Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi kukaan raiskattuja levyjä haluu ostaa?
määrittele kaikki. alunperin oli muotoa "kaikki pop ja mainstream - levyt kompressoidaan.."Kaikki levyt nykyään kompressoidaan niin lyttyyn että mun korva huomaa sen ihan heti. Häiritsee ihan vitusti kun korva löytää sen aina. Ei Metallican uuden kompuroinnissa ole siis mitään ihmeellistä, ihan normi miksaus+masterointi.
Vittu mitä nilitystä. Ei näköjään porukalle kelpaa mikään. Ei sitä pakko oo kuunnella.
Tuota samaa kompressointi-valitusta on imperiumin messulaudalla varmaan kymmenen sivun verran.
Mulle riittää, että bändi on tehnyt aivan saatanan kovan levyn ja oikeastaan taas innolla voi odottaa seuraavaa stadion-keikkaa, ku näitä uusia biisejä on settilistaan tullu aikas monta.
Enhän mä edes tiedä, mitä toi kompressointi on, mut mitä noita listoja kattelin, niin eipä mun levyhyllystä löydykään yhtään kompressoitua levyä (paitti tää DM).
98% prosenttia täällä levyä kritisoivista eivät ole koko levyä edes kuunnelleet tai omivat muiden mielipiteet jostain helvetin äänenlaadusta.
98% prosenttia täällä levyä kritisoivista eivät ole koko levyä edes kuunnelleet tai omivat muiden mielipiteet jostain helvetin äänenlaadusta. Pää pois perseestä lapset ja volat kaakkoon. Toimii. Tää on jumalauta rocken rollia eikä minkään helvetin hintin sormien napsuttelua.
Katson oikeudekseni jakaa tän linkin meidän kusetettujen kesken.
Siitä levy ilman kompressointeja. Kuulostaa ihan SAATANAN Hyvältä
http://www.megaupload.com/fr/?d=4ZBBNLD0
Basso soi, virveli ei särje ja korvat kestää. :thumbs: