Häiritsevää katsella muita naisia, jotka eivät osaa pukeutua oikein. Alusvaatteiden tai alusvaatteiden osien ei kuulu näkyä. Lukuunottamatta joitakin poikkeuksia. Juurikin tuo vaalea paita + tummat/kirkkaat rintsikat yhdistelmä on väärinkäytettynä hirveä. Vielä pahempi on se, kun rintsikoiden olkaimet näkyvät painijanselkäisestä topista tai tuubitopista. Tai se kun joku käyttää silikoniolkaimia. On surullista katsoa miten joku kaunis vaatekappale pilataan vääriä alusvaatteita käyttämällä. Tänä vuonna pitsi on ollut kovassa huudossa, kesällä sitä näki joka paikassa. Tuli vastaan monta tapausta, jolla oli joku kaunis pitsiselkäinen paita, mutta takaa vilkkui virttyneet rintsikat.
Oon osittain samaa mieltä. Tuubitopit, selästä tai edestä avoimet mekot/paidat > näyttää järkyttävältä kun alusvaatteet paistaa! Kuten vastaavasti myös valkoisten housujen/hameen/mekon alla pilkottavat eri väriset kalsarit. Tai se kun stringit on puolessa selässä asti, sitä tosin näkee onneks aika harvoin. Mutta tota silikoniolkaimien inhoomista en ikinä oo tajunnut. Ehkä kun itse en ole vielä löytänyt niin istuvia olkaimettomia rintsikoita, että voisi huoletta käyttää pelkäämättä että ne luistaa johonkin, tai että antaisivat edes tukea tarpeeksi. Myös joissain yhteyksissä, esim. baarissa tai konemusabileissä mun mielestä neonväriset rintsikat yhdistettynä pitsiseen / muuten läpinäkyvään toppiin näyttää ihan hyvältä.
sneakers wedges
Maailman hirvein muoti-ilmiö. Kiilakorolliset kengät voivat olla hyvinkin kauniit, itsekin omistan. Mutta kiilakorolliset lenkkarit, what ? Ja näitä pitävät siis ihan tyylikkäätkin ihmiset.
Mun mielestä noi on kivat :D. Sopii arkeen,kun ei halua laittaa liian hienoja korkkareita, mutta lenkkarit on taas liian tavalliset. Ja niinkun joku jo sanokin niin saa perseen hilattua vähän ylemmäs
.
Mä rakastan noita
shaalikauluksia miehillä! En tosin ole edes nähnyt (tai kiinnittänyt huomiota) sellasiin hintelöiden ihmisten päällä, mutta normaalikokoisilla / lihaksikkaammilla näyttää tosi hyvältä.
Mutta ehdottomia NONO:ta on:
-Burberry -kuvio, kenellä vaan, missä muodossa vaan
- Lacoste, samoin kenellä vaan
- UGGit miehellä tai naisella
- pillifarkut miehellä
- ne huivit mitä joillain roikkuu jostain taskusta tai muualta
- kaikki mahdolliset sateenkaariväri chinot miehillä
- new age / grazy age -farkut naisilla
- Ed Hardy / vastaava kuvio liiallisuuksina, joku t-paita on yleensä ihan ok mutta jos on päästä varpaisiin edhardyssä niin näyttää aika kornilta
- mätsäävä velouriasu naisella
- Long Champ laukut
- lihavat naiset, joilla on hyvin antava kaula-aukko, koska tissit on isot (no shit, kun on kaikki muutkin ruumiin osat)
- legginssit niin, että perse näkyy !
- niin ja vielä se, että ulkona on -20, mutta pakko on silti pitää sitä ohutta nahkatakkia päällä ja vieläpä auki kun se on niin hieno