(mies): Rinnat kasvavat epäsuotuisasti.. apua kaivataan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shaiba
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjesta vaan kaikille!

Ongelmani ja taustani on siis seuraava:

Mulla on ollut aikaisemmin gynecomastiaa ja sen vuoksi minulle on tehty rintojen pienennysleikkaus reilut viis vuotta sitten. Rinnat ovat luonnollisesti pienentyneet ja näyttävät paremmilta kuin ennen, mutta täysin tyytyväinen en ole tulokseen ollut.

Nyt olen pidemmän aikaa (muun reenin ohella) koittanut saada rintalihasta kasvatettua, että saisi jonkilaista ryhtiä tisseihin. Rintalihakset ovatkin minulla kiinteytyneet todella paljon, mutta tulos ei NÄYTÄ hyvältä.. Ne siis tuntuvat ihan rehellisesti timmeiltä, kuin tosireenajalla konsanaan, mutta näyttävät jotenkin "terävältä" ja hieman "lössöltä". Ja vielä kummallisemmaksi jutun tekee se, että rinta näyttää suorastaan hyvältä viileässä/kylmässä, mutta heti ku alkaa pikkasenkaan lämpeneen (etenkin saunan jälkeen), niin rinnat näyttää suorastaan kauheelta! Lössöt ja ryhdittömät, yäk!!

Nyt tarvisin siis neuvoja sen suhteen, miten näitä sais jotenkin "nostettua" ettei näyttäis näin helvetin.. no, kummalliselta. Olen siis ilmeisesti tehnyt vääränlaisia liikkeitä (lähinnä peruspunnerruksia, rintaprässiä, penkkipunnerrusta). Lisäksi harrastan ahkerasti juoksua, pyöräilyä ja muutenkin oikeastaan kaikkea laidasta laitaan, mitä salilla vaan voi tehä. Pitäskö mun keskittyä joihinkin tiettyihin liikkeisiin, että sais nimenomaan ylärintalihasta kehitettyä? Olen reilut 180cm pitkä ja painan 73kg.

Kiitän jo etukäteen vastauksista!! :)

Oletko katsonut, että ryhtisi on kunnossa? Niin miehillä kuin naisillakin rinnat näyttävät "lössöiltä" jos ryhti on huono.
Vinopenkillä saat kehitettyä rinnan yläosaa ja alaosaa esim. taljalla, ikäänkuin vinopenkkiä "alaspäin".

Edit. Lisätään nyt vielä, että vaikkei naisten ja miesten rintoja voikaan verrata keskenään niin näyttävät ne tisutkin paremmilta, kun ryhti on kunnossa ;)

Vinopenkki tanko 4x4-6
Penkki Käsipainoilla 3x6-8
Viparit maaten alavinopenkissä 3x8-10

Tää vois olla aika hyvä ohjelma rintareeniin, jos teet 1x viikkoo

Jos teet 2x viikkoo:

päivä 1
Vinopenkki tanko 3x4-6
Penkki käsipainoilla 3x6-8

päivä 2
Vinopenkki kp 3x8-10
Penkki tanko 3x8-10

Kiitän neuvoista! Tuo ryhtiasia on hyvä huomio, sillä minulla kieltämättä on hieman huono ryhti.. yllättävää että näinkin pienillä seikoilla voi asiaan vaikuttaa. Tuo Hessun reeniohjelma vaikuttaa hyvältä, täytynee alkaa heti kokeileen ku salille pääsee.

Sitten vielä yks kummallinen kysymys asiaan liittyen. Elikkä onko olemassa jotain tiettyjä rintaan kohdistuvia liikkeitä, jota mun tulis nimenomaan välttää?

Huono ryhti tosiaan saa rintalihat näyttämään lössöiltä. Mulla roikkuu olkapäät hieman edessä ja johan näyttää tissit löperöiltä.

Kiitän neuvoista! Tuo ryhtiasia on hyvä huomio, sillä minulla kieltämättä on hieman huono ryhti.. yllättävää että näinkin pienillä seikoilla voi asiaan vaikuttaa. Tuo Hessun reeniohjelma vaikuttaa hyvältä, täytynee alkaa heti kokeileen ku salille pääsee.

Sitten vielä yks kummallinen kysymys asiaan liittyen. Elikkä onko olemassa jotain tiettyjä rintaan kohdistuvia liikkeitä, jota mun tulis nimenomaan välttää?

Ei kannata sitten liikaa hinkata sitä rintaa vaan tasapuolisesti kokonaisuutta. Ryhti on imo helpompi pitää hyvänä ku treenaat yläselänkin samalla vaffaksi.

Back
Ylös Bottom