kuten muutamat jo totesivatkin, naisten vaatteissa hyvin harva asia vituttaa JOS kokonaispaketti on kunnossa. Oon mielestäni joskus nähnyt jopa Uggit osana hyvää kokonaisuutta. Yhdyn myös siihen mielipiteeseen, että jos sitä ylimääräistä laardia roikkuu liikaa niin sitten on turha ahtautua liian kireisiin vaatteisiin.

Samaan hengenvetoon täytyy todeta että homma toimii myös päinvastoin - sehän se vasta vituttaa jos jollakin hyväkroppaisella naisella on päällään kammottavat peikkovaatteet, jotka esim. peittävät hyvän perseen muodot!

Ehkäpä eniten vitutusta minussa aiheuttaa toisten miesten pukeutuminen. En esimerkiksi pysty ottamaan kovin vakavasti kaveria jolla on pillifarkut jalassa. Toinen vituttava asia on se, että jossakin juhlavassa tilaisuudessa se puku täytyy tarkoituksella laittaa päin vittua että näyttäis jotenkin coolimmalta. Esim kraka korostetun löysällä, paidanhelma housuista roikkuen ja/tai lenkkarit puvun kanssa. Ehkä oon sen suhteen vanhoillinen mutta jumalauta sellaisia räkänokkiä tekis mieli läimästä takaraivoon.

Gladiaattori sandaalit on aivan järkyttävän oksettavia, kuka helvetti niitä on keksiny käyttää? Samaan kategoriaan menee myös tottakai noi ugg-saappaat. Legginssit on yks inhokki kans. Onneks monet naiset on tajunnu näyttää sitä paljasta pintaa ja noita legginssejä näkyy suurimmaks osaks vaan varhaisteineillä ja läskeillä muijilla.

Legginsit ja lyhyet shorsit on ihan parhautta :kuola: Jotenkin vaikea uskoa että iso osa äijistä noita muka inhoisi?
Jotenkin vaikea uskoa, ettet ole nähnyt noita vaatteita ikinä väärän ihmisen päällä. Ikävä tosiasia kun on se, että 99 prosentille naisista noi ei sovi. Ja se tekee niistä kamalia. Kun ne sattuu olemaan muotia, niin kaiken maailman valaat vetää samanlaisia päällensä, kun ne on muka hienot. Oikeasti ne on hienot vain sillä yhdellä sadasosalla naisista.

Se tissien alle vedetty vyö on ihan vitun törkee. Siis aivan järkyttävä viritys.

Ugg-bootsit kuuluu samaan sarjaan. Porukka kun sanoo niitä uggi-bootseiksi, niin ihan oikeasti luulin ensin, että ne on ulkonäkönsä mukaan ugly-bootsit ja ajattelin, että on ainakin nimi kohdallaan. Myöhemmin vasta valkeni asian oikea laita, kun näin ekan kerran nimen kirjoitettuna.

9. Kasarityylin salihousut (kapenee reilusti alaspäin ja kenties törkeä kuosi)
Mikäs näissä muka on vikana?

Oltiin kavereiden kanssa lomalla:
Fashion.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom