mielipidekysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
1. Lahjakkuus
2. Treeni
3. Doping+ruoka

Lajissa kuin lajissa. Näin siis kilpaurheilun huipulla. 1. ja 2. ei enää riitä; valitettavasti.

1 lahjakkuus
2 doping
3 ruokavalio
4 harjoitusohjelma (sisältää levon)
5 lisäravinteet

Näinpä..

1. doping aineet
2. lahjakkuus
3. perusruokavalio
4. harjoitusohjelma
5. lisäravinteet

Kyllä se näin on. Penttikin se sanoo että näin se on.

Originally posted by Mtmm
Toi nyt vetää jo vähän ylitse, vaikka olisi kuinka lahjakas niin ei se nyt noin iisiä ole. Mitäs jos joku taas on lahjakas sisuskaluiltaan ja pystyy vetämään 40iu kasvua/vrk 10v putkeen?

Jep, mutta jos on lahjaton niin ei tienaa noita rahamääriä mitä 40IU kasvua/pvä 10 vuotta putkeen tulisi maksamaan. Lahjakas sen sijaan ehkä saisi rahat kasaan olemalla esim. Nokian johtaja ;) Tosin en tiedä raaskiiko Nokian johtajakaan laittaa n. 2 miljoonaa vanhoissa markoissa vuodessa pelkkään kasvuun..

No tästä voidaan olla montaa mieltä. Kokonaisuutta on vaikea hahmottaa, jos kaikki on optimia.

1 lahjakkuus
2 doping
3 harjoitusohjelma
4 ruokavalio
5 lisäravinteet

Kyl se näin vaan on...

1.Lahjakkuus
2.Treeni och lepo
3.Lannoitteet
4.Ravinto

Kun joku sanoo ,että lahjakkuus tulee ennen dopingia..mutta mitä sitten kun lahjakas kaveri rupee lannottamaan...:evil:

Originally posted by sekosammy

Kun joku sanoo ,että lahjakkuus tulee ennen dopingia..mutta mitä sitten kun lahjakas kaveri rupee lannottamaan...:evil:

Mr. Olympia :)

1.Ravinto
2.Roina/Lahjat (Roinalla korvataan puuttuvat lahjat.. ;) )
3.Treeni/lepo

Originally posted by Kilppa
1.Ravinto
3.Treeni/lepo
Mutta mitä sitten kun on lahjoja ja roinaa...aah..:eek:
MESTARI;)

Originally posted by Mtmm
Toi nyt vetää jo vähän ylitse, vaikka olisi kuinka lahjakas niin ei se nyt noin iisiä ole. Mitäs jos joku taas on lahjakas sisuskaluiltaan ja pystyy vetämään 40iu kasvua/vrk 10v putkeen?

Subotai:
Mä sain aloittaessani salireenit 53 kiloisena helvetisti leukoja, sillä ei ole mitään tekemistä lahjakkuuden kanssa. Nyt menee vähemmän vaikka muuten voimat on about 3 kertaa kovemmat.

Äijä on ollut kauhea kaappi jo aloittaessa.Mä olin 52kg:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by PRKl
Mr. Olympia :)

Ok, Flex Wheeler on monien mukaan se kaikista "lahjakkain", mutta eipä ole voittanut olympiaa... Mun mielestä tuo genetiikan merkitys on aivan ylimainostettua. Ykkössijalla täytyy joka lajissa olla omistautuminen, draivi, kova työ, "eye of the tiger"... Esim. Savolaisella varmaan on ihan ok "lahjat" kehonrakennukseen, mutta täytyy muistaa, että kaveri aloittii aikoinaan kokopäivätoimisen, suorastaan fanaattisen kehonrakennusharjoittelun jo joskus 16-vuotiaana, löysi nopeasti toimivat systeemit ja kasvoi (vrt. Dorian Yates).

Mitä aineisiin (ja genetiikkaan) tulee, Dorian on sanonut jotenkin näin, että "I used the same stuff as anybody else, test, deca, orals --- it's an even playing field as far as drugs go. All the guys pretty much have access to the same thing. So how do you separate first place from tenth place? Is it only hard work? Do the judges know if someone else worked as hard as I did? In addition to hard work, there's meticulous planning, working hard all year round, and eating correctly all year round so you get maximum results. It's making sure you get your rest.

For me, it was almost an obsession every day. I was doing whatever I could to optimize my training all year round. I wasn't taking two or three months off after the Mr. Olympia like some of the guys were. I wasn’t eating at McDonald's in the off season, then twelve weeks before a contest deciding "Now I'm going to start eating properly." A lot of the guys I was competing against, that's what they were doing. The reason I was able to beat them was that work ethic and the dedication to training all year round, which wasn't really a problem for me because I love to train. That was the difference."

Originally posted by Kilppa

Onko tuo nyt suora vinkki siihen, että meikäläisenkin olisi aika ymmärtää totuus ja ruveta lannoittajaksi?

Ei helvetti, kyllä vielä vuosi-pari pitää kokeilla mielessä pyöriviä systeemejä, josko niillä kasvaisi. Mutta auta armias, jos ne eivät toimi, niin millä motivoin itseäni vielä parin vuoden päästä natuiluun? Tuskin millään. Tai ainakin vaikeaa se tulee olemaan.

No, pitää toivoa, että uusi ohjelmani on niin käsittämättömän hyvä, että sintistäkin tulee miehen kokoinen...

Oon tyytyväinen!

Originally posted by Tonza
No, pitää toivoa, että uusi ohjelmani on niin käsittämättömän hyvä, että sintistäkin tulee miehen kokoinen...

Ja syö hyvä mies, syö niin maan perkeleesti!

Eilen reenasin ekaa kertaa firman nyk. työsuhdesalilla, Teknologiakylän Wellnessillä, ja ehkä viimestä kertaa. Paikka sopii ehkä peruspumppailuun ja lihaskuntojumppaan, mutta liukkaine lattioineen ja köykäisine kyykkytelineineen ei ankaraan voimareeniin.

Noo, pointti olikin siinä, että kun siellä valoisassa ja tilavassa pukuhuoneessa reenin jälkeen huomasin vaa'an nurkassa ja punnitsin itteni, niin painoo oli 84kg!:) Viimeksi (kait joskus n. 6vkoa sitten) oli 81kg. Vanhat housut mahtuu kumminkin hienosti jalkaan, mitä nyt vähän reisistä meinaa kiristää:D

Millä sitä painoo on kesän aikana sitten tullu? Oon syöny selkeesti enemmän kuin ennen! Muitakin tekijöitä lienee (krea, voimapainotteisempi reeni), mutta oon varma, että kasvaneella ruoan määrällä on ollu suurin vaikutus. Kai sen läskin kertymisenkin rupee jossain vaiheessa huomaamaan, jos aina vaan syö enemmän, mutta sittenpähän kiristelee. Nyt nautin ruuasta, koko ajan nousevista reenipainoista ja massasta! Ja vielä :D

Sori kun toitotan, kai muutkin on edistyneet reeneissä kesällä, oli sitten geenien, roinan, ruoan tai reenin ansiota?

Originally posted by big piece
Ok, Flex Wheeler on monien mukaan se kaikista "lahjakkain", mutta eipä ole voittanut olympiaa... Mun mielestä tuo genetiikan merkitys on aivan ylimainostettua. Ykkössijalla täytyy joka lajissa olla omistautuminen, draivi, kova työ, "eye of the tiger"... Esim. Savolaisella varmaan on ihan ok "lahjat" kehonrakennukseen, mutta täytyy muistaa, että kaveri aloittii aikoinaan kokopäivätoimisen, suorastaan fanaattisen kehonrakennusharjoittelun jo joskus 16-vuotiaana, löysi nopeasti toimivat systeemit ja kasvoi (vrt. Dorian Yates).

Mitä aineisiin (ja genetiikkaan) tulee, Dorian on sanonut jotenkin näin, että "I used the same stuff as anybody else, test, deca, orals --- it's an even playing field as far as drugs go. All the guys pretty much have access to the same thing. So how do you separate first place from tenth place? Is it only hard work? Do the judges know if someone else worked as hard as I did? In addition to hard work, there's meticulous planning, working hard all year round, and eating correctly all year round so you get maximum results. It's making sure you get your rest.

For me, it was almost an obsession every day. I was doing whatever I could to optimize my training all year round. I wasn't taking two or three months off after the Mr. Olympia like some of the guys were. I wasn’t eating at McDonald's in the off season, then twelve weeks before a contest deciding "Now I'm going to start eating properly." A lot of the guys I was competing against, that's what they were doing. The reason I was able to beat them was that work ethic and the dedication to training all year round, which wasn't really a problem for me because I love to train. That was the difference."

Heitätkö Urlia mistä nuo löytyi. Kiitos!

1. lahjakkuus(geenit)
2. perusruokavalio
3. harjoitusohjelma(sisältää levon)
4. doping aineet (mitä tekee dopingilla jos geenit toimivat optimaalisesti)
5. lisäravinteet(mitä tekee lisäravinteilla jos ruokavalio toimii optimaalisesti)

Näin. Liian hypoteettinen kysymyksen asettelu.

Dolph Lunkreeni: mielestäsi siis seuraavat lauseet ovat yhtä totuusarvoisia:

-treenaamalla ei voi saada 20cm lisää pituutta
-treenaamalla ei voi saada lyhyempiä käsiä
-treenaamalla ei voi saada lihaksia kasvamaan
-treenaamalla ei voi saada lisää voimaa
-treenaamalla ei voi saada neljättä kivestä

Re: Oon tyytyväinen!

Originally posted by Iivili
Ja syö hyvä mies, syö niin maan perkeleesti!

Syön, syön. Mullon niin saatanan nopea aineenvaihdunta, että joudun olemaan jatkuvasti kuin syöttöankka, jotta kasvaisin edes hiukan. 2.5 tunnin välein ruokaa napaan ja siihen päälle malto-protskua kolme-neljä kertaa päivässä.

Kyllä näillä syömisillä, mitkä oon tälle talvelle itelleni suunnitellu, pitäis kasvaa. Toivottavasti se mun uus ohjelma toimii, sillä sillä ylisyömisen määrällä saan kyllä sitten käsittämättömästi läskiä, jos ohjelma ei pelaa...

Perkele vaan, kun meni toi kesä niin vituiks. Eka pitempi treenitauko lähes kolmeen vuoteen ja heti lähtee kuukausien työn tulokset...

No, toivottavasti lihasmuisti pelastaa mut nopeasti takaisin...

Voi helposti ne lihat on sulla takaisin alta aikayksikön ja saat ihan varmasti vielä tuliasiakin...näin ainakin mull... :D

Tässä vaiheessa ei paljoa enää se läski haittaa. Painoa tulee niin hitaasti, että antaa tulla ihan mitä vaan, kunhan tulee.

Kyllä sitä sitten joskus joutaa dieettaamaan...

Jeps diettaa sitten vasta kun on kunnolla mitä varten dietataan...:D näin ite yritän saada painon keikkumaan jonnekin 90kg pintaan nyt paino 83-85kg ja pituutta 172 rasvat elektronisella oli 15% tiedä sit...ja sitten diettaan..

1. lahjakkuus
2. doping aineet
3. harjoitusohjelma(sisältää levon)
4. lisäravinteet
5. perusruokavalio

Kerrononpas tässä pienen esimerkin, joka kyllä puoltaa lisäravinteiden suurempaakin merkitystä. Aloitin punttitreenin 1.5 vuotta sitten ihan rapakunnossa. Työkaverit oli käyny puntilla kohtuu säännöllisesti ennenkuin itse aloitin. Olen käynnyt todella säännöllisesti 3 krt viikossa salilla ja mielestäni en ole kovin lahjakas lihasten kasvattamiseen. Nyt 1.5 vuotta myöhemmin olen mennyt ohi monista kavereista (myös nuoremmista) kaikissa tuloksissa. Suurin ero meidän välillä on ollut se, että juon *aina* palautusjuoman treenin jälkeen (hera, malto, krea) ja kaverit on aina ihmetelly, että mitä hyötyä siitä on. Nyttemmin harmittaa kun muutama kaveri ei enää 'jaksa' tulla puntille yhtäaikaa tai ei enää tunnu treenaavan tosissaan. Itellä vaan motivaatio lisääntyy kerta kerralta :-)

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom