Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TommyGun sanoi:Mies ei käytä korvakoruja eikä lävistyksiä ( ne on homoja varten) eikä pidä hiuksiaan ponihännällä vaan käy parturissa.
Mariachi sanoi:Ja mites se nainen saadaan ottamaan vastuu...eli mun mielesta se on ihan yksilosta riippuvainen kuinka kotityot yms. hoituu. Mun eras entinen tyttokaveri oli taysin patalaiska/osaamaton mita tuli siivoukseen yms. kotitoihin, joten eipas ruveta yleistamaan etta "miehet eivat osaa/viitsi/jaksa" tehda kotitoita...onhan miehia jotka eivat osaa korjata autoja ja naisia jotka osaavat sen tuhat kertaa paremmin.
Ja olen samaa mielta etta miehen tekee juuri tuo vastuunkantaminen ja rehellisyys/suoraselkaisyys.
Eikä kuuntele mitään vitun Robbie Williamsia. Copyright Tony Halme.andor sanoi:Tosimies kuuntelee ukkosen jylinää ja kattoo kun hevonen paskoo.
Wildemar sanoi:Pelimies.
D.Yates sanoi:Häh? Eihän tuossa ketään syytetty, kunhan nyt sanottiin että turha ihmetellä jos nainen lähtee toisen matkaan kyseisessä tilanteessa.
Mariachi sanoi:Ja olen samaa mielta etta miehen tekee juuri tuo vastuunkantaminen ja rehellisyys/suoraselkaisyys.
demoni sanoi:Tarkemmin kun ajattelee, niin nämä olisivat toivottavia piirteitä myös naisissa.
Eli kunnon ihmisen määritelmä, sukupuolesta riippumatta.
Toi oli h**vetin hyvin sanottu :lol2:Masa76 sanoi:Pojan ja miehen erottaa toisistaan lelujen hinta..
Masa76 sanoi:Pojan ja miehen erottaa toisistaan lelujen hinta..
Tahvo Tohveli sanoi:Jos näin on, niin ei sitten kannata varmaankaan hengailla miesten kanssa. Ei se niin vaikeaa ole.
Aku-A sanoi:Eikä kuuntele mitään vitun Robbie Williamsia. Copyright Tony Halme.
Eugen sanoi:Tosimies on myös tehnyt/tekee "ristiretken" intohimonsa huipulle, jonka saavutettuaan hän luopui siitä (mikäli se vie/vei lähes kaiken tosimiehen ajasta), vain voidakseen nauttia siitä vielä enemmän jälkeenpäin. Tämä loi miehelle hyvän itsetunnon ja aidon minä-pystyn tunteen.