Mies yritti tappaa pedofiiliksi epäilemänsä naapurin

Pitää sen verran tähän väliin tarkentaa, että kuvauksen kohdehan ei ollut tuon halmeilijan oma muksu. Itse asiassa tuo artikkeli ei edes kerro, että kuva olisi otettu. Itse asiassa siinä todetaan hullun hakkaajan "saaneen kuulla" kuvan otosta. Ja muun lisätiedon toimitti naapurin teinit.

Mutta sen verran on periaatteen miehiä, että myöntää saattaneensa erehtyä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Anteeksi, kun moukaroin sinut ruttuun. Saatoin erehtyä kun luulin sinua pedofiiliksi".

Mun mielestä ihan oikein äijä teki. Anteeks nyt vaan, mutta minkä vitun takia pitää mennä valokuvailee jotain nukkuvaa lasta? Jos hölmöilee, niin tulee penaltia..

Jaa.

Olen itse ottanut kuvia pikkulapsista vaikka kuinka. Samaisesta syystä kun olen ottanut paljon kuvia eläimistä. Olenko nyt sitten lapsiin ja eläimiin sekaantuja?

Syy siihen, miksi pidän erityisesti näiden kahden "lajin" edustajien kuvaamisesta on aitous. Pikkuskidit ja eläimet eivät tiedä mikä kamera on (paitsi vanhempieni piski nykyisin kun otin siitä kuvia reilummin tuossa viimeviikolla, oppi välttelemään kameraa), ja käyttäytyvät näin ollen aidosti ja rehdisti siinä edessä - eivät mieti edes alitajuisesti miltä siinä kuvassa näyttävät.

Samaisesta syystä diggaan käyttää telelinssejä, kun voin kuvata ihmisiä salaa - jolloin ne ilmeetkin ovat juuri niitä aitoja, kun ei mietitä miltä näyttää ja mairistella keinotekoisesti kameralle. Paparazzikin vielä?

Kamera-lehden kuvauskilpailussa oli 1. tai 2. sijalla joku pari vuotta sitten kuva "väsynyt juhlija", missä pikkuskidi vetää tuhdimpaa unta lastenvaunuissa.

Niin, parempi hakata ensin ja kysellä sitten. Ihan kuten sen yhden sairaalaan joutuneen vanhuksenkin kohdalla, joka sattui näyttämään vähän samalta kuin Jammu Siltavuori mediassa pyörineessä kuvassa - olkootkin että kuva on mitä, 10-20v vanha?

Jammu itsehän oli pakkohoidossa tuona aikana, mutta varmuus ennen kaikkea?

User Name

MINÄ ymmärrän tuon äijän kiivastumisen täysin, ja pidän sitä oikeutettuna. Jos minun lasta joku tuntematon tulis kuvailee samalla tavalla, ei homma välttämättä jäis tohon mun kohdalta.
Lehtitietojen mukaan (ja muutenkin kirjoitan vain sen perusteella mitä asiasta tiedetään, kokonaisuus voi olla toisenlainen) kyseessä ei ollut tuntematon ja pahoinpitelijäkin oli sivullinen joka toimi kuulopuheiden perusteella. Mä en kyllä ymmärrä mitä pahaa on nukkuvan lapsen kuvaamisessa sinänsä. Tässäkin tapauksessa kyse oli tuttavaperheen lapsesta eikä mistään makkarin ikkunasta vieraaseen taloon kameran kanssa murtautujasta.
Ja kesällä tulee taas lisää kiinniottoja.
Toivottavasti, pidän peukkuja. Ja niille pedofiileiksi _todistetuille_ saa mun puolesta tehdä mitä vaan.

Lehtitietojen mukaan (ja muutenkin kirjoitan vain sen perusteella mitä asiasta tiedetään, kokonaisuus voi olla toisenlainen) kyseessä ei ollut tuntematon ja pahoinpitelijäkin oli sivullinen joka toimi kuulopuheiden perusteella. Mä en kyllä ymmärrä mitä pahaa on nukkuvan lapsen kuvaamisessa sinänsä. Tässäkin tapauksessa kyse oli tuttavaperheen lapsesta eikä mistään makkarin ikkunasta vieraaseen taloon kameran kanssa murtautujasta.

Toivottavasti, pidän peukkuja. Ja niille pedofiileiksi _todistetuille_ saa mun puolesta tehdä mitä vaan.

samaa mieltä. keksisivät aikakoneen ja matkaisivat antiikin kreikkaan mutta ei täällä tartte moisia perversioita harrastella.

Janimon sanoi:
ei se yks pedofiilin kuolema mitään haittaa ..jos kysessää oli sitten oikea pedo ..

Niin, parempi hakata ensin ja kysellä sitten. Ihan kuten sen yhden sairaalaan joutuneen vanhuksenkin kohdalla...

No kato jos sekin vanhus oli pedofiili? Mistä sen tietää. Jos vaikka olikin. Ja koska se hakattiin, niin pakkohan siinä joku syy on olla. Ei siinä muuten olisi mitään järkeä. Haluaisitko itse että se mahdollinen (luultavasti siis) pedofiili hiippailis sun nurkissa? Turpaan vaan. Nappi ottaan. Eikun joukolla 2k5g lukko sukkaan ja mätkimään.

Penn&Tellerissä oli just juttu kuolemantuomioista. Asiantuntija sanoi että jokainen tuomittu on tarkkaan tutkittua ja without any doubt syyllinen. Silti toistasataa oli vapautettu kun huomattiin ettei ollut syyllinen. Yksikin kaveri oli ollut väitetyn murhan aikana poliisin putkassa. Silti meni 10v kuolemansellissa. Ja kun faktat löytyivät, meni enää 2v siihen että oikeus päätti että ok kaverilla on ehkä alibi :D Jos valtio erehtyy niin ehkä yksilökin.

Meidän perhealbumissa on lapsia ihan nakuinakin mökillä ja uimarannalla, hui kauheeta. Onko koko suku nyt pedofiilejä?

edit: minäkään en tosiaan tiedä asian taustoista yhtään mitään joten on täysin mahdotonta tehdä mitään johtopäätöksiä.

Ei vittu, just muistin, meillä on jossain valokuva-albumissa kuva reilun vuoden ikäisestä serkkupojasta alastonna kaivelemassa muniaan.
Saatana faijaa levytangolla päähän heti kun meen seuraavan kerran käymän himassa.

Ei vittu, just muistin, meillä on jossain valokuva-albumissa kuva reilun vuoden ikäisestä serkkupojasta alastonna kaivelemassa muniaan.
Saatana faijaa levytangolla päähän heti kun meen seuraavan kerran käymän himassa.

kannattaa lyyä itteäänkin kun oot osa tommosta kauheeta pedofiilirengasta!

Mun mielestä ihan oikein äijä teki. Anteeks nyt vaan, mutta minkä vitun takia pitää mennä valokuvailee jotain nukkuvaa lasta? Jos hölmöilee, niin tulee penaltia..

Miekin taidan olla pedofiili kun joskus oon nähny kun siskon vaavi nukkuu..

kannattaa lyyä itteäänkin kun oot osa tommosta kauheeta pedofiilirengasta!

Voi jumalauta, totta puhut.
Ei kai auta, tänään on salipäivä, ja illalla tuolla alakerran duunisalilla ei oo ketään, pitänee laittaa penassa 200 kiloo tankoon ja jäädä sinne tangon alle.

Voi hitto, kaverit varmaan on varmaan alitajuisesti aavistaneet mussa nää tendenssit, aina kun jolle kulle kaverille on syntynyt lapsi, kaveri on lähettänyt mulle kuvan siitä.
Vittu sairaita, eikö ne välitä lapsistaan sen enempää???

aina kun jolle kulle kaverille on syntynyt lapsi, kaveri on lähettänyt mulle kuvan siitä.

Oon sen verran paranoidi että saattasin jopa palauttaa "Kiitti mutta ei" viestillä moiset kuvat. Joku kusipää saa tostakin paremman tekemisen puutteessa syyn alottaa pedofiili-jahdin (pahimmassa tapauksessa toi on ihan suora lavastusyritys).

Tiedän tyypin joka semitosissan suunnitteli x:nsä (yhteinen kersa) uudelle äijälle kunnon pedo-ajojahtia. Jos on riittävän uskottava esittäessään epäilyjään niin tossa saa ihan sairasta hiillostusta epäillylle vaikkei mitään lopulta ilmeniskään. Muisto epäilystä säilyy myös ikuisesti.

Mitenkähän tähän nyt vastais...

Minun(kin) perustuvat lehdestä luettuun juttuun. Jutussa mainittiin tuo valokuvaus, ja miehen pyydelleen nuoria poikia vierailulle kotiinsa. Koska minä en edelleenkään ole oppinut, että netissä kaikki, ihan kaikki, pitää vääntää rautalangasta, jää aina välillä jotain pois. Mun moka siis.

Mutta. Tänä aikana, kun mediassakin toitotetaan koko ajan noista pedofiilitapauksista, pitäisi jokaisen terveen harkintakyvyn omaavan ihmisen miettiä mitä tekee lasten seurassa. Jos minun lastani kävisi joku kuvailemassa, ja vielä kuulisin kuvaajan pyytävän lapsia vierailulle kotiinsa, niin ihan varmaan tumppaisin nekkuun. Minä en kuvaile tuntemattomia lapsia tai pyytele naperoita kylään, miksi niin tekisin?

setae: Pointtisi on erinomainen ja ymmärrän sen, mutta silti, minä en harmittele jos saat dunkkuusi joltain faijalta kuvaustesi takia. Mutta kaikilla hommilla on aina varjopuolensa. Ovella saattaa saada koteloon kun ei päästä asiakasta sisään, ja kuvatessa saattaa tulle lukosta päähän. Nää on näitä juttuja. Ymmärtänette mitä ajan takaa?

Purtsi, no hätä, tuskin ne hirveästi tulevat huitomaan. Harvempi pedopera kantaa (edes) tuon tasoista kuvauslaitteistoa kaulassaan, valkoinen L-putki saa pikemminkin vanhemmat suorastaan innostumaan - jopa Suomessa viikon kokemuksen perusteella - kun "kato lissu toimittajasetä ottaa kuvia" :D

Mitenkähän tähän nyt vastais...

setae: Pointtisi on erinomainen ja ymmärrän sen, mutta silti, minä en harmittele jos saat dunkkuusi joltain faijalta kuvaustesi takia. Mutta kaikilla hommilla on aina varjopuolensa. Ovella saattaa saada koteloon kun ei päästä asiakasta sisään, ja kuvatessa saattaa tulle lukosta päähän. Nää on näitä juttuja. Ymmärtänette mitä ajan takaa?

Purtsi sanoi:
MINÄ ymmärrän tuon äijän kiivastumisen täysin, ja pidän sitä oikeutettuna.

Tjoo, en kyllä itse ainakaan ymmärrä sitten niin millään (mitä ajat takaa). Varmaan tuosta ovella seisoessa turpaan saannista sanoisit sitten samalla tavalla? Mitäs oli portsari, ihan oikeutettua oli asiakkaan piestä. Tai tähän tapaukseen verratessa kai olisi piesty joku sivullinen, jonka joku muu väitti nähneensä joskus baarin ovella.

Turpaansahan toki voi saada mitä hyvänsä tehdessä, jos sattuu väärään paikkaan väärään aikaan. "Oikeutettua" se taas on aika helvetin harvoin.

Purtsilla on aika vaarallinen asenne elämään. Lehdessä ei mainittu, mutta pahoinpidelty mies olisi saattanut menettää hammasrivistönsä, näkönsä ja ehkä henkensä pelkkien epäilysten takia. Katuisiko tappaja lainkaan, jos kävisi ilmi, että menehtynyt uhri ei ollut syyllinen häneen kohdistuneisiin epäilyihin, vai oliko se oikeutettua, koska "sen hetkiset tiedot antoivat vahvan syyn epäillä"? Kuulostaa ihan joltain "ennaltaehkäisevältä tapolta". Turhaan minäkin näihin provoiluihin tartun, oikeesti Purtsi on varmasti kiltti setä.

Julkisella paikalla saa valokuvata ja jos setae ei kuvaa lapsia ns. arveluttavissa olosuhteissa ja pissivehkeet paljaana, niin pitäisin vähintäänkin erikoisena että turpasauna olisi jollain tasolla oikeutettu.

Jos minun lastani kävisi joku kuvailemassa, ja vielä kuulisin kuvaajan pyytävän lapsia vierailulle kotiinsa, niin ihan varmaan tumppaisin nekkuun. Minä en kuvaile tuntemattomia lapsia tai pyytele naperoita kylään, miksi niin tekisin?
Kyllä näin o. Tosimies tumppaa ensin nekkuun, ja sen jälkeen kysäisee mistäs kuvista tässä oikeen on kyse.

Tunnustan tässä avoimesti kuvanneeni tuntemattomia lapsia (no okei, tiedän etunimet ja missä asuvat), ja pyytäneeni naperoita kylään. Mehua oli. Olen paha paha namitäti. Pervouteni puuskassa kävin myös viemässä lapsosten vanhemmille kopiot niistä kuvista, kun kuvista tuli niin veikeitä. Sain vaihtarina pullakahveekutsun. Myönnän tässä avoimuuden hetkellä viime aikoina kuvanneeni mm. kulkukissaa, oravaa sekä hassunnäköistä raitaa kalliossa. Ei pullakahvia sillä kerralla.

Huh, kevenipä sielu. Käynnistäkää turpajuhlat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom