Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, testailen itse nyt myös. Luin asiasta kans jokusen tovin.En ole löytänyt kyllä vielä tuota scaling per monitor vaihtoehtoa mistään? Ja se, mitä netistä olen lukenut, niin moni tiedustellut samaa ja mitään selkeää vastausta tuohon ei ole tullut.
En tiedä tuosta karvalakkiversiosta mutta tuosta seuraava malli on nyt alla ja en voi antaa siitä oikein muuta kuin ylisanoja. Se oli alessa ostohetkellä 999e monessa paikkaa, itse sain päälle vielä tuon näppäimistön ja polkupyörän joka kelpasi myös rosvoille samantien. Stylusta ei taida tulla tuohon halpaversioon? Ja 64gb on kyllä vähän, itsellä 128gb ja sekin on aika hintsusti.
Akkukesto voisi olla parempi Surfacessa, ei montaa tuntia kestä käyttöä ilman narua.
Ei tyhjene ei sitten millään. Levyn uudelleenjärkkäily kertoilee että muutama mega olisi varaa vapautella, mutta tässä puhutaan nyt lähes sadasta gigasta... Kaikki on tuon mukaan hyvin ja ok.
Ollut hilkulla ostaa Surface tabletti mutta kun kuulin että on piakkoin suomeen tulossa Surface Book josta saa irroitettua pelkän näytön niin ajattelin hommata sen kunhan tulee.