Miesten iho-ongelmat

Nyt kun olen ollut puristamatta pari päivää niin on tuohon leukaan kertynyt jo muutama tuollainen kivan kokoinen köllykkä, eli osaatteko suositella jotain tuotteita jotka kuivattaisivat nämä finnit pois ennen kuin ne pääsevät kasvamaan valtakunnallisiin mittoihin? Itse käytin joskus monta vuotta sitten jotain vain kosmetologilta saatavaa voidetta, jonka nimeä en tähän hätään muista mutta onko esim apteekissa, luontaistuotekaupoissa tai sitten ihan perusmarketeissa myytävänä tällaisia finnejä kuivattavia tuotteita ja jos on niin mitä?

Onhan toi tietenkin ihmisestä kiinni, mutta ite annan varsinki selässä olevien kuivua pois. Tietenki, jos esim. kaupassa käy niin mielummin se pieni "arpi" ja punotus kuin iso keltavalkoinen näppylä. Laita hakuun "akne" ja lue niitä muita aiheita esim. doping-puolelta löytyy. Jos ei lähde ilman aineita, niin sitten kannattaa kokeilla niiden kanssa. Basiron, Clearasil, Nivea, Lactasyd yms. Ihotautilääkäri on luultavasti paras vaihtoehto, niiden pitäisi tietää. Eikä oo tarkotus masentaa, mutta sanon vaan ettei kaikille edes löydy ratkasua akneen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Finnejähän aiheuttavat useammatkin syyt.

Yksi: ihon epäpuhtaus, liika rasvaisuus tai liika kuivuus.
Ratkaisu: pidä iho puhtaana, mutta korjaa rasvaus / kuivuus -ongelma käyttämällä sopivia puhdistusaineita ja tarvittaessa rasvoja. Ja mennään sitten kysymään apteekista, eikä ihmettelemään jotain nivea/clearasillejä markettiin

Kaksi: väärä ruokavalio, joillekin vain esim. roskaruoka, suklaa, namit, alkoholi tms. aiheuttaa finnejä. Itse tunsin yhden bodauskaverin joka yritti lisätä kaloreitaan juomalla jugurttia litratölkeistä, no eihän sen iho sitä sokerimäärää kestänyt vaan finneiksi puski.
Ratkaisu: korjaa ruokavalio

Kolme: sairaus nimeltä akne.
Ratkaisu: lääkäri määrää

Eli ihan ensin keksii syyn, ja sitten hoitaa kuntoon. Lääkäri osaa yleensä auttaa, jos ei itse keksi mitään syytä. Ei kannata jäädä nettihuhujen varaan ihmettelemään.

Kyllä ne arvet lähtee.
Tohon vaan lähinnä viittasin koska eipä muuten välttämättä lähdekkään ja on sitten kiva käydä naamaa hiomassa tasaseksi.

Mr.Muscle sanoi:
Itse käytin joskus monta vuotta sitten jotain vain kosmetologilta saatavaa voidetta, jonka nimeä en tähän hätään muista mutta onko esim apteekissa, luontaistuotekaupoissa tai sitten ihan perusmarketeissa myytävänä tällaisia finnejä kuivattavia tuotteita ja jos on niin mitä?
Itellä oli ennen roa-kuuria joku apteekista ostettu hoitosarja johon kuului paikallinen hoito, jos sellasta tarkotat. Eli suoraan finniin laitettavaa tököttiä. Ei kyllä tuntunu toimivan niin yhtään. Ite suosittelen vaan ostamaan jotain jytyä pesuliuosta. Toisaalta näissä jutuissa ei välttämättä muitten kokemukset paljoa auta, kokeilemalla selvii mikä itelle toimii.

Oli muuten myös reseptillä saatua voidetta jota levitettiin yöksi kasvoihin kuivattamaan rasvasta ihoa. Ei kyllä sekään toiminut, lähti vaan tyynyliinasta ja värjätyistä hiuksista väri.

Mies tai nainen, whatever, mutta jos yksittäisiä finnejä pitää hoitaa, niin Louis Widmerin Clear Skin Stick on huipputavaraa. Samasta sarjasta löytyy myös puhdistusaineet ja kosteusvoiteet, jos tarvis on. Suosittelen. Finnistikki on pysynyt käytössä viimeisen kolme vuotta, ja minä ainakin väitän, että se toimii paremmin kuin hyvin.

Jos sä olet käyttänyt sitä viimisen kolme vuotta, voi olettaa, ettet oo kuitenkaan päässyt aknesta eroon? Eli pystyt "peittämään" sen, mutta se on kuitenki siellä alla jossain ja pysyy piilossa kunhan hoidat sitä?

Itselläni taitaa olla sekaiho, sillä otsa on varsinkin pesun jäkeen erittäin kuiva, kun taas muut osat kasvoistani eivät ole niin kuivia. Tästä huolimatta minulle tulee finnejä ja lisäksi ihoni punoittaa nenän alueelta. Vettäkin juon mielestäni tarpeeksi. :(

Olen kokeillut Biothermin Acnoclean ja Vichyn Normaderm tuotteita. Molemmissa on kuitenkin yksi ongelma nimittäin molemmat kuivattavat ihoani.

Kertokaahan mitkä ihonhoitotuotteet sopisivat minulle parhaiten!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom