Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Riippuu tosi paljon siitä kenellä se on päällä. Jason Statham on kuuma vaikka potkupuvussa, mutta se ei tarkoita sitä että jokainen potkupuvussa kulkeva mies olisi håt. Olen nähnyt elävässä elämässä yhden jätkän jolle tuollainen paita sopi tosi hyvin, loput on olleet skinny hipstereitä, eivätkä siis lähellekään niin hyvännäköisiä. Mut ei tuo rumimmasta päästä ole kun vaatekappaleista puhutaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Häiritsevää katsella muita naisia, jotka eivät osaa pukeutua oikein. Alusvaatteiden tai alusvaatteiden osien ei kuulu näkyä. Lukuunottamatta joitakin poikkeuksia. Juurikin tuo vaalea paita + tummat/kirkkaat rintsikat yhdistelmä on väärinkäytettynä hirveä. Vielä pahempi on se, kun rintsikoiden olkaimet näkyvät painijanselkäisestä topista tai tuubitopista. Tai se kun joku käyttää silikoniolkaimia. On surullista katsoa miten joku kaunis vaatekappale pilataan vääriä alusvaatteita käyttämällä. Tänä vuonna pitsi on ollut kovassa huudossa, kesällä sitä näki joka paikassa. Tuli vastaan monta tapausta, jolla oli joku kaunis pitsiselkäinen paita, mutta takaa vilkkui virttyneet rintsikat.

Mitä mieltä olette tällaisesta shaalikauluksisesta villapaidasta? Hot or not?

g-star-raw-bullit-heather-cl-borre-shawl-collar-sweater-product-1-4816995-326463950_large_flex.jpeg

Fred_Perry_Chunky_Shawl_Collar_Sweater1_1_408.jpg

Ja eikös ole ihan ok miehen pitää tuollaista? Eihän tuo ole yhtään naisellinen. Jason Stathamillakin on sellainen Expendables kakkosessa!

The-Expendables-2-Jason-Statham.jpg

Ainakin itseni päällä ehdottomasti hot.

Riippuu tosi paljon siitä kenellä se on päällä. Jason Statham on kuuma vaikka potkupuvussa, mutta se ei tarkoita sitä että jokainen potkupuvussa kulkeva mies olisi håt. Olen nähnyt elävässä elämässä yhden jätkän jolle tuollainen paita sopi tosi hyvin, loput on olleet skinny hipstereitä, eivätkä siis lähellekään niin hyvännäköisiä. Mut ei tuo rumimmasta päästä ole kun vaatekappaleista puhutaan.
Vähän samaa mieltä. Olen jo tarpeeksi monesti haukkunut SICille tuota vaatevalintaa homoksi. :rolleyes: Tosiasia on, että Stathamin päällä tuota ns. homo/hipsterimaisuutta ei edes huomaa, sillä mies on muutenkin überäijämäinen, mutta monen miehen päällä tuollainen olisi aika no no.

Vähän samaa mieltä. Olen jo tarpeeksi monesti haukkunut SICille tuota vaatevalintaa homoksi. :rolleyes: Tosiasia on, että Stathamin päällä tuota ns. homo/hipsterimaisuutta ei edes huomaa, sillä mies on muutenkin überäijämäinen, mutta monen miehen päällä tuollainen olisi aika no no.

Sulle ei taida tulla suurena yllätyksenä että mullakin on tollanen.

MIEHILLÄ:

Tämmöiset isot v- tai pyöreäaukkoiset t-paidat miehillä. Tarkoitan siis sellaisia,jotka ovat oikeasti tätä kokoa tai jopa isompia. Semmoiset pienet v-aukot ovat ihan jees.

77881d1331538804-kysy-naiselta-7188musta_v-aukko_t-paita.jpg

Suomi-leijona vaatteissa.

leijonahuppari2.jpg

Karjala-, Koff- ja sen sellaiset lippikset ja t-paidat.

lippis_karjala_0602_1ac.jpg

Samettihousut.

dc-straightcord-rawhide-1.jpg

Pillifarkut.

68306d1311252928-miesten-ja-naisten-vastavuoroiset-inhokkivaatteet-2007_06_skinny-jeans-thumb.jpg

Marimekon paidat.

01p_1212_32c.jpg

Miesten duffelitakki.

junya-watanabe-man-mohair-duffle-coat-2.jpg

Burberryn perinteiset ruudut missä tahansa vaatteessa.

2793038.jpg

Hip-hop -vaatteet.

7f67bde5d9e35490beab6208192c1d58.jpg

One piece Jump in.

onepiece_lilla_plain.jpg

MIEHILLÄ:

Louis Vuitton -laukut (nyös naisilla, jos on tällä kuviolla).

LouisVuittonMensMonogramZippyCrossbodyBag.JPG

Pappakengät.

1974-b.jpg

Tämmöiset alushousut.

6438114112151.jpg

Tämmöiset verkkarit.

6438114917640.jpg

Tennissukat. Varsinkin, jos ne ovat nyppyiset, värjääntyneet sekä resori repsahtanut.

2_stripes.jpg

Häiritsevää katsella muita naisia, jotka eivät osaa pukeutua oikein. Alusvaatteiden tai alusvaatteiden osien ei kuulu näkyä. Lukuunottamatta joitakin poikkeuksia. Juurikin tuo vaalea paita + tummat/kirkkaat rintsikat yhdistelmä on väärinkäytettynä hirveä. Vielä pahempi on se, kun rintsikoiden olkaimet näkyvät painijanselkäisestä topista tai tuubitopista. Tai se kun joku käyttää silikoniolkaimia. On surullista katsoa miten joku kaunis vaatekappale pilataan vääriä alusvaatteita käyttämällä. Tänä vuonna pitsi on ollut kovassa huudossa, kesällä sitä näki joka paikassa. Tuli vastaan monta tapausta, jolla oli joku kaunis pitsiselkäinen paita, mutta takaa vilkkui virttyneet rintsikat.

Nyt oli aikaa etsiä kauhistuksia havainnollistavia kuvia:

Mekon+selk%u002525C3%25A4puoli.jpg

40706625.jpg

IMG_0238.JPG

0722kristen-stewart-black-bra-white-shirt_fa.jpg

alex_curran_small.jpg

Liitteet

• NYFW-STREET-STYLE-NATALIE-JOOS-SHEER-DELIGHTS-SHEER-TOP-FULL-PINK-SKIRT-PRADA-BAG-NEON-LINED-SAN.jpg
    NYFW-STREET-STYLE-NATALIE-JOOS-SHEER-DELIGHTS-SHEER-TOP-FULL-PINK-SKIRT-PRADA-BAG-NEON-LINED-SAN.jpg
    135,1 KB · Katsottu: 4 066
Eikö shakaalikaulus villapaidoissa ole jo monta vuotta ollut osana valtavirtamuotia? Ainakin itse jo pidempään käyttänyt, enkä kertaakaan kuullut, että joku niitä pahemmin inhoaisi.

Eikö shakaalikaulus villapaidoissa ole jo monta vuotta ollut osana valtavirtamuotia? Ainakin itse jo pidempään käyttänyt, enkä kertaakaan kuullut, että joku niitä pahemmin inhoaisi.

Mulle tollaisesta vittuiltiin vaikka minusta tuossa ei ole mitään vikaa :)

sneakers wedges

Maailman hirvein muoti-ilmiö. Kiilakorolliset kengät voivat olla hyvinkin kauniit, itsekin omistan. Mutta kiilakorolliset lenkkarit, what ? Ja näitä pitävät siis ihan tyylikkäätkin ihmiset.

145686.jpg

sneaker-wedge2.jpg

alessandra-ambrosio-carrying-Celine-bag-wearing-Isabel-Marant-Wedge-Willow-Sneakers-2.jpg

steve-madden-lleve-taupe-suede-wedge-sneakers-profile.jpg

sneakers wedges

Maailman hirvein muoti-ilmiö. Kiilakorolliset kengät voivat olla hyvinkin kauniit, itsekin omistan. Mutta kiilakorolliset lenkkarit, what ? Ja näitä pitävät siis ihan tyylikkäätkin ihmiset.
Asiasta sen tarkemmin tietämättä oletan, että nämä tyylikkäät ihmiset haluavat rennon tyylin (=lenkkarit), mutta samalla ryhdikkään hanuriosaston (=korkkarit). Sinänsä ihan perusteltua, vaikka mä en näistä mitään ymmärrä... :D

Asiasta sen tarkemmin tietämättä oletan, että nämä tyylikkäät ihmiset haluavat rennon tyylin (=lenkkarit), mutta samalla ryhdikkään hanuriosaston (=korkkarit). Sinänsä ihan perusteltua, vaikka mä en näistä mitään ymmärrä... :D

Aivan, onhan tuo selitettävissä :) Ja jo se, että kyseessä on hetken yksi kuumimpia muoti-ilmiöitä, saa monet pukemaan ne jalkaansa. Mutta silti minun mielestäni ne näyttävät vähän mauttomilta. Lenkkarit lenkkareina, korkkarit korkkareina:D

En kyllä ymmärrä mitä vikaa noissa Duffelitakeissa ja sammareissa on? Toki Anonymityn laittaman kuvan sammarit on vähän rupuset, löysät ja enemmän ns. skeittarityyliset, mutta en oikeasti usko että jos jonkun ryhdikkään miehen päällä olis hyvin istuvat siistit sammarit+duffelitakki, et se olis jonkun mielestä jotenin vastenmielistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom