Meteorologi Petri Takala - bodariko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos joskus tulee äänestys kaikkien aikojen parhaasta threadista niin äänestän satavarmaan tätä. Paras ikinä.
No joko tämä tai sitten tyttö monnarilta -threadi.
 
No joko tämä tai sitten tyttö monnarilta -threadi.

Molemmat kyllä ihan parhaita!

Vähän OT mutta muistan kuulleeni jostakin, että Takala soittaisi jossain hevibändissä (ja äijän ulkonäkö kyllä tukee tätä teoriaa). Tietääkö joku, onko tämä totta, ja jos on, niin mikähän mahtaa olla bändin nimi? Ja onko kyseinen pumppu vielä olemassa?
 
Pitäiskö laittaa mailia itse Petri Takalalle, jotta hän tulisi kertomaan hiukan itsestään. Täällä kun on ihan selvästi suurin petrin fanclubi.
Oliskohan petri.takala ät mtv3.fi
 
Pitäiskö laittaa mailia itse Petri Takalalle, jotta hän tulisi kertomaan hiukan itsestään. Täällä kun on ihan selvästi suurin petrin fanclubi.
Oliskohan petri.takala ät mtv3.fi

On laitettu aikoja sitten, ei tullut vastausta.
 
Hevibändistä en tiedä, mutta kuten on jo miljoonaan kertaan todettu, niin kova surffari Petri ainakin on!
Ilmeisesti innostui meteorologiasta juuri surffauksen myötä, tuulten ja sään kyttäilyä kun laji tuppaa olemaan. Tiedä sitten...

Yksi entinen tuttavani kertoili tarinoita Petrin kanssa tehdyistä surffireissuista ja vaikutti niiden perusteella mukavalta mieheltä. Siltähän se tosin telkkarin välitykselläkin vaikuttaa.

Mutta jos Petellä (nyt jo puhutellaan lempinimellä!) on tosiaan joku hevibändi, niin sitähän pitää ehdottomasti kuulla, ja nopeasti!
 
Just loppuneessa mt3:n uutislähetyksen loppurupattelussa päivän säästä Takalalla oli GASPIN paita puvun takin alla :D Äkkiä, äkkiä kaikki kattomaan maikkarin Päivän Sää klo 19.25

EDIT: fuck, sillä oli pikkutakki kiinni
 
Just loppuneessa mt3:n uutislähetyksen loppurupattelussa päivän säästä Takalalla oli GASPIN paita puvun takin alla :D Äkkiä, äkkiä kaikki kattomaan maikkarin Päivän Sää klo 19.25

EDIT: fuck, sillä oli pikkutakki kiinni

Se kävi välissä lukemassa pakkista ja halus vittuilla sulle laittamalla takin kiinni...;)
 
Petri BUSTED! Jos luet tätä niin pistä punainen paita ens säätiedotukseen alle.
 
Takala tunnustaa, olen ollut bodari!

4013418_jpg_24774c.jpg
 
Back
Ylös Bottom