Miehen esineellistäminen

Ironbutt

Mode/Punttimimmit
Ikä
48
Olen suunnittelemassa tuttavaporukalleni (kaikki naisia) tyttöjen iltaa ja ohjelma on mietinnässä.

Kaipaisin miesten näkemystä siitä, onko väärin esineellistää miestä?

Voinko ottaa naisten illan vetonaulaksi esim. puolialastomia "tarjoilijamiehiä", joiden perään voisimme sitten avoimesti kuolata? Ja ehkä tehdä hurjiakin ehdotuksia...

Olisitko sinä kiinnostunut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä voin mama tulla, mut oon kyl sit ihan niiku "kokoalaston" enkä jätä hommaa puolitiehen. Saa koskea ja ehdotella!

Ts. itse en ainakaan pane pahakseni, jos naiset vähän esineellistää. Silloin tällöin toivois, et sitä tapahtuis useamminki!

Originally posted by mmama
Olen suunnittelemassa tuttavaporukalleni (kaikki naisia) tyttöjen iltaa ja ohjelma on mietinnässä.

Voinko ottaa naisten illan vetonaulaksi esim. puolialastomia "tarjoilijamiehiä", joiden perään voisimme sitten avoimesti kuolata? Ja ehkä tehdä hurjiakin ehdotuksia...

Olisitko sinä kiinnostunut?

Miksipä helvetissä miestä ei saisi esineellistää? Jos se on jonkun mielestä väärin, niin :itku: Mä ainakin olisin pelkästään tyytyväinen jos mulle tehtäis hurjia ehdotuksia ja kuolattais perään... Tahtoo tulla hyväksikäytetyksi! :lol2:

Mutta valitettavasti en voi tulla bileisiinne seksiobjektiksi, koska kuolaamisen sijasta voisi :urjo: olla yleisempi reaktio :lol2: (paitsi jos jotain perverssiä sattuu saimaannorpat kiihottamaan)

Pitäisitkö sinä, jos sinun miehesi kuolaisi jotain alastomia/puolialastomia naisstrippareita?

Edit: oikeesti koko tämä juttu ällöttää mua. Onneksi löytyy vielä kunnollisia naisia. :haart:

Re: Re: Miehen esineellistäminen

Originally posted by Jimmy

Mutta valitettavasti en voi tulla bileisiinne seksiobjektiksi, koska kuolaamisen sijasta voisi :urjo: olla yleisempi reaktio :lol2: (paitsi jos jotain perverssiä sattuu saimaannorpat kiihottamaan)

:lol2: :thumbs:

Originally posted by Tomi
Pitäisitkö sinä, jos sinun miehesi kuolaisi jotain alastomia/puolialastomia naisstrippareita?

Edit: oikeesti koko tämä juttu ällöttää mua. Onneksi löytyy vielä kunnollisia naisia. :haart:

Sitä ollaan vähän pinna kireellä, vai?:)

No nyt kuulostaa jo paremmalta!:D

Kaikilla meillä on ne "herkemmät" hetket, ku haluu käpertyy sen avovaimon kans viltin alle kattoo pikkunaisia mut ei liian lähekkäin!:)

Ehkä se on vain toisten käsitys huumorista ja hauskanpidosta, jota sinä et vain ymmärrä. En nyt tota ihan pettämisenä pitäis... pitäähän ihmisellä olla hauskaa.

Jepjep. Tosimiehen merkki onkin sitten toisen selän takana sählääminen ja pettäminen? :kuola:

:offtopic:

Hetkinenhetkinenhetkinen. Kukas tässä on pettämisestä puhunut???

Kyllä minä ainakin hyväksyisin sen, jos miesystäväni haluaisi lähteä baariin katsomaan stripparia. Voisinpa jopa lähteä mukaan. Ja toki myös odotan mieheltä samaa, vastavuoroisesti.

Mutta kukin tyylillään, tottakai.

EDIT: ja minua suoraan sanottuna ällöttää tuollainen naisten jakaminen madonniin ja huoriin. "onneksi vielä löytyy kunnollisia naisia", jepjep... :rolleyes:

Originally posted by Gillyanne
Hetkinenhetkinenhetkinen. Kukas tässä on pettämisestä puhunut???
Joo, varmaan mä olen sitten jotenkin kalkkis, koska en tällaista ymmärrä.

Joo, munkin puolesta saa miestä esineellistää ihan rauhassa...Naisia on esineellistetty kautta historian, et vähän edes hyvitystä on naisille suotava....;)

Mulla ei ole mitään sitä vastaan jos vaimoni lähtee miesstripparia katsomaan, luulenpa vaan, että häntä ei oikein nappaa moinen, mutta jos tulee joku villitys niin siit vaan..eihän se ole multa pois, saattaapa olla jopa mulle lisää, kun hän siitä oikein villiintyisi..;))

Olen itse pari kertaa naisstipparin nähnyt, mut ei oikein sytytä sellanen, 50 humalaista miestä huutaa ja nainen keikuttaa peppua..No parempi niin kuin toisinpäin..;)

Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos oma kulta kertoo menevänsä tyttöjen kanssa katsomaan Michael the Gambian Gigantic Sexmachinen pikkutuhmaa showta...? Kyllähän terve, molemminpuoliseen luottamukseen perustuva parisuhde sellaisen kestää, ehkä se tuo jopa kivaa lisäväriä...

:)

Re: Re: Re: Miehen esineellistäminen

Originally posted by Hannibal
Kyllähän terve, molemminpuoliseen luottamukseen perustuva parisuhde sellaisen kestää, ehkä se tuo jopa kivaa lisäväriä...
Varmasti. Olen itse tottunut hakemaan sen lisävärin jotenkin ihan muuten. Mutta kuten sanoin, olen kalkkis tässä suhteessa, ei kannata kenenkään ottaa itseensä. :)

Re: Re: Re: Re: Miehen esineellistäminen

Varmasti. Olen itse tottunut hakemaan sen lisävärin jotenkin ihan muuten. Mutta kuten sanoin, olen kalkkis tässä suhteessa, ei kannata kenenkään ottaa itseensä. :)

Tuskinpa kukaan siitä ottakaan itseensä, onhan jokaisella oikeus mielipiteeseen. IMHO tuo "onneksi vielä löytyy kunnollisiakin naisia" oli kuitenkin todella asiaton ja halventava heitto.

Ja ei, minusta kuolaaminen, avoinkin, ja jopa ehdotusten tekeminen EI ole pettämistä. Niiden toteuttaminen kyllä, mutta siitähän ei ole tähän mennessä puhunut kukaan muu kuin mho ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom