Metallica Suomeen 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Onko kommentteja/fiilareita keikalta?

Keikka oli kyllä ihan perkeleen kova ja itsellä ainakin oli tunnelma koko keikan aivan katossa (mihin saattoi vaikuttaa keikan aikana nautittu mallasjuoma). Areenakeikka on aina areenakeikka. Istumakatsomossakin porukka uskaltaa huutaa ja nousta ylös vrt. kesäillan valoisa stadikka. Ennen keikkaa saatiin kunnon aallotkin aikana, jotka n. 5 kertaa kiersi areenan. Kurkku on kyllä varsin kipeä karjumisesta´ja väsymys on kova 4-5 h yöunien jälkeen. Saa nähdä miten tänään käy.

DM:n biisejä oli omaan makuun ehkä 2 kappaletta liikaa ja ne oli sijoitettu aikalailla keikan alkupäähän. Mutta settilista toimi kyllä noinkin erittäin hyvin. Itselle mukavia ylläreitä oli No remose ja Turn the page. Fight Fire With Fire ja Trapped under ice olikin sitten sellaista mitä ei edes uskaltanut toivoa. For whomin ja Masterin aikana porukka innostui oikein urakalla, mutta Enter sandmanissa meno ja meteli oli kyllä sellaista, että harvoin areenalla on moista nähnyt. Vähän jäi harmittamaan Creeping deathin puuttuminen, kun olin henkisesti valmistautunut huutamaan urakalla Die, die...Ehkä sitten tänään ja lisäksi Fade to black. Ja superyllärinä pitää toivoa sitä Dyers eve:a.

Tuli napsittua kuvia aikalailla, voisi illemmalla käydä nekin läpi, jos vaikka joku olisi onnistunut. Melkein pakko-ostos tuon keikan FLAC metontour:sta.

Helmi keikka oli!

Oli aika metkaa olla lavan vieressä ekaa kertaa elämässäni kaikkien hoocee-fanien kanssa. Niskat on kipeenä ja kurkku vähän käheänä edelleen.

Enpä ole itse huutanut ja "laulanut" noin paljoa ikinä, joten mä olin ainakin pirun tyytyväinen! Pitäkää hauskaa illalla ketkä menee toiselle kierrokselle. :rock:

Liitteet

• IMG_0186.webp
    IMG_0186.webp
    234,8 KB · Katsottu: 407
  • IMG_0191.webp
    IMG_0191.webp
    123,8 KB · Katsottu: 369
Hieno keikka oli kyllä kaikin puolin, niin biisien kuin shownkin. Hyvin jaksoi äijät vetää ja yleisökin oli alun jälkeen mukavasti messissä. Muutama kuvakin tuli otettua, tosin laatu on taattua pokkariräpsytasoa (järkkäriä ei viitsinyt koettaa kuljettaa sisään:rolleyes:):

Met1.webp
Met2.webp
Met3.webp
Met4.webp
Met5.webp
Met6.webp
Met7.webp
Met8.webp
Met9.webp

Metallica täältä tullaan...Ai niin olihan meitä Mastodon ja Lamb Of God myös....:rock::rock:

Itse petyin.

Lamb of God veti vitun hyvin, mutta Metallica soitti liikaa (oliko jopa 5?) biisejä tolta uudelta levyltä mikä ei kyllä pahemmin ittelleni kolahtanut..muuten keikassa ei kyllä vikaa ollut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
meikäläine lähtee vasta seittemältä ajaa tuonne, ei oikee noi lämppärit sytytä. harmi kun istun yksin ja paikka hevonkuusesta, mutta ei se haittaa kun metallicaahan sinne mennää kattoo eikä kavereita:)

Äänenlaadusta sen verran, että piippuhyllyllä keskellä, olisiko ollut viides viimeinen rivi, että äänenlaatu oli todella puuroinen. Äänet taisi heijastua/kaikua takaseinästä tai katosta. Mastodonin ja LOGin biisit kuulostivat kaikki samanlaisilta, kun niitä ei etukäteen tuntunut just tästä syystä. Ihan pikkaisen pilasi metallicankin setin, muttei paljon :)

Äänenlaadusta sen verran, että piippuhyllyllä keskellä, olisiko ollut viides viimeinen rivi, että äänenlaatu oli todella puuroinen. Äänet taisi heijastua/kaikua takaseinästä tai katosta. Mastodonin ja LOGin biisit kuulostivat kaikki samanlaisilta, kun niitä ei etukäteen tuntunut just tästä syystä. Ihan pikkaisen pilasi metallicankin setin, muttei paljon :)

totta turiset,
kuuntelin toista lämppäriä
ja pelko persuuksissa oottelin ite Metallican esitystä äänenlaadullisesti....
lämppärin möykästä ei saanu yläkatsomossa mitään selvää....
Metallica itse oli vähän selkeämpi, mutta pieni pettymys jäi äänen puuroutumisen takia..
fiilis oli kyllä:rock:

Metallica veti hyvin tyypillisen setin, jäi ihan hyvä fiilis vaikka ei tullut batterya, creeping deathia, disposable heroesia, fight fire with firea tai damage incia. Uudet biisit menivät mukana, mutta jäivät selvästi legendabiisien jalkoihin. Paitsi the day that never comes joka oli :down:

Lamb of Godista ei kyllä kuulunut muuta kuin tuplabasarin mätkettä ja puuroutunutta basson jylinää.

Tänään Mastodon puuroa..

Lamb Of God...kuului jo paremmin. Tykkäsin kovasti ja pittiäkin pyörittivät useaan eri otteeseen...

Metallican soundi O.K ( Alakatsomo 119 17 rivi. Lavan pitkällä sivulla.) Ehkä juu hiukan liikaa Death Magnetic levyä (6 biisiä), mutta silti äijät veti kyllä taas hyvällä asenteella kunnon keikan. Koko tallican setti oli 2h15min. LOG n 1h ja Mastodon 30min.

Sitten ei muuta, kun Porin keikkaa odottamaan...KIITTI JA KUITTI.:rock:

Settilista oli seuraava...TÄNÄÄN OLI KYLLÄ NAMUJA MUKANA !!!

That Was Just Your Life
The End Of The Line
Leper Messiah
Holier Than Thou
One
Broken, Beat And Scarred
My Apocalypse
Sad But True
Welcome Home (Sanitarium)
The Judas Kiss
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Dyers Eve
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - - - - - - -
The Wait
Hit The Lights

Seek and Destroy

Itse en päässyt tällä kertaa mukaan, mutta näinpä sentään Metallican stadikalla 15.7.2007 :rock: siinä vasta elämys!
Niin Oli...Nyt sitten Porissa vielä paremmaksi, kun on parempi lätty alla...:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom