Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Eiks nää olleet vähän sellaisia mielipidejuttuja?

Mulle vaan tulee mieleen noista kuteista sellainen "runopoika"-tyyli, josta en vaan pidä. Eikä se skeittarityylikään oikein vetoa muhun, kun mä oon jo niin vanha nahka. Mut hei Mur-Mur... laita kuva, niin saatan muuttaa mielipidettäni ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kyllä ymmärrä mitä vikaa noissa Duffelitakeissa ja sammareissa on? Toki Anonymityn laittaman kuvan sammarit on vähän rupuset, löysät ja enemmän ns. skeittarityyliset, mutta en oikeasti usko että jos jonkun ryhdikkään miehen päällä olis hyvin istuvat siistit sammarit+duffelitakki, et se olis jonkun mielestä jotenin vastenmielistä.

Nimenomaan SKEITTARITYYLISET sammarit on HOT!

Pitäisikö sitä yleensä puketua kun on noin helvetin hankalaa? No, pakko myöntää etten diggaa huoralookista ellei se hooker ole ultimate sexy thing...muuten no no.

Tuossa oikealla olevan "miehen" housut. On niin akkamaiset/homot, että en tiedä pitäiskö se pieksää vai nussia perseeseen.

APC_miehet.jpg

Tuo lahkeiden kääriminen on kyllä minusta ihan vitun tyhmän näköistä.

Riippuu mun mielestä ihan tyyliistä. Joillekin fiftari-rokkari-tyyppisille tommoiset käyvätkin. Kunhan ovat muuten miehekkään näköisiä.

Muuten noi kaikki möykkysen laittamat vaatekokonaisuudet ovat ei-niin-mun-makuun. Just sellaista runopoikatyyliä.

Mun silmään särähtää aina, jos jollain on joku 1 merkkivaate päällä. Eli kaikki muut vaatteet on mallia tarjoustalo/hong kong ja sit siihen vedetään joku merkkipaita isollla logolla. Esim CK, Lacoste, Ralp Lauren neule yms. En oo tosiaankaan mikään muotiguru, mut toi jotenkin on aina hauskaa.

Lisäks Tummat farkut vaalennuksilla, tribaaleilla ja glitterillä pitäis kieltää lailla. (aka kerava-farkut) Ei näytä ihan oikeesti hyvältä yhtään kenenkään päällä ja antaa jokaisesta niitten käyttäjästä halvan lähiöhuoralookin.

Tämä nyt ei ole inhokkivaate, mutta pistetään tänne kuitenkin. Korvan venytykset. Ihan oikeasti, kuinka mauttoman näköistä? Varmaan ihan tarpeetonta sanoa, mitä mieltä olen niistä venytyksistä ilman sitä korua. Ne isommat kun eivät kai koskaan palaudu ennalleen.

12mm.jpg

ok7nrn.jpg

2hq8m7s.jpg

Tämä nyt ei ole inhokkivaate, mutta pistetään tänne kuitenkin. Korvan venytykset. Ihan oikeasti, kuinka mauttoman näköistä? Varmaan ihan tarpeetonta sanoa, mitä mieltä olen niistä venytyksistä ilman sitä korua. Ne isommat kun eivät kai koskaan palaudu ennalleen.

Ilmoittaudun mieheksi jolla on venytetyt korvat ja joita rakastan. Korvien venytys, kuten kaikki muukin pukeutumiseen liittyvä on mautonta jos ampuu yli tai jos se näyttää irtonaiselta muuhun tyyliin suhteuttaessa. Itselläni on 14mm venytykset molemmissa ja ne eivät ikinä tule menemään umpeen vaan parin millin reikä jää pakostikin, mutta tällöin tulen käyttämään neutraaleja puisia tappeja. Tällä hetkellä menee tummat puiset tapit tai metalliset, joissa on kuva päässä ja en aio venyttää enempää.

Yleinen mielipide venytetyistä korvista on huono, sillä kaikille tulee ne hirveimmät esimerkit ensimmäisenä mieleen, kuten sinunkin laittamissa kuvissa. Ekassa on venytystappi jota ei saisi käyttää edes yön yli, vaan vain venyttäessä parin tunnin ajan, toinen on vain mauton ja kolmas on vituiksi venytetty korva (liian nopeasti) eli hyvin ryppyinen ja punainen.
Kun osaa saada venytetyt korvat osaksi tyyliään, sopivat ne loistavasti, mutta itsekin komppaan että kaikki laittamasi esimerkit ovat rumia ja yleisestikin hyvin värikkäät tai kimaltelevat korut ovat rumia.

Vääränkokoset farkut/housut naisilla. Vituttaa katella persettä missä se housu pussittaa ku ois paskat housussa. Läskit on tietysti eriksee, ne saa pukeutua rauhassa jätesäkkeihi.

Yleinen mielipide venytetyistä korvista on huono, sillä kaikille tulee ne hirveimmät esimerkit ensimmäisenä mieleen, kuten sinunkin laittamissa kuvissa. Ekassa on venytystappi jota ei saisi käyttää edes yön yli, vaan vain venyttäessä parin tunnin ajan, toinen on vain mauton ja kolmas on vituiksi venytetty korva (liian nopeasti) eli hyvin ryppyinen ja punainen.
Kun osaa saada venytetyt korvat osaksi tyyliään, sopivat ne loistavasti, mutta itsekin komppaan että kaikki laittamasi esimerkit ovat rumia ja yleisestikin hyvin värikkäät tai kimaltelevat korut ovat rumia.

Mä taas tykkään tosta kakkosvaihtoehdosta. :) Varsinkin joillekin miehille tuollaiset lillasti blingblingit sopii hyvin, kunhan tyyli ei muuten ole kovin pröystäilevä.
Muistaakseni on sanottu (toki yksilöllistäkin) että vielä 10mm venytykset palautuvat. Eikä noista isommistakaan suurta reikää jää.

Häiritsevää katsella muita naisia, jotka eivät osaa pukeutua oikein. Alusvaatteiden tai alusvaatteiden osien ei kuulu näkyä. Lukuunottamatta joitakin poikkeuksia. Juurikin tuo vaalea paita + tummat/kirkkaat rintsikat yhdistelmä on väärinkäytettynä hirveä. Vielä pahempi on se, kun rintsikoiden olkaimet näkyvät painijanselkäisestä topista tai tuubitopista. Tai se kun joku käyttää silikoniolkaimia. On surullista katsoa miten joku kaunis vaatekappale pilataan vääriä alusvaatteita käyttämällä. Tänä vuonna pitsi on ollut kovassa huudossa, kesällä sitä näki joka paikassa. Tuli vastaan monta tapausta, jolla oli joku kaunis pitsiselkäinen paita, mutta takaa vilkkui virttyneet rintsikat.
Oon osittain samaa mieltä. Tuubitopit, selästä tai edestä avoimet mekot/paidat > näyttää järkyttävältä kun alusvaatteet paistaa! Kuten vastaavasti myös valkoisten housujen/hameen/mekon alla pilkottavat eri väriset kalsarit. Tai se kun stringit on puolessa selässä asti, sitä tosin näkee onneks aika harvoin. Mutta tota silikoniolkaimien inhoomista en ikinä oo tajunnut. Ehkä kun itse en ole vielä löytänyt niin istuvia olkaimettomia rintsikoita, että voisi huoletta käyttää pelkäämättä että ne luistaa johonkin, tai että antaisivat edes tukea tarpeeksi. Myös joissain yhteyksissä, esim. baarissa tai konemusabileissä mun mielestä neonväriset rintsikat yhdistettynä pitsiseen / muuten läpinäkyvään toppiin näyttää ihan hyvältä.

sneakers wedges

Maailman hirvein muoti-ilmiö. Kiilakorolliset kengät voivat olla hyvinkin kauniit, itsekin omistan. Mutta kiilakorolliset lenkkarit, what ? Ja näitä pitävät siis ihan tyylikkäätkin ihmiset.
Mun mielestä noi on kivat :D. Sopii arkeen,kun ei halua laittaa liian hienoja korkkareita, mutta lenkkarit on taas liian tavalliset. Ja niinkun joku jo sanokin niin saa perseen hilattua vähän ylemmäs :).
Mä rakastan noita shaalikauluksia miehillä! En tosin ole edes nähnyt (tai kiinnittänyt huomiota) sellasiin hintelöiden ihmisten päällä, mutta normaalikokoisilla / lihaksikkaammilla näyttää tosi hyvältä.

Mutta ehdottomia NONO:ta on:
-Burberry -kuvio, kenellä vaan, missä muodossa vaan
- Lacoste, samoin kenellä vaan
- UGGit miehellä tai naisella
- pillifarkut miehellä
- ne huivit mitä joillain roikkuu jostain taskusta tai muualta
- kaikki mahdolliset sateenkaariväri chinot miehillä
- new age / grazy age -farkut naisilla
- Ed Hardy / vastaava kuvio liiallisuuksina, joku t-paita on yleensä ihan ok mutta jos on päästä varpaisiin edhardyssä niin näyttää aika kornilta
- mätsäävä velouriasu naisella
- Long Champ laukut
- lihavat naiset, joilla on hyvin antava kaula-aukko, koska tissit on isot (no shit, kun on kaikki muutkin ruumiin osat)
- legginssit niin, että perse näkyy !
- niin ja vielä se, että ulkona on -20, mutta pakko on silti pitää sitä ohutta nahkatakkia päällä ja vieläpä auki kun se on niin hieno

- niin ja vielä se, että ulkona on -20, mutta pakko on silti pitää sitä ohutta nahkatakkia päällä ja vieläpä auki kun se on niin hieno

Itsehän kuulun tähän kategoriaan, sillä oon niin pihi etten oo saanut aikaseks ostaa kunnon talvitakkia:D Auki en sentään pidä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom