Mielipiteitä treenistäni?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä mieltä olette treenistäni?

Treeni kuuden päivän kierrolla.

1. päivä:

Kyykky 10, 8, 6, 6
takareidet maaten tai seisten 10, 10, 8
pohkeet istuen 12, 12
etureidet 10, 10
jalkaprässi 10, 10, 10
pohkeet seisten 12, 12, 12
vatsoja yhteensä noin 40 kpl

2. päivä:

penkki 10, 8, 6, 5, 5
vinopenkki 8, 7
penkki käsipainoilla 8, 7
ristitalja 8
peck deck 9, 8

penkki hartioiden levyisellä vastaotteella 8, 8 (tätä ei lasketa ylävatsaan kiinni, sillä muuten paukkuu olkapää)
dippi 7, 6 (laskeudun vain vähän alas, sillä muuten paukkuu taas olkapää)
ranskalainen 10, 8, 6
ranskalainen käsipainoilla ja vastaotteella 8, 8
ojentajat taljassa 10, 8, 6

3. päivä:

jääkaapin oven availu ja lepo

4. päivä:

maastaveto 8, 6
ylätalja eteen 10, 9, 8
kulmasoutu tangolla 9, 8, 8
olankohautus käsipainoilla, niin että se tulee selälle 9, 9
alatalja 8
ylätalja taakse 9
vatsat 60 kpl

5. päivä:

pystypunnerrus istuen käsipainoilla 8, 8, 6
vipunostot sivulle seisten hieman eteenpäin nojaten 6, 6
vipunostot sivulle 8
takaolkapäät 10, 10
pystypunnerrus tangolla, istuen, leveällä otteella pään päälle 8, 7, 6

hauikset kulmatangolla 10, 8, 6
keskitetty hauiskääntö käsipainolla 8, 7
hauikset tangolla vastaotteella 9, 9
hauikset seisten käsipainoilla 7, 6, 6

6. päivä:

lepo

Lisättäköön tuohon vielä, että ensimmäinen sarja on aina kevyehkö. Jos sarjoja on vain 2, viimeinen sarja on loppuun asti viety. Jos sarjoja on 3 tai enemmän, kaksi viimeistä ovat loppun asti vietyjä.

Laitapa vähän tietoa itsestäsi. Oletko kauan reenannut ym. Tuo on melkoinen rupeama tuo reenisi, ei ainakaan aloittelijalle sovi.

Volyymia näyttäisi ainakin olevan. Itse en pystyisi noin paljon treenaamaan, mutta koska alumiini haet sitä yhteistulosta eikä kaikki sarjat ole kyyneleet-silmissä-ja-ohimoverisuonet-poksis-loppuun tehtyjä voi homma tietysti toimiakin. Lisäksi asiaa auttaa kovat ruokamäärät joita käsittääkseni tälläkin hetkellä harrastat?

Joka tapauksessa itse vähentäisin liikkeitä/sarjoja, aloittaen vaikka noista apuliikkeistä.

Olen treenannut 2 vuotta. Tuo treeni on joulukuussa aloittamani massakauden treeni. Vituttaa vaan, kun tulokset olivat hyvin nousussa tuolla treenillä, mutta sitten pamahdin kipeäksi 10 päiväksi. Se pilasi kuukauden treenin. Laihdutuskuurilla treeniä vähennetään. Massaa on nyt 106 kiloa ja massakausi loppuu toukukuun ensimmäinen päivä. Aloittaessani punttaamaan painoin 80 kiloa, tosin mulla taisi olla silloin vähemmän rasvaa...

Saan tuolla treenillä paikat hapoille pariksi päiväksi. Nyt ainakin keskikropan ja jalkojen treeni kulkee päivä päivältä paremmin. Ainoa mikä ei tunnu välillä hyvältä tuossa treenissä on ojentajatreeni. Kahden kierron jälkeen teen ojentajille helpomman treenin.
Tässä treenipainoja 1,5-3 minuutin palautuksella:
penkki: 10x100kg, 8x110kg, 6x120kg, 5x125kg, 5x120-130kg
maastaveto: 8x 180-190, 6x180-190, tehtynä, niin että jännitys säilyy koko ajan alaselässä, eli kun paino hipaisee lattiaa, se nostetaan heti ylös. Kyykkyä olen pystynyt tekemään vasta muutaman kuukauden polvivaivojen takia, joten kyykyn tulokset ovat hyvin alhaiset, eivätkä ne edes ole syväkyykkyjä. Kyykyt jäävät noin 90 asteen kulmaan.
kyykky: 10x125, 8x130, 6x140, 6x140-145
Kyykky kunto nousee selvästi jokaisessa treenissä, joten nuo kilomäärät eivät pidä paikkaansa enää parin viikon päästä. Polvisiteiden käyttö on auttanut erittäin paljon. Ennen niitä kyykkytulos ei noussut mitenkään, mutta kun käytän niitä, saan paljon paremman tuntuman ja jännityksen jalkoihin.

Lisäravinteina käytän 60g heraa, 100g palautumisjuomaa, 1 tabletti monivitamiinivalmistetta, 1 tabletti monihivenainevalmistetta ja maltoa enemmän kuin 200 grammaa päivässä.

Tosiaan volyymirikkaanpuoleinen treeni, mutta jos se sulle toimii niin älä vaihda ennen kuin se tulee tiensä päähän.

Yksi kysymys: miksi ihmeessä vedät maltoa +200 grammaa päivässä?

Se on oikeastaan mun ainoa keino saada tapreeksi ylimääräisiä kaloreita. Syömällä normaalisti massa nousi juuri ja juuri. Yritän lisätä massaa melkein kilon viikossa... Läskin tuleminen ei haittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom