Miehekkyys ja miehuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Willie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TommyGun sanoi:
Mies ei käytä korvakoruja eikä lävistyksiä ( ne on homoja varten) eikä pidä hiuksiaan ponihännällä vaan käy parturissa.

Tosimieshän leikkaa itse hiuksensa. ;)

Tahvo Tohveli sanoi:
Asiaa! Ketäs me voidaan siitä syyttää, jos valitaan puolisoksi lapsellisesti käyttäytyvä känkkäränkkämies? No, sitä miestä tietysti!

Häh? Eihän tuossa ketään syytetty, kunhan nyt sanottiin että turha ihmetellä jos nainen lähtee toisen matkaan kyseisessä tilanteessa.

vilma-liina sanoi:
:offtopic:

Kyllä iski meikäläiseen kyseisen kirjoittajan tyyli... pakko lukea kaikki.

:thumbs:

Ja, vakken mikään ääliöfeministi olekaan, niin tuo teksti oli minusta jopa aika paljon asiaa. Mies on mies kun se ottaa vastuun, niin teoistaan kuin vessansiivous vuorostaan!(Mutta harva mies niin tekee)

Ja mites se nainen saadaan ottamaan vastuu...eli mun mielesta se on ihan yksilosta riippuvainen kuinka kotityot yms. hoituu. Mun eras entinen tyttokaveri oli taysin patalaiska/osaamaton mita tuli siivoukseen yms. kotitoihin, joten eipas ruveta yleistamaan etta "miehet eivat osaa/viitsi/jaksa" tehda kotitoita...onhan miehia jotka eivat osaa korjata autoja ja naisia jotka osaavat sen tuhat kertaa paremmin.

Ja olen samaa mielta etta miehen tekee juuri tuo vastuunkantaminen ja rehellisyys/suoraselkaisyys.

Mariachi sanoi:
Ja olen samaa mielta etta miehen tekee juuri tuo vastuunkantaminen ja rehellisyys/suoraselkaisyys.

Samaa mieltä minäkin. Itse en ole kuitenkaan mies koska käytän korvakoruja enkä käy parturissa ;) Terkkuja TommyGunille :love:

Zakk sanoi:
Samaa mieltä minäkin. Itse en ole kuitenkaan mies koska käytän korvakoruja enkä käy parturissa ;) Terkkuja TommyGunille :love:

mun mielesta tahan voi soveltaa Adolf Ehrnroothin lausetta: " Pitka tukka ja korvakoru ei tee kenestakaan huonoa sotilasta"tjsp. eli mielestani on alytonta jos pitaa tayttaa jotkut ulkonakokriteerit ollakseen mies, teot sen ratkaisee.

t: koruton siilitukka

Zakk sanoi:

Ite kans vähän tätä mietin kun tunnen yhden miehen joka tekee saatanasti töitä, elättää perheensä, kantaa vastuunsa, juo viinansa raakana ja on muutoinkin tosi-MIES. Paitsi että eipä ookkaan, sillähän on vähä pitempi tukka ja korvakoru...

TommyGun sanoi:
Mies ei käytä korvakoruja eikä lävistyksiä ( ne on homoja varten)

Voiko pakkotoistolaisten mielestä homot olla näitä miehekkäitä miehiä? Meinaan vaan että täällähän on vähän homofoobinen ilmapiiri välillä, että miten pätee tässä?

Mun mielestä voi.

Tosimies elää hyveellisten periaatteidensa mukaan.
Tosimies on myös tehnyt/tekee "ristiretken" intohimonsa huipulle, jonka saavutettuaan hän luopui siitä (mikäli se vie/vei lähes kaiken tosimiehen ajasta), vain voidakseen nauttia siitä vielä enemmän jälkeenpäin. Tämä loi miehelle hyvän itsetunnon ja aidon minä-pystyn tunteen.
Tosimies on omaksunut elämänasenteekseen kaikenlaisen negatiivisen asenteen välttelyn, koska hän tietää, että kateus vie kalat vesistä.
Tosimies haluaa jakaa hyvää mieltä ympärilleen.
Tosimiehellä on voimakas käsitys oikeasta ja väärästä ja hän puolustaa niitä sanoin ja teoin.
Tosimiehellä on korkea moraali.
Tosimies hymyilee, kun hän makaa nurmikolla ja aurinko paistaa.

Näin elän ja opetan.

H.C sanoi:
Voiko pakkotoistolaisten mielestä homot olla näitä miehekkäitä miehiä? Meinaan vaan että täällähän on vähän homofoobinen ilmapiiri välillä, että miten pätee tässä?

Mun mielestä voi.
Nimenomaan..homoiluhan on miesten hommaa :jahas:

jarze sanoi:
Nimenomaan..homoiluhan on miesten hommaa :jahas:

Kuten eras vanska inttiaikana tokaisi: "Silloin kun oikein kunnolla naidaan niin naiset ei oo kuin tiella"... :jahas:

En nyt osaisi paremmin tosimiestä kiteyttää kuin seuraaviin asioihin:
-haisee paskalle
-vähintään 100kg
-kolmet kassit
-käyttäytyy kuin todellinen PÄÄLLIKKÖ
-kaikki vihaa, mutta pelkäävät samalla
-ei omista naista, vaan tyydyttää itsensä itse. Itsensä tyydyttäminenhän naisen kanssa on sairasta.
-jenkkilippu salihousut
-kalju tai lyhyet hiukset ja niska tietenkin niin kuin sialla

Noi nyt tuli tälläi äkkiseltään mieleen...

Eugen sanoi:
Tosimies haluaa jakaa hyvää mieltä ympärilleen.
Tosimiehellä on voimakas käsitys oikeasta ja väärästä ja hän puolustaa niitä sanoin ja teoin.
Tosimiehellä on korkea moraali.

Veit sanat suustani

Lisäksi
Tosimies osaa olla empaattinen ja asettaa muutkin ihmiset etusijalle ennen omaa itseään.
Tosimies ei turhasta ja pienestä malttiaan menetä, eikä turhaan meso.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom