Mitenkähän tähän nyt vastais...
Minun(kin) perustuvat lehdestä luettuun juttuun. Jutussa mainittiin tuo valokuvaus, ja miehen pyydelleen nuoria poikia vierailulle kotiinsa. Koska minä en edelleenkään ole oppinut, että netissä kaikki, ihan kaikki, pitää vääntää rautalangasta, jää aina välillä jotain pois. Mun moka siis.
Mutta. Tänä aikana, kun mediassakin toitotetaan koko ajan noista pedofiilitapauksista, pitäisi jokaisen terveen harkintakyvyn omaavan ihmisen miettiä mitä tekee lasten seurassa. Jos minun lastani kävisi joku kuvailemassa, ja vielä kuulisin kuvaajan pyytävän lapsia vierailulle kotiinsa, niin ihan varmaan tumppaisin nekkuun. Minä en kuvaile tuntemattomia lapsia tai pyytele naperoita kylään, miksi niin tekisin?
setae: Pointtisi on erinomainen ja ymmärrän sen, mutta silti, minä en harmittele jos saat dunkkuusi joltain faijalta kuvaustesi takia. Mutta kaikilla hommilla on aina varjopuolensa. Ovella saattaa saada koteloon kun ei päästä asiakasta sisään, ja kuvatessa saattaa tulle lukosta päähän. Nää on näitä juttuja. Ymmärtänette mitä ajan takaa?