Mies yritti tappaa pedofiiliksi epäilemänsä naapurin

Juotuaan runsaasti alkoholia ja lietsottuaan itsensä raivotilaan [= roid rage] mies päätti lähteä vieraisille. Ennen lähtöä hän valmisti sukasta ja levytangon rautaisesta lukosta [= bodaaja] itselleen lyömäaseen ja nappasi mukaansa puukon.

Kun asukas avasi oven, tulija ilmoitti hänelle, että tämä tulee kuolemaan. Sitten hän ryhtyi moukaroimaan miestä itse kyhäämällään aseella.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1364016

Nojoo, aika huonoa huumoria.. :david: Mutta pisti vaan silmään tuo levytangon lukko. Hieman raaempi versio perinteisestä sukkasaippuasta. Vois muuten olla kohtuullisen hiostava tilanne, kun oven avattuaan joku jamppa ilmoittaisi että "moi, sä kuolet kohta" :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pedofiili- sana on kyllä maailman pelottavin sana, se on pahempi kuin terroristi. 50% uutisen lukijoista todennäköisesti muistaa huomenna vain otsikon "naapuri pahoinpiteli pedofiilin".

vois itteään vituttaa jos jotain tommosta tekis ja jälkeenpäin kuulis että ei se mikään pedofiili ollutkaan. epäilys pitäis olla epäilys eikä varma merkki syyllisyydestä...

Aika mautonta settiä Sikanaudalta, mutta nauroin kuihtuneet vatsalihakset krampissa.

Ja asiaan, kohtuu noloa todellakin piestä viaton vain epäilyksen johdosta. Eikä se enää ekan osuman jälkeen auta perua, siinä vaiheessa hakataan niin kovaa, ettei hakattu muista kuka hakkasi.

Mun mielestä ihan oikein äijä teki. Anteeks nyt vaan, mutta minkä vitun takia pitää mennä valokuvailee jotain nukkuvaa lasta? Jos hölmöilee, niin tulee penaltia..

Pidetäänpä aiheettomat provot poissa tästä keskustelusta Purtsi. Sä et tiedä yhtään mitään aiheeseen liittyen. Poika saattoi esimerkiksi nukkua niin hassussa asennossa (kieli ulkona tms), että miehen mielestä se piti ikuistaa. Mutta minä voin vain arvailla, eikä ole tietoa asiasta sinullakaan, joten ei mitään järkeä ole mutuilla.

User Name

Mun mielestä ihan oikein äijä teki. Anteeks nyt vaan, mutta minkä vitun takia pitää mennä valokuvailee jotain nukkuvaa lasta? Jos hölmöilee, niin tulee penaltia..
Meidän perhealbumissa on lapsia ihan nakuinakin mökillä ja uimarannalla, hui kauheeta. Onko koko suku nyt pedofiilejä?

edit: minäkään en tosiaan tiedä asian taustoista yhtään mitään joten on täysin mahdotonta tehdä mitään johtopäätöksiä.

Höh, puolen kilon lukko vaan siellä sukassa. Varmaan jostain ihan lelusetistä otettu. Olis ollu sentään kunnon 2,5 kilonen painelukko. Olis tosin saanu olla sit aika vahva sukka...

Tai sitten Neutraali oli tulossa töistä kotia, mutta näki kun naapurin talkkari(hakattu), oli upottamassa kassejaan Neutraalin murokuppiin ihan vaan pieni pilailu mielessään.

Siinä taas yks "tosimies" ja "oikeuden puolustaja" on vetäny kännit ja pistäny haisemaan. Vitun surkeeta tollanen, mut... Noh, aika normaalia Suomi-meininkiä. "Perkele, munat vaan pois tollasilta, saatana!"

Eppu Normaali - Murheellisten laulujen maa.

Siinä taas yks "tosimies" ja "oikeuden puolustaja" on vetäny kännit ja pistäny haisemaan. Vitun surkeeta tollanen, mut... Noh, aika normaalia Suomi-meininkiä. "Perkele, munat vaan pois tollasilta, saatana!"

Eppu Normaali - Murheellisten laulujen maa.

Niin, tuollaistahan ei missään muualla koskaan ole varmasti sattunut..

Meidän perhealbumissa on lapsia ihan nakuinakin mökillä ja uimarannalla, hui kauheeta. Onko koko suku nyt pedofiilejä?

Oletan että ne kuvat on teidän omista sukulaislapsista, eikä esim. naapurikylässä asuvan kaverin siskon kummin lapsi tjsp. Sillon se on ihan normaalia.

MINÄ ymmärrän tuon äijän kiivastumisen täysin, ja pidän sitä oikeutettuna. Jos minun lasta joku tuntematon tulis kuvailee samalla tavalla, ei homma välttämättä jäis tohon mun kohdalta. Minä vihaan pedofiileja ja saan oikeasti siitä mielihyvää, että olen ollut auttamassa kahden pedofiilin kiinniottamisessa. Ja kesällä tulee taas lisää kiinniottoja. Tämä on vain minun mielipiteeni.

Onhan sinun kaltaisia ihmisiä paljonkin, jotka ovat kovin impulsiivisia ja helposti kiihtyviä. Joku sanoo, että naista hakataan baarissa, niin olet varmaan jo vetämässä jotakuta turpiin ennenkuin todetaan, että "no ihan oikeasti se kundi vain tarttui naista kädestä, kun tämä rupesi kynsimään häntä." Kohta varmaan suutut minulle siitä, että puolustelen pedofiiliä....

Äh, pakkiksella (ainakin mun mielestä) tappelee asiat, ei ihmiset. Ja en, menis baarissa muijaansa lyövän kimppuun. Miks menisin? Saisin vaan paskaa käteeni, ja lähtis kaikki luvat ihan turhaan.. :rolleyes:

Ja en mä suutu, mutta ihmettelen vain kovasti mielipidettäsi. Ehkä mielipiteesi muuttuu, kun tapaus sattuu oman lapsesi kohdalle. En tiedä. Sulla on oikeus sun mielipiteeseen, vaikka se onkin väärä.. ;) :D :piis:

Suositut

Back
Ylös Bottom