- Ikä
- 41
Päivän Iltasanomissa kerrotaan MSN:n kyselytuloksista joissa miehet kertovat mitä vaatteita eivät voi sietää naisten päällä. Nämä olivat:
- Ugg-saappaat
- Suuret korvarenkaat
- Liian lyhyet shortsit
- Haaremihousut
- Verryttelyhousut joiden takamuksessa on jokin teksti
- Gladiaattorisandaalit
- Leggingsit
muttamutta... mitä vikaa gladiaattorisandaaleissa? Nää on hyvät! :D
Ihmetytti myös tuo lyhyet shortsit ja ugg-saappaat.
Vastavuoroisesti voin antaa oman vastineeni että mikä MINUN mielestäni ei tee miehestä ainakaan kovin miehekästä (jotkut voivat olla ja varmasti ovatkin eri mieltä):
- verkkopaidat (hyi helvetti, kodittomien ja likaisten köyhien vaate)
- pillifarkut
- liialliset huivit ja korut sun muut asusteet
Mielestäni on myös huvittavaa jos vyötärö on korkealla ja lahkeet liian lyhyet. Mutta se saa lähinnä aikaan semmosen "voi rassukka"-reaktion 8)
Niin monella miehellä kuitenkin näkyy olevan jotain pillifarkuntyyppistä päällä, onko ne jonkun muun mielestä hyvännäköiset pökät? Ei vaan mitenkään mun silmään.
- Ugg-saappaat
- Suuret korvarenkaat
- Liian lyhyet shortsit
- Haaremihousut
- Verryttelyhousut joiden takamuksessa on jokin teksti
- Gladiaattorisandaalit
- Leggingsit
muttamutta... mitä vikaa gladiaattorisandaaleissa? Nää on hyvät! :D
Ihmetytti myös tuo lyhyet shortsit ja ugg-saappaat.
Vastavuoroisesti voin antaa oman vastineeni että mikä MINUN mielestäni ei tee miehestä ainakaan kovin miehekästä (jotkut voivat olla ja varmasti ovatkin eri mieltä):
- verkkopaidat (hyi helvetti, kodittomien ja likaisten köyhien vaate)
- pillifarkut
- liialliset huivit ja korut sun muut asusteet
Mielestäni on myös huvittavaa jos vyötärö on korkealla ja lahkeet liian lyhyet. Mutta se saa lähinnä aikaan semmosen "voi rassukka"-reaktion 8)
Niin monella miehellä kuitenkin näkyy olevan jotain pillifarkuntyyppistä päällä, onko ne jonkun muun mielestä hyvännäköiset pökät? Ei vaan mitenkään mun silmään.