Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KIITOS TÄSTÄ....Mitään en mistään hifistelystä tajua, mutta saundi on mukavan " räkäsempää" !Katson oikeudekseni jakaa tän linkin meidän kusetettujen kesken.
Siitä levy ilman kompressointeja. Kuulostaa ihan SAATANAN Hyvältä
http://www.megaupload.com/fr/?d=4ZBBNLD0
Basso soi, virveli ei särje ja korvat kestää. :thumbs:
Mielenkiintoinen kielikuva. Minusta orkkisversio on "räkäsempää",kun taas gh-versio on puhtaampaa soundien puolestaKIITOS TÄSTÄ....Mitään en mistään hifistelystä tajua, mutta saundi on mukavan " räkäsempää" !![]()
Mähän sanoin, etten ymmärrä musiikin hifistelystä.:D Saa paremmin selvää eri soittimista.:wtf:Mielenkiintoinen kielikuva. Minusta orkkisversio on "räkäsempää",kun taas gh-versio on puhtaampaa soundien puolesta
Heh..Mikähän mua sitten vaivaa? Itsekkun kuuntelin eroja niin joo.. GHIII kuulostaa puhtaammalta mutta vaisummalta.. etenkin rummut. CD versiossa taas on muhkeammat soundit ja rummutkin kuulostaa "kovemmalta" ja tomit pääsee oikeuksiin bassojen myötä. GHIII version rummut kuulostaa munattomalta. Iha sama.. Kunhan kuuntelee prkl itse levyä!![]()
. GHIII version rummut kuulostaa munattomalta. Iha sama.. Kunhan kuuntelee prkl itse levyä!![]()
varmasti tyhmä kysymys joidenkin mielestä, mutta siis missä hiton GH3 pelissä noita Metallican uusia biisejä on? mä ostin meinaan hiljan GH3:sen PS2:lle eikä siinä oo kyllä kun "One" raita Metallican tuotannosta.
mxm sanoi:Suicide and Redemption -biisissä eron huomaa todella selvästi. Noi biisit on mixattu täysin eri tavalla.
PS2:lle et saakkaan tätä uutta metallicaa. Se on DLC juttuja eli netistä ladattava paketti.varmasti tyhmä kysymys joidenkin mielestä, mutta siis missä hiton GH3 pelissä noita Metallican uusia biisejä on? mä ostin meinaan hiljan GH3:sen PS2:lle eikä siinä oo kyllä kun "One" raita Metallican tuotannosta.
PS2:lle et saakkaan tätä uutta metallicaa. Se on DLC juttuja eli netistä ladattava paketti.
Larsin soitanta on mitä on mutta itse tarkoitin soundia.. en soitantaa. Larsilla on oma tapansa soittaa.. tavallaan iha hyvä ja tavallaan huono.. Metallica jakaa muutenkin näköjään mielipiteet, siksi se onkin Metallica.
Musta esim uusin levy alkaa menemään jo metallican kärkituotantoon.. kun taas joku dragonforce saa mut pahoinvoimaan. :evil: