Bodypump jumittaa kyllä paikat aina, olit sitten satunnainen kävijä tai useasti viikossa. terveisin todella pahasti jumittava bodypump-ohjaaja. "vajaat" liikeradat ja megamäärät toistoja -siinä kaikki mitä tarvitaan.
Mutta on se vaan niin pirun hauskaa, varsinkin kun oikeat biisit kohdalle sattuu. Kertakaikkiaan vaihtelua salitreeniin, ja niin, kun lihashuolto on kunnossa, ei siitä ainakaan haittaa ole kehitykselle salillakaan.
Eikö noilla tunneilla sitten venytellä lopuksi? Itse en ole koskaan noilla virallisilla bodypump tunneilla käynyt, vaan vastaavilla joihin ohjaaja on tehnyt ohjelmat itse. Niillä on kyllä aina venytelty lopuksi. Pari kertaa viikossa ei ainakaan minulla aiheuttanut muutosta notkeudessa suuntaan tai toiseen.
Voimaa noilla tunneilla tuli keskivartaloon ihan hyvin. Vyön on saanut jättää kyykyssä ja maastavedossa kokonaan pois, vaikka maksimit ovat kasvaneet. Johtuu todennäköisesti siitä, että noilla tunneilla keskityttiin vatsalihasten osalta syvien vatsalihasten vahvistamiseen. Kaikenkaikkiaan tykkäsin kovasti käydä noilla tunneilla. Muita miehiä noilla tunneilla ei joka kerta ollut. En kuitenkaan koe asiaa ongelmaksi. Ei minua haittaa vaikka treenatessa ympärillä on naisia hikisten miesten sijaan.