Metallica - Death Magnetic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ei tästä levystä ole mihinkään, nyt muutaman kerran olen yrittänyt kuunnella läpi mutta ei vaan iske. Tää sytyttää korkeintan eppu normaali-mamba fanit. Kuuntelun jälkeen tuli korkeintaa karsea himo laittaa levylautaselle jotain kunnon räminää.

Öööh, mistähän tuon version saisi ostamatta itse peliä?? Eilen rupes kyl nuo normilevyn soundit vituttamaan aika huolella.
Tää on muuten ehkä eniten hypetetty levy vähään aikaan! Radiossa tulee koko ajan juttua levystä ja bändistä ja telkussakin aina välillä mainitaan tuo lätty.

Katson oikeudekseni jakaa tän linkin meidän kusetettujen kesken.

Siitä levy ilman kompressointeja. Kuulostaa ihan SAATANAN Hyvältä
http://www.megaupload.com/fr/?d=4ZBBNLD0

Basso soi, virveli ei särje ja korvat kestää. :thumbs:
KIITOS TÄSTÄ....Mitään en mistään hifistelystä tajua, mutta saundi on mukavan " räkäsempää" !:rock:

Mä en ole kuullut juurikaan uutta Metallicaa, olen tuskastellut pilalle komputoitujen, eikä välttämättä niin mainstream musiikin, kanssa. Mä en hyväksy waretusta, mutta nyt mun mielestä on saakelin siistiä, että näin suositusta yhtyeestä(ja hyvästäkin) ja levystä putkahtaa ulos parempi masterointi. Jengi huomaa oikeasti millainen ero on äänessä!

Pakko vähän perua omia sanojaan aikaisemmista kommenteista...

Aluksi kun hommasin levy, niin se tuntui rokkaavan kovaa. Biisit tuntuivat aika rankoilta ja monipuolisilta, pitkiltäkin. Nyt kun tuota on kuunnellut enemmän, niin olen huomannut että jaksan kuunnella kolme ekaa biisiä putkeen ja sen jälkeen koko levy on "nähty". Biisit eivät sitten ehkä kuitenkaan ole niin rankkoja, tai lähellä sitä kuuluisaa vanhempaa Metallicaa. Riffit on enemmänkin rock-pohjaisia ala Load ja Reload, kuin heavy/träs-pohjaisia ala albumit 1-4. Laulu on myös alkanut rasittaa muutamissa biiseissä.

Olen nyt viime viikot kuunnellut aika paljon Ride The Lightningia, ...And Justice For Allia, Kill Em Allia ja tätä uusinta. Kyllähän tuon tietysti samaksi bändiksi tunnistaa jne. mutta ei tämän uuden levyn kitarasoundit on sitä uudempaa, rockimpaa ja tuhdinpaa kamaa ja riffit tosiaa rokimpia myös.

Ja varsinkin "The Day That Never Comes" -biisin loppupuoliskon soundit kuulostaa kyllä ihan ihmeellisen karseilta, virvelissä säröä, kitarat on umpinaista sekavaa soossia ja koko roska kuulostaa about samalta kuin omat demoäänitykset. No, ei huonot soundit hyvää levyä pysty pilaamaan mutta tällaisen keskinkertaisen levyn melkein pystyvät.

En tiedä miksi aluksi koko levy kuulosti niin sairaan hyvältä ja oikein innostuin uudesta Metallicasta ja Metallican uudesta tulemisesta ja "paluusta juurilleen". Ei tässä nyt loppujenlopuksi oo juurikaan mitään ihmeellistä.

Esim. Kill Em Allilla vedetään kyllä muutama sellanen soolo, että oksat pois, tällä uusimmalla tuntuu että kovasti yritetään ja hyvää kamaa löytyy, mutta jostain syystä homma kusee. Mutta positiivisena seikkana täytyy kyllä kehua Larssia, sillä tää nyt kulostaa siltä, että mies yrittää ihan oikeasti soittaa niitä rumpuja ihan tosissaan eka kertaa Justicen jälkeen.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mielenkiintoinen kielikuva. Minusta orkkisversio on "räkäsempää",kun taas gh-versio on puhtaampaa soundien puolesta
Mähän sanoin, etten ymmärrä musiikin hifistelystä.:D Saa paremmin selvää eri soittimista.:wtf:

Heh..Mikähän mua sitten vaivaa? Itsekkun kuuntelin eroja niin joo.. GHIII kuulostaa puhtaammalta mutta vaisummalta.. etenkin rummut. CD versiossa taas on muhkeammat soundit ja rummutkin kuulostaa "kovemmalta" ja tomit pääsee oikeuksiin bassojen myötä. GHIII version rummut kuulostaa munattomalta. Iha sama.. Kunhan kuuntelee prkl itse levyä! :rock:

Täytyy olla Miken kanssa samaa mieltä. Ei johdu edes soundeista, vaan yksinkertaisesti väkisin väännetyistä biiseistä. Tuollaisia väkinäisiä riffejä ja toisiinsa sopimattomia muka-hienoja kikkailuja kuka tahansa wanna-be-hevari vääntää soittouransa alussa. Tässä on nyt yritetty tehdä jotain loistavaa thrash-koukkuja sisältävää tykitystä, mutta ei vaan papoilla ole enää inspiraatiota. Niin ja sitä paitsi itse tykkään St.Angerista todella paljon enemmän, koska siinä kuitenkin on jotain uutta ja räyhäkkää asennetta.

Täytyy vissiin väkisin yrittää kuunnella, mutta kohta lähtee levy tuonne osto/myynti-puolelle. Suuri pettymys.

Heh..Mikähän mua sitten vaivaa? Itsekkun kuuntelin eroja niin joo.. GHIII kuulostaa puhtaammalta mutta vaisummalta.. etenkin rummut. CD versiossa taas on muhkeammat soundit ja rummutkin kuulostaa "kovemmalta" ja tomit pääsee oikeuksiin bassojen myötä. GHIII version rummut kuulostaa munattomalta. Iha sama.. Kunhan kuuntelee prkl itse levyä! :rock:

No sama tuli itsellekin tässä mieleen. Just kävin hakemassa tuon GH-version ja vertaan sitä iTunesista ladattuun, ei nyt suurta eroa ole. Tai ero on lähinnä volatasossa, bassot kuuluu paremmin iTunes-versiossa. Tietynlaista särinää siinä kuitenkin on, jota ei sitten ole GH-versiossa. En tiedä, perkele.

edit: Suicide and Redemption -biisissä eron huomaa todella selvästi. Noi biisit on mixattu täysin eri tavalla.

varmasti tyhmä kysymys joidenkin mielestä, mutta siis missä hiton GH3 pelissä noita Metallican uusia biisejä on? mä ostin meinaan hiljan GH3:sen PS2:lle eikä siinä oo kyllä kun "One" raita Metallican tuotannosta.

. GHIII version rummut kuulostaa munattomalta. Iha sama.. Kunhan kuuntelee prkl itse levyä! :rock:

Kaikki Lars Ulrichin rummuttelut kuulostaa munattomalta. Tämäkin levy rokkaisi ihan toisella tavalla, jos rummuissa olisi joku Dave Lombardo tai Joey Jordison. Tämä megauploadiin ladattu parempi versio on huomattavasti parempi kuin se cd:llä oleva. Kun kuuntelin cd:n, ensimmäinen reaktio oli, että vittu mitä paskaa. Kun kuuntelin parempaa versiota, reaktio oli, että tämä on ehkä sittenkin hyvä. Rummut vaan on ihan helvetin surkeat.

varmasti tyhmä kysymys joidenkin mielestä, mutta siis missä hiton GH3 pelissä noita Metallican uusia biisejä on? mä ostin meinaan hiljan GH3:sen PS2:lle eikä siinä oo kyllä kun "One" raita Metallican tuotannosta.

Pitää ostaa erikseen Pleikan nettipalvelusta.

mxm sanoi:
Suicide and Redemption -biisissä eron huomaa todella selvästi. Noi biisit on mixattu täysin eri tavalla.

Guitar Herossa on tuosta biisistä kaks eri versiota. Versioiden lopuissa muistaakseni oli se ero.

PS2:lle et saakkaan tätä uutta metallicaa. Se on DLC juttuja eli netistä ladattava paketti.

Larsin soitanta on mitä on mutta itse tarkoitin soundia.. en soitantaa. Larsilla on oma tapansa soittaa.. tavallaan iha hyvä ja tavallaan huono.. Metallica jakaa muutenkin näköjään mielipiteet, siksi se onkin Metallica. :rock:
Musta esim uusin levy alkaa menemään jo metallican kärkituotantoon.. kun taas joku dragonforce saa mut pahoinvoimaan. :evil:

PS2:lle et saakkaan tätä uutta metallicaa. Se on DLC juttuja eli netistä ladattava paketti.

Larsin soitanta on mitä on mutta itse tarkoitin soundia.. en soitantaa. Larsilla on oma tapansa soittaa.. tavallaan iha hyvä ja tavallaan huono.. Metallica jakaa muutenkin näköjään mielipiteet, siksi se onkin Metallica. :rock:
Musta esim uusin levy alkaa menemään jo metallican kärkituotantoon.. kun taas joku dragonforce saa mut pahoinvoimaan. :evil:

Milles konsolille niitä sit saa? Tässähä joutuu kohta vaihtaa sitte alustaa, oon meinaan jääny aivan koukkuun tohon guitar heroon :dance2:

PS. uus Metallica on kyllä hyvänkuulosta IMO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom