Mielipiteitä kaivataan

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Elikkä niin kuin Amino Plex topicissa kirjoittelin olen aloittanut salilla käynnin useamman kuukauden tauon jälkeen. Roiskasin minulle ja kahdelle kaverilleni mututuntumalla ohjelman jota olemme viikon alusta noudattaneet. Kertokaapa onko ohjelmassanne mielestänne a. Mitään järkeä b. Jokin ehdoton "ei kohta" .

Esimerkkinä tämän viikon reenit:

Maanantai 10.11
Rinta
Ojentajat
Vatsa

Tiistai: 11.11
Jalat

Keskiviikko:
LEPO

Torstai:
Selkä
Hauis

Perjantai:
Rinta
Ojentajat
Vatsa

Lauantai:
Jalat

Sunnuntai:
Lepo

Toistoja teemme 6-12 ja sarjoja 3-4. Jokainen lihasryhmä saa "levätä" 4 päivää, eli ensi viikolla lepoa tulee 3 päivää.
(Onko suurinpiirtein hyvä lepopituus?)
HUOM. pyrimme 4:n päivän väleihin, mutta jos tuntuu lihaksissa kipua, reeni siirretään. Ajattelin että tällä voisi vetää vaikka 5 viikkoa. Sen jälkeen voisi vaihtaa joko kevyempään reeniin että palautuisi kunnolla tai sitten vaan lyhentää toistoja siirtyä voima hommiin.(mitä mieltä?) Rinta on tällä viikolla 3 päivän levolla jos lihakset antaa myöten (tuntuu hyvältä), koska pojilla on kova innostus reenata. Niitä saa toppuutella koko ajan :)
Paljon jäi varmaankin puutteita, joten kysykää ja kommentoikaa.
Suuret kiitokset kaikille.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aivan sama se oikeastaan on miten teet, kunhan tulee tulosta ja tuntuu hyvältä. Etsi itsellesi sopiva ohjelma sekoittelemalla rintaa, olkapäitä, vatsaa, selkää, jalkoja, ojentajia ja hauiksia.

Itse teen Ma: rinta, ojentajat, pohkeet Ti: selkä, vatsa Ke: lepo To: hauis, olkapäät, vatsa Pe: jalat (myös pohkeet) viikonloppu lepoa.

suosittelisin koittamaa seuraavaa jakoa:'
ma:lepo
ti:rinta ja olkapäät
ke:lepo
to:jalat ja vatta
pe:hauikset ja ojentajat
la:lepo
su:selkä
ja sitten ne sarjat tehdään KOVAA eikä kovaa!!
palautusjuoman tietty täytyy olla kunnossa....
:thumbs:

No yllätys, yllätys tehtiin noita jalkoja semmosella innolla että...
Sarjat venähti välillä jonkun matkaa yli kympin ja lisäksi tehtiin pudotus sarja + 3 muuta sarjaa. Esim nivuset ovat aika hurjassa kunnossa... Mutta joo... Kuhan nyt aluksi tekee "jotain" että saa pientä tuntumaa. Mun henk. koht mielipide on että lihakset pitää saada kipeiksi. Eilen lenkillä venytin sitten näitä nivusia ja nyt ne vasta kipeät on. Onko viisasta venyttää lihaksia koko niiden palautumis jakson? (Nyt tuntuu että olis ehkä pitänyt antaa olla sen eilisen kanssa)

Tosta näyttäis puuttuvan olkapäät kokonaan??

Eli vaikka olkapäät rinnan ja ojentajien kanssa ja vatsat sieltä jalkapäivälle.

Kyllä toi muuten ihan fiksulta vaikuttaa, etenkin jos maltat seurata tota palautumista ja siirtää treenipäiviä tarvittaessa.

Originally posted by miuli
suosittelisin koittamaa seuraavaa jakoa:'
ma:lepo
ti:rinta ja olkapäät
ke:lepo
to:jalat ja vatta
pe:hauikset ja ojentajat
la:lepo
su:selkä
ja sitten ne sarjat tehdään KOVAA eikä kovaa!!
palautusjuoman tietty täytyy olla kunnossa....
:thumbs:

Minä en suosittelisi. Hauikset ei oo palautunu kunnolla sunnuntaiksi, jolloin on selkäpäivä. Voi vaikuttaa selän treenaamiseen kun hauikset on tukossa.

Ja tohon alkuperäiseen sen verran että siitä tosiaan puuttuu olkapäät. Tekisin niille kokonaan oman päivän jolloin treenaan olkapäät, epäkkäät ja kyynärvarret. Takaolkapäät tehdään selän kanssa samana päivänä.

Olkapäät kyllä pitää mahduttaa mukaan, siinä olette oikeassa.
Selkä ja hauis hommaa pitää kanssa miettiä.
Kertokaapa liikkeitä olkapäiden reeniin. HUOM. sali jolla käymme on hyvin pieni, sisältäen lähinnä perus koneet ja käsipainoja.

Originally posted by Jani1982
Kertokaapa liikkeitä olkapäiden reeniin. HUOM. sali jolla käymme on hyvin pieni, sisältäen lähinnä perus koneet ja käsipainoja.

Pystypunnerrus käsipainoilla, tangolla tai koneessa ja vipunostot sivulle käsipainoilla taljassa tai koneessa. Ne riittää. Lisäksi voi ottaa pystysoutua jos paikat kestää. Ite en tee olkapäille kun neljä sarjaa, ja riittää aivan hyvin. Taitaa olla mun paras lihasryhmä?

Originally posted by Bulldozer
Powerhousu vei jalat suustani. Takaolkapäitä kannattaa myös mielestäni tehdä pari sarjaa (nimim. yhden olkapäävamman kärsinyt). Makuasia tekeekö olkapää- vai selkätreenin yhteydessä.

Kiva kun joku on välillä samaa mietä. :D Toi mun ehdottama takaolkapäiden tekeminen selän kanssa perustuu siihen, että kun treenaa selkää, takaolkapäätkin rasittuu. Ja jos ne treenaa samalla, ei tarvii sitten huolehtia siitä onko ne palautunu. Ohjelman tekokin on taas hiukan helpompaa kun ei tartte sitä miettiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom