Miehiä paritanssikurssille Joensuuhun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

Dragon

VIP
Ikä
46
Kaupunki
Turku
Terve.

Olen järjestämässä paritanssikurssia opiskelijakavereille Joensuussa. Kurssille on ilmoittautunut tähän mennessä 15+ tyttöä ja 3 miestä, joten meillä olisi lisätarve noin kymmenelle miehelle. Ilman miehiä kurssi peruuntuu ja meidän opiskelijatytöt tulevat olemaan hyvin hyvin surullisia :(

Kurssi-info:
- Alkaa marraskuussa (tarkempi aika ja päivämäärä kiinnostuneille sähköpostitse)
- Yksi oppitunti on 2h ja tarkoitus olisi porukan jaksamisesta ja kiinnostuksesta riippuen pitää 10h-20h opetusta. Opetusta on iltaisin.
- Kurssipaikka on Joensuun yliopiston biologian laitos
- Käymme läpi foxin, valssin, tangon, humpan ja jenkan perusteet + lavaetiketin
- Vaihdamme pareja jatkuvasti, hakusysteemi tutuksi
- Kurssi on ilmainen

Kavaljeerina sinulla pitää olla:
- Liukaspohjaiset kävelykengät
- Rytmitaju
- ikää 18 vuotta
- Henkilökohtainen hygienia kunnossa

Jos kiinnostus heräsi niin kontaktia sähköpostiin tovainio@cc.joensuu.fi
10 nopeinta pääsee mukaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suosittelen tätä voimakkaasti! Lavatansseissa siisti, selvin päin oleva ja hyväkroppainen mies ei kerkeä oikein edes vessassa käymään, pitemmistä pausseista puhumattakaan, kun hehkeät ja lähelle tanssimaan painautuvat mimmit hakevat heti, kun edellinen kerkeää riviin palauttaa.

Eli ennakkoluulot hiiteen ja tanssikurssille, niin flaxi on taattu! :thumbs:

Ja vaikka ei olisikaan iskumielellä (vonkaamaton puolhuolimattoman rento vonkaushan on tunnetusti sitä tehokkainta lajiketta :D), niin lavatanssit ovat pätevää aerooppista.

Shameless bumb...

On tässä asiaakin. Iivili tossa hyvin jo mainitsi tanssitaidon hyviä puolia. Tanssiessa tutustuu todellakin noin sata kertaa paremmin vastakkaiseen sukupuoleen kuin baarissa, lisäksi tanssipaikat ovat savuttomia ja kännisiä on erittäin vähän. Mukava ja halpa harrastus, joka on vielä helppo oppia.

Bodareille tanssiminen on erittäin rentouttava harrastus, koska normaalitreeneissä joutuu yleensä laskemaan jopa kymmeneen saakka. Tanssipaikalla riittää kun osaa laskea neljään :D

Suosittelen tätä voimakkaasti! Lavatansseissa siisti, selvin päin oleva ja hyväkroppainen mies ei kerkeä oikein edes vessassa käymään, pitemmistä pausseista puhumattakaan, kun hehkeät ja lähelle tanssimaan painautuvat mimmit hakevat heti, kun edellinen kerkeää riviin palauttaa.

Eli ennakkoluulot hiiteen ja tanssikurssille, niin flaxi on taattu! :thumbs:

Ja vaikka ei olisikaan iskumielellä (vonkaamaton puolhuolimattoman rento vonkaushan on tunnetusti sitä tehokkainta lajiketta :D), niin lavatanssit ovat pätevää aerooppista.

Amen. Monet kerrat on tämä tyttö harmitellut, kun lavatansseissa ei oikein meinaa niitä nuoria miehiä löytyä tanssikaveriksi. Onneksi nykyisellä asuinpaikkakunnalla käy tansseissa jonkin verran nuorempaakin sukupolvea.

Joten ei muuta kuin tanssikurssille siitä, hus!

Onneksi nykyisellä asuinpaikkakunnalla käy tansseissa jonkin verran nuorempaakin sukupolvea.
Eikö Foxian omistaja olekaan lynkannyt kaikkia kädenalitanssijoita Oulussa? :eek:

Jos saan tanssia sun kanssa pusipusi <3
Jos sä olet helposti vietävissä ja kevyesti tanssiva nainen, niin sitten tanssitaan ;)

Ei olla muuten vähään aikaan pelailtu battlezonea :)
Ei olla ei. Siirryttiin Wowin pariin, kun alkoi se BZ2:n bugisuus kyllästyttää sanoinkuvaamattomasti.

Ai että jos asuisi edes 100 km päässä tuolta. :D

Oikeasti, en ymmärrä sellaista miestä joka ei naisten kanssa haluaisi tanssia. Onko teillä Dragon niin suuri naisenemmistö opiskelualalla, vai ovatko miespuoliset opiskelijatoverisi täysiä vässyköitä? :eek:

On kyllä ihme kun äijät ei lähde valssaamaan, sehän on ihan leppoista hommaa!
Kävin yhdellä tanssitunnilla tässä muutama viikko sitten ja ihmettelin itekin kun vain kaksi tyttöä oli jäänyt ilman paria. Toki monet olivat tulleet pariskuntina tai kaverin kanssa mut silti, ois luullut, että sukupuolijakauma on samaa luokkaa kuin tuolla teidänkin kurssilla.
Ja tanssitaidollehan löytyy aina käyttöä!

Eikö Foxian omistaja olekaan lynkannyt kaikkia kädenalitanssijoita Oulussa? :eek:
Kovasti tuo kai ainakin yritti. Hietasaaren lavalla mahtuu tanssimaan :)
Heh, tuo koko juttu lähti liikkeelle mun miehen silloiselle kämppikselle sattuneesta tapauksesta :D Olinpa ehtinyt unohtaa sen jo aika lahjakkaasti, vaikka oikeastaan juuri tuon takia olen itsekin oppinut tanssimaan.

Joensuun miehet, lähtekäähän joukolla kursseille. Tanssitaitoa tulette kyllä tarvitsemaan elämänne aikana, vaikka ette lavatansseihin lähtisikään. Aina tulee vuosijuhlia, tanssihäitä ja firman pikkujouluja, joissa tanssitaito on tarpeen.

Oikeasti, en ymmärrä sellaista miestä joka ei naisten kanssa haluaisi tanssia. Onko teillä Dragon niin suuri naisenemmistö opiskelualalla, vai ovatko miespuoliset opiskelijatoverisi täysiä vässyköitä? :eek:
No tätä tässä ollaan ihmetelty hiukan itsekin. Biologian opiskelijoista 90% on naisia. Täällä naiset huutaa ainejärjestön kopilla kurkku käheenä miehille: "Sä tuut tanssimaan, mä tahdon ainakin tanssia sun kanssa!!!" Ja mitä jätkät tekee? Pakittaa punaisina sohvannurkkaan. Täällä on aika tappelu ollut miehistä viime viikon aikana. Kyllä meillä on nyt tulossa 10 miestä, naisilla vielä pieni enemmistö mutta eiköhän tässä jo selvitä. Mulla on sellainen tunne, että vaikeinta tällä kurssilla on pitää naiset hiljaisina ja opettaa miehille riittävästi itsetuntoa, että ne jopa rohkenisivat viedä niitä naisia, eivätkä tyydy vaan pitelemään kiinni.

Nämä poisjääneet miehet sitten perustelee ettei heitä kiinnosta tai nappaa. Muutamalta on tullut se typerin kommentti: "Tanssiminen on homojen hommaa." Näinhän se on, että täällä sitä vaan homoillaan naisten kanssa tanssien.

No voi lollo miten lapsellista porukkaa.

Toisaalta voi olla ettei jonkun oma tyttöystävä tykkää kauheasti siitä, että tanssii muiden kanssa. :lol2:

Sanokaahan nyt, mikä siinä tanssitaidossa niin viehättää edes? Nyt mä alan pikkuhiljaa ymmärtämään miksi ne tytöt kattelee kun olen tanssimassa baarissa. On tullut meinaa muutamaan otteeseen kommenttia että olet hyvä tanssimaan. :) Ja sitäpaitsi, tanssiminen on kivvaaa.

Sanokaahan nyt, mikä siinä tanssitaidossa niin viehättää edes? Nyt mä alan pikkuhiljaa ymmärtämään miksi ne tytöt kattelee kun olen tanssimassa baarissa. On tullut meinaa muutamaan otteeseen kommenttia että olet hyvä tanssimaan. :) Ja sitäpaitsi, tanssiminen on kivvaaa.

Mulla on sellainen tunne, että vaikeinta tällä kurssilla on pitää naiset hiljaisina ja opettaa miehille riittävästi itsetuntoa, että ne jopa rohkenisivat viedä niitä naisia, eivätkä tyydy vaan pitelemään kiinni.

Olisikohan Dragon tuossa vastannut käänteisesti kysymykseesi. Eli jos sinulle ei tarvitse opettaa sen paremmin itsetuntoa, käytöstapoja kuin tilanteen hallitsemistakaan (tässä tapauksessa viemistä), niin kuvittelisin sen kiinnostavan vastakkaista sukupuolta. En usko että kyse on suoranaisesti tanssitaidosta, vaan siitä, että tanssiessa tietyt ominaisuudet nousevat esiin.
Täytyy tunnustaa, että itselläni on aukko sivistyksessä tanssitaidon kohdalla. Esimerkiksi häissä tanssitaidottomuus tuntuu suhteellisen kiusalliselta. Kyseessä on hieman vastaava tilanne, kuin että häälounaalla en osaisi käyttää veistä ja haarukkaa.

Edit: Valssin perusaskeleet sentään astuttua jotenkuten, joten morsianta käyn häissä onnittelemassa tanssilattialla. Muutoin, jos nyt tuossakaan, ei sitten ole kehumisen varaa.

Ehdottomat suositukset myös täältä tanssitaidon hankkimiselle!

Omat ennakkoluulot moista harrastusta kohtaan oli joskus melkoiset, mutta tätä nykyä allekirjoitan kaikki täällä jo mainostetut tanssimisen hyvät puolet. Tanssiminen on loistavaa aerobista liikuntaa salitreenin vastapainoksi, ja jos lenkillä tunti tuntuu pitkälle ajalle, niin tanssilavalla huomaa usein hikoilleensa tuntitolkulla edes huomaamatta ajan kulumista. Lisäksi tanssilavoilla tutustuu todellakin helposti uusiin ihmisiin, eikä tartte sietää humalaisten sekoilua tai tupakansavua kuten baareissa.

Ite oon kans huomannu sen, että varsinkin noilla opiskelijoille suunnatuilla kursseilla naisia on aina paljon enemmän kuin miehiä. Sitten taas semmosilla tanssikursseilla, missä enemmistö ihmisistä on keski-ikäisiä, sukupuolijakauma menee yleensä aika lailla tasan.

No tätä tässä ollaan ihmetelty hiukan itsekin. Biologian opiskelijoista 90% on naisia. Täällä naiset huutaa ainejärjestön kopilla kurkku käheenä miehille: "Sä tuut tanssimaan, mä tahdon ainakin tanssia sun kanssa!!!" Ja mitä jätkät tekee? Pakittaa punaisina sohvannurkkaan. Täällä on aika tappelu ollut miehistä viime viikon aikana. Kyllä meillä on nyt tulossa 10 miestä, naisilla vielä pieni enemmistö mutta eiköhän tässä jo selvitä. Mulla on sellainen tunne, että vaikeinta tällä kurssilla on pitää naiset hiljaisina ja opettaa miehille riittävästi itsetuntoa, että ne jopa rohkenisivat viedä niitä naisia, eivätkä tyydy vaan pitelemään kiinni.

Nämä poisjääneet miehet sitten perustelee ettei heitä kiinnosta tai nappaa. Muutamalta on tullut se typerin kommentti: "Tanssiminen on homojen hommaa." Näinhän se on, että täällä sitä vaan homoillaan naisten kanssa tanssien.

Tanssiminenhan ois ihan hieno taito, muttakun ...

Mitäs sitte jos aivan rytmitajuton ja motoriikkakin on sitä luokkaa, että narun hyppääminenkin on mahdottomuus, kun sen narun pyörittäminen ja hyppääminen ei vaan yhtäaikaa onnistu. Tanssi siinä sitte, s**tana. :wall:

Ai niin, mielikuva eräistä teidän tiedekunnan naisista rääkymässä ei oikein lisää ton kurssin kiinnostavuutta... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom