Miehetkö tykkää laihoista naisista?

Kyllä oli taas itkussa pitelemistä kun kävin hierojalla ja luikautin siinä lähtiessäni, et pitää varmaan jättää juoksemista vähän vähemmälle kun yritän painoa nostaa ja lihasta kasvattaa. Mies tokaisi heti et älä ihmeessä, ettei patti kasva liikaa, miehet ei tykkää liian muodokkaista naisista! :eek:

Ja taas nähtiin ettei kaikkia voi miellyttää. Oma painoindeksini on joku surkeat 16 ja miehet aina hupsuttelee kun sormet menee mun hauiksen ympäri ja sanoo että söisit enemmän... ja nyt joku tollo tulee sanomaan mulle etten saisi hankkia lisää lihasta!?! Kyllä harmittaa kun en oikein tiedä mitä pitäsi tehdä... Itse ainakin haluaisin olla edes normaalin lihaksikas, joten jatkan edelleen sinnikkäästi punttisaliharjoittelua vaikka miehet saisinkin unohtaa.

Ja onko totuus nyt se, että miehet tykkää enemmän jos olen tikkumallinlaiha vai jos saisin hankittua lisää lihasta? Sen kun tietäsi, mutta onpahan ainakin sitten tarjota jotain vastusta niille, jotka pistää mulle tikkua ristiin! :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän sellanen nainen jolla on lihaksia ainakin oma silmä tykkää. jos taas nainen joka on laiha kuin mikä ja ei treenaa, niin tulee vaan paha olo kattoa sellaista.

Et varmaankaan treenaa kenenkään muun takia kuin itsesi takia, kun itse olet tyytyväinen niin kaikki on hyvin.

Kyllä naisella pitää luiden päällä jotain olla. Vaikka sitten niitä lihaksia:D

Ööö oiskos totuus, et makuja on monenlaisia.
Ja eikös se ois mukavinta olla sellasessa kuosissa että ite tykkää, eikä pähkiä millanen sitä pitäis olla että miehet tykkää :)

suklaapisara sanoi:
Kyllä oli taas itkussa pitelemistä kun kävin hierojalla ja luikautin siinä lähtiessäni, et pitää varmaan jättää juoksemista vähän vähemmälle kun yritän painoa nostaa ja lihasta kasvattaa. Mies tokaisi heti et älä ihmeessä, ettei patti kasva liikaa, miehet ei tykkää liian muodokkaista naisista! :eek:

Ja taas nähtiin ettei kaikkia voi miellyttää. Oma painoindeksini on joku surkeat 16 ja miehet aina hupsuttelee kun sormet menee mun hauiksen ympäri ja sanoo että söisit enemmän... ja nyt joku tollo tulee sanomaan mulle etten saisi hankkia lisää lihasta!?! Kyllä harmittaa kun en oikein tiedä mitä pitäsi tehdä... Itse ainakin haluaisin olla edes normaalin lihaksikas, joten jatkan edelleen sinnikkäästi punttisaliharjoittelua vaikka miehet saisinkin unohtaa.

Ja onko totuus nyt se, että miehet tykkää enemmän jos olen tikkumallinlaiha vai jos saisin hankittua lisää lihasta? Sen kun tietäsi, mutta onpahan ainakin sitten tarjota jotain vastusta niille, jotka pistää mulle tikkua ristiin! :curs:

Makuja on tietty monenlaisia.. treenaa vain ihmeessä. Itse tykkään enemmän treenatusta :kuola: mitä tikkumallista.

suklaapisara sanoi:

Makuasioitahan nämä on, mutta tuntuu, et nykymaailma muokkaa/on muokannut ihmisten kauneusihanteet tähän "tikku" suuntaan?
Itse en pidä laihoista naisista, en nyt kumminkaan tarkoita, että pitäisi olla lihava.
mikäpä on komeampaa kuin hyvin treenattu kroppa, naisellakin?

Ja tollaset idiootit kuten hierojasi, voit jättää huoletta huomioimatta oman elämäsi suunnittelussa(ajattelisi enne kuin puhuu).
Tarkoitan tällä sitä, että SELLAISET IHMISET, JOTKA EI HYVÄKSY SINUA SELLAISENA KUIN OLET/HALUAT OLLA eivät kuulu sinun elämääsi.
Etsi ympärillesi sellaisia ihmisiä, joitten kans on hyvä olla...eikä tarvitse esittää mitään, saatikka miettiä tuollaisia asioita.
Itse olen jo sellaisia onnistunut löytämään, esimerksi tämän palstan MUSTA LESKI on sellainen ihminen...ja on kuule kivvaa!!!
Treenaile vain ja muista, että omaan elämään voi olla vain silloin tyytyväinen kun saa tehdä sitä mistä tykkää:thumbs:
ps.en nyt koita kumminkaan tuputtaa miträän, mutta tollaista tuli mieleen....

Kyllähän naisen pitää näyttää naiselta, ja se vaati muotoja. Lihasta ja rasvaa siis kannattaa olla. Miesvartalo on esteettinen erittäin vähissä rasvoissa, mutta omasta mielestäni ultrakireät naiset ei enää niinkään. Ja jotta homma olisi vielä vaikeampaa, niin geeneistä riippuva rasvan laatu ja jakautuminen vaikuttaa kyllä sekin aika tavalla.

Edit (tarkennus): Siis empiiristen kokeiden perusteella on havaittavissa ns. löysää rasvakudosta ja vastaavasti jämäkämpää laatua. Lieneekö syy rasvasolujen määrässä, koossa vai sidekudoksessa, sitä "testaus" ei ole selvittänyt.

Kyllä, miehet tykkää laihoista naisista. Mitä laihempi, sitä enemmän mies tykkää. Ally McBealin aikaan elin ekstaasissa... [mod] threadit yhdistetty [/mod]

Otsikon kysymykseen: EI. Ja jos, niin niissä miehissä on vikaa. Believe me, I know.

Mihin ratkaissun päädytkin niin yritä aina myös vastaisuudessa kuunnella kaikkia miehiä ja totella heidän mielijohteitaan. Ota tosissasi kaikkien miesten kommentit ja yritä elää niiden mukaan. Miehet tietävät millaisista naisista pitävät ja kertovat sen sinulle mielellään, tee parhaasi miellyttääksesi kaikkia maailman miehiä. Jos joku ei tokaise mielipidettään, niin kysy heti. Jos joku pitää muodokkaista naisista, niin syö enemmän. Jos taas joku hieroja pitää laihoista naisista niin laihduta viipymättä.

Tulet onnellisimmaksi kun yrität miellyttää muita ihmisiä mahdollisimman paljon etkä mieti mikä itsellesi on hyväksi.

Nyrkkeilijä-Eva on hyvä esimerkki lihaksista. Noista kaameista bodariplikoista en tykkää, mut kyl tollanen pikkusen pattia -malli on aika kaunista katseltavaa...

Kukin tykkää mistä tykkää.

Mutta kyllä sitä pitää jotain olla luiden päällä ettei vaan lokki nappaa.

Jotkut miehet tykkää laihoista naisista, jotkut lihaksikkaammista, jotkut pikkuisen pulleista ja joillakin on suunnaton läskifetissi. Et voi millään rakas suklaapisara miellyttää heitä kaikkia! Miellytä itseäsi. Kyllä varmasti löytyy sitten sellaisia miehiä jotka tykkäävät kaltaisestasi naisesta, olit sitten millainen hyvänsä. Pätee myös tietty toisinpäin, ei kaikki naiset halua sitä timmiä ja treenattua miestä, vaikka itte (ja suurinosa muista punttimimmeistä luultavasti) haluankin.

Ite oon ollut aikuisiällä 20kg ylipainoinen, lommoposki ja nyt alkaa vähän olla jotain palaakin, eikä mikään näistä olotiloista ole vaikuttanut mitenkään siihen kuinka paljon on kikkeliä herunut. Kuinka monta kertaa itekin on langennut johonkin, josta sanoo kavereille että "ei se ole mun tyyppiä mutta jotenkin vaan...".

Ihan sama mitä joku ukko ajattelee. Mulle on ehdotettu mm. hiusten vaalentamista että olisin nätimpi. En ala muokkautumaan jonkun muun ihanteen mukaiseksi kun omassakin on tekemistä.

Onneksi makuja on monenlaisia, mutta kyllä suurin osa pojista taitaisi ottaa mielummin laihan kuin lihavan tai lihaksikkaan naisen...jos saisi itse valita;) Mun omaan makuuni semmonen sopivan treenattu on paras:haart:

Itse pidän laihoista, ehkä jopa inan anorektisista. Lihaksikkaat naiset pelottavat :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom