Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en ole ihan varma on asia jo tullut selväksi, mutta P. Takala on purjelautailija. Vaikka miehen ruumiinrakenne ei surffaukseen välttämättä viittaakkaan.
Kattoko joku säätiedotuksen äsken? mikä paita petrillä oli siellä alla? oliko taas gasp vai onko mike lähettäny P-paidan
Petri Takalalla on tuollainen ns. synnynnäinen penkkaajan vartalo. Noilla mittasuhteilla liikkuisi varmasti suuret raudat, jos asia olisi aikoinaan alkanut kiinnostamaan
NS synnynäinen penkkaaja? Siis mitä ja vi...a. ?? Ootko nähny Takalaa sitten junnuna vai?
Eiköhän nuokin raamit ihan sitä rautaa veivaamalla ole hankittu ;)
No eiks tässäkin thradissa ole tullut ilmi, että kaveri on ennen eli nuorempana veivannu punttia innokkaammin, mutta nykyisin kiinnostaa lähinnä purjelautailu?Siis onhan noita tuon mallisia ihmisiä ilman reeniäkin Takalalla on tanakka vartalo ja lyhyet kädet, eli näyttää voimanostajalta Vaikea selittää.
Omaa spekulointia, jos ei kerran mies ole treenannut koskaan?
No eiks tässäkin thradissa ole tullut ilmi, että kaveri on ennen eli nuorempana veivannu punttia innokkaammin, mutta nykyisin kiinnostaa lähinnä purjelautailu?
Ei saatana ku olikin hyvää suomen kieltä tossa mun edellisessä viestissä...
Kirjoitapa nyt siis, mitä helvettiä sä tossa oikein sanot. Mä oon lukenut tuon ehkä kymmenen kertaa läpi mutta ei perkele vaan tajua.
Haha hyvä toi gaspin paita :D