Metallica Suomeen 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kyllä niitä lippuja saa edelleen kun peruutuksia ja lunastamattajättämisiä tulee. Ei kannata luovuttaa. Palvelustahan tuo on kyllä kaukana, mutta lipun saa kun hakkaa tarpeeksi kauan päätä seinään.

Äsken sain itekki toisen ku piti muijalle hommata kans. Tuollai ku ois pelannu hallikeikkojenki osalta.. Jostain pitäs saaha sinne liput.

vähän vitutti jonossa seissyt ämmä joka osti 10 lippua,trokari:jahas: no pää asia et ite sai liput.kaveri oli mun jälkeen jonossa(olin 4) ja myyjä sanos koneen näyttäneen kaikkien lippujen jo menneen:hyper:kui nopeesti ne sit meni

vähän vitutti jonossa seissyt ämmä joka osti 10 lippua,trokari:jahas: no pää asia et ite sai liput.kaveri oli mun jälkeen jonossa(olin 4) ja myyjä sanos koneen näyttäneen kaikkien lippujen jo menneen:hyper:kui nopeesti ne sit meni
Onko 10 lippua ostanut automaattisesti trokari? :itku:

Herätellääs pakkista ja aloitellaan spekulointia ja huhujen keräilyä muista sonispheressä esiintyvistä bändeistä.

Eilen surffailin tylsyyksissäni ja mm. seuraavanlaisia nimiä pomppasi eteen:
Alice in chains (spekuloitu paljon)
Machine head (myös melko paljon)
Nine inch nails
Down
Prodigy

Villeimmät huhut kertovat jopa Iron maidenista ja Guns ´n rosesista, mutta nämä saanee ohittaa naurahduksella. Mitäs muita huhuja/varmistuksia/epäilyjä/toiveita on löytynyt?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Jos ylläolevista bändeistä yksikin saapuisi paikalle (paitsi ehkä Prodigy) niin oma innostus festaria kohtaan nousee toiseen potenssiin!

Down + Machine Head + Metallica
Sitten vielä vähän Alice In Chainssia johonkin väliin ja jos ton päivän jälkeen on vielä tolkuissaan niin ihme on!

UK Sonisphereen varmistettu lisää bändejä. Lähde

Kattaus näyttää seuraavalta:

ALICE IN CHAINS
AVENGED SEVENFOLD

LAMB OF GOD
LINKIN PARK
MACHINE HEAD
MASTODON
METALLICA
THE SWORD
THIN LIZZY

Uutisisoivat nyt muistakin keikkapaikoista jotain eikä vaan brittien sonispherestä...

Bullet for my valentine (:jahas:) lisätty britti sonisphereen.
Noh pitääpä sitä jossain vaiheessa syödä ja juodakkin. Tämän bändin slotti on omiaan siihen hetkeen.

Jotenkin alkaa hiipimään pieni kutina että suomessa jo julkaistujen lisäksi nähdään kotimaiset suosikit, Kotiteollisuus, Sakaran pojat tms. jotka joka pikkukaupunkihumpassa esiintyvät kuitenkin... Varmistaisivat nyt edes jotain, muuallekkin kuin britteihin.

Metallican settilista eiliseltä Nottinghamin keikalta:

'That Was Just Your Life', 'The End Of The Line', 'The Four Horsemen', 'Leper Messiah', 'One', 'Broken, Beat And Scarred', 'The Judas Kiss', 'Sad But True', 'No Leaf Clover', 'All Nightmare Long', 'The Day That Never Comes', 'Master Of Puppets', 'Fight Fire With Fire', 'Nothing Else Matters', 'Enter Sandman'. Encore: 'Breadfan', 'Helpless', 'Seek And Destroy'.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom