Meteorologi Petri Takala - bodariko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mutta tehdäänkö Partaset ja kysytään, josko Petri pääsisi itse tänne kommentoimaan?
Ehkä näissä kahdessa tapauksessa on kuitenkin se ero, että toisen viestiketjun nimi oli Tarkastaja Partasen fanitusthread, kun taas tämä ketju on Meteorologi Petri Takala - bodari vai lihava? Niissä on mun mielestä tietty sävyero, mikä saattaa vaikuttaa julkisuuden henkilön halukkuuteen osallistua keskusteluun.
 
Tein ketjun otsikosta aika kärkkään, jotta moni huomaisi sen. Lihava sanan voisi tietenkin editoida pois, sillä ei täällä olla yhtään negatiivisella mielellä liikeellä.
 
Täytyyhän tossa äijässä olla lihaakin, yläkroppa on kuitenkin melko iso.
Nyt pitää kuitenkin muistaa, että televisio suurentaa 5% ja pikkutakeissa on toppaukset.

hmm...:rolleyes:
 
Millonkohan me nähään petellä pakkispaita jossain lähetyksessä pikkutakin alla? :hyper:

Kuitenkin lukee tätä threadia ja vittuilee meille salaa noilla gaspin paidoilla.
 
Kyllä se vähän bodarilta vaikuttaa kun ei osaa vastata sähköpostiin. Ja bodarit on aina helvetin ylimielisiä.

Johtopäätös:

Petri Takala on bodari.

ani_nikke.gif
 
itse asiassa kyseisen meteorologin poika on mun luokalla :)

Sun on nyt kyllä pakko kysyä asiaa siltä ja selvittää tämä. Jäi kaivelemaan. :D

No mä kysyn huomenna vaikka.. :D mutta sen tiedän että takala on perkeleen kova surffaamaan. :)

Petri Takala ei punttaa.! :) Joskus on puntannut, mutta ei aikoihin. :)

Arfo asialle jollei etana maili toimi!
Lähetä Mike sille pakkis paita ja viesti että et varmana uskalla laittaa tota sinne pikkutakin alle ps. meillä on oma fanitus thredi sulle.
Osoitteeks vain Yle ja Petri Takala niin eiköhän mene perille :D
 
Tuskin menee Yle & Petri Takala ossalla perille. ;)

edit: hidas ku mikä.
 
Tuskin menee Yle & Petri Takala ossalla perille. ;)

edit: hidas ku mikä.

Tuli semmonen lapsuus että ei edes viitsi korjailla :)
 
Kattoko joku säätiedotuksen äsken? mikä paita petrillä oli siellä alla? oliko taas gasp vai onko mike lähettäny P-paidan :rock:
 
Back
Ylös Bottom