Meteorologi Petri Takala - bodariko?

Takala on surffari!

Mä en ole ihan varma on asia jo tullut selväksi, mutta P. Takala on purjelautailija. Vaikka miehen ruumiinrakenne ei surffaukseen välttämättä viittaakkaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm..Katsoin joitain vanhoja lähettämiäni sähköposteja, ja 2004 vuoden alussa olin näemmä lähetellyt kyseisen herran kanssa jotain huutonetti postia..:)

Niin sähköposti osoite on tallessa, mutta en tosin 100% varma ole onko se kyseinen herra..Ainakin sähköposti osoite täsmää nimeen..
 
Jos sähköpostin omaava herra oli huutanut sulta kymmenen sankoa mass blastia, niin ilmiselvästi hän on juurikin meteorologi Petri Takala, tai vaihtoehtoisesti salanimellä oleva :arvi:
 
Petri Takalalla on tuollainen ns. synnynnäinen penkkaajan vartalo. Noilla mittasuhteilla liikkuisi varmasti suuret raudat, jos asia olisi aikoinaan alkanut kiinnostamaan:)
 
Petri Takalalla on tuollainen ns. synnynnäinen penkkaajan vartalo. Noilla mittasuhteilla liikkuisi varmasti suuret raudat, jos asia olisi aikoinaan alkanut kiinnostamaan:)

NS synnynäinen penkkaaja? Siis mitä ja vi...a. ?? Ootko nähny Takalaa sitten junnuna vai?
Eiköhän nuokin raamit ihan sitä rautaa veivaamalla ole hankittu ;)
 
NS synnynäinen penkkaaja? Siis mitä ja vi...a. ?? Ootko nähny Takalaa sitten junnuna vai?
Eiköhän nuokin raamit ihan sitä rautaa veivaamalla ole hankittu ;)

Siis onhan noita tuon mallisia ihmisiä ilman reeniäkin:) Takalalla on tanakka vartalo ja lyhyet kädet, eli näyttää voimanostajalta:hyper: Vaikea selittää.

Omaa spekulointia, jos ei kerran mies ole treenannut koskaan?
 
Siis onhan noita tuon mallisia ihmisiä ilman reeniäkin:) Takalalla on tanakka vartalo ja lyhyet kädet, eli näyttää voimanostajalta:hyper: Vaikea selittää.

Omaa spekulointia, jos ei kerran mies ole treenannut koskaan?
No eiks tässäkin thradissa ole tullut ilmi, että kaveri on ennen eli nuorempana veivannu punttia innokkaammin, mutta nykyisin kiinnostaa lähinnä purjelautailu?
 
No eiks tässäkin thradissa ole tullut ilmi, että kaveri on ennen eli nuorempana veivannu punttia innokkaammin, mutta nykyisin kiinnostaa lähinnä purjelautailu?

Ok. Enpä ole lukenut niin tarkkaan tätä ketjua.
 
En tiedä valehtelevatko vanhat silmäni, mutta näytti että Takalan pois ois kerännyt massa tommosen kymmenen kiloa lisää...komppaako joku?
 
Jos joskus tulee äänestys kaikkien aikojen parhaasta threadista niin äänestän satavarmaan tätä. Paras ikinä.
 
Ei saatana ku olikin hyvää suomen kieltä tossa mun edellisessä viestissä...

Kirjoitapa nyt siis, mitä helvettiä sä tossa oikein sanot. Mä oon lukenut tuon ehkä kymmenen kertaa läpi mutta ei perkele vaan tajua.
 
Kirjoitapa nyt siis, mitä helvettiä sä tossa oikein sanot. Mä oon lukenut tuon ehkä kymmenen kertaa läpi mutta ei perkele vaan tajua.

Siis tässä vai tossa? Toisessa puhutaan Takalan massoista ja toisessa mun vanhempien välisestä suhteesta. Kumpaa sä meinaat? Vai onko tämä kaikki vaan Salkkari Salla fanklubin lopputulemaa?
 
Itse tulin huomanneeksi Takalan päällä tuttua vaatekerrastoa viime viikolla, erään säätiedotuksen yhteydessä: nimittäin Pakkis-pipon! Oli mitä luultavimmin unohtanut sen päähänsä ulkoa tultuaan, siellä kun on jo tähän aikaan vuodesta melko vilpoisaa.

P.S. Taisipa jopa treenihanskat pilkottaa housut taskuista...
 
Back
Ylös Bottom