Metabolic Thyrolean, toimiiko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juffe
  • Aloitettu Aloitettu
Miten on, onko kukaan koittanut ja todennut toimivaksi/toimimattomaksi? :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
EI TOIMI, muuten kuis jumppa mimmeillä. Tarvii tueksi todella paljon aeropistä treeniä ja suht tarkan muun ruokavalion. Älä tuhlää markkojasi... tai oikeestaan eurojahan ne .

Noi tuotteet antaa vetoapua, kun kaikki muut osaalueet on kondiksessa eli dietti ja aerobinen, mutta mitään ihmeaineita ne eivät ole.

maito sanoi:
EI TOIMI, muuten kuis jumppa mimmeillä. Tarvii tueksi todella paljon aeropistä treeniä ja suht tarkan muun ruokavalion. Älä tuhlää markkojasi... tai oikeestaan eurojahan ne .

Nostaa jonkinverran aineenvaihduntaa, mutta ei yksinään tee mitään ihmeitä.

"Nostaa jonkinverran aineenvaihduntaa, mutta ei yksinään tee mitään ihmeitä."

Hmm...suunnittelin tämän tuotteen ostoa...Enpä taida ostaa, kun itse myyntimies puhuu tuohon tyyliin :)

Täytyykin nyt samantien kysäistä, kun tuli tämä tuote puheeksi (meinasin itekin laittaa threadin), että mitenhän tuo eroaa hype tuote C4:stä?
Sitä ainakin on kehuttu, thyrolenia taas eivät edes myyjätkään kehu...
Kallistuuko vaaka C4:ään?

rollerghost sanoi:
"Nostaa jonkinverran aineenvaihduntaa, mutta ei yksinään tee mitään ihmeitä."

Hmm...suunnittelin tämän tuotteen ostoa...Enpä taida ostaa, kun itse myyntimies puhuu tuohon tyyliin :)

Juu, meillä ei ole tapana kusettaa ja luvata 700% testotasojen nousua. Kuten winsu tuossa sanoi, auttaa lisänä aineenvaihdunnan nostamisessa, mutta yksinään sillä ei tee mitään, kuten ei tekisi esim anabolisilla steroideillakaan.

"Juu, meillä ei ole tapana kusettaa ja luvata 700% testotasojen nousua."

Ei sillä etteikö tuollainen myyntitapa olisi hyvä juttu, onhan se tietyllä tavalla paras mahdollinen. Ainoastaan se on ikävää, että ihmiset jotka eivät tiedä tuotteesta mitään ja sen toimivuudesta (kuten minä) eivät sitten todennäköisesti ostakaan, jos myyjäkään ei ole innostunut tuotteesta, vaan melkei haukkuu.
Miksi tietämätön matti meikäläinen ostaisi silloin tuotetta?

Itselleni ainakin tuli fiilis, että aha, ihan paska tuote, eli en osta.
Jos taas sitä ois kehuttu niin asia vois olla toisin...Alitajuntakin tekee ihmeitä.

Miksi tuollaista ylipäänsä edes myydään jos se on ihan paska? Jos tavote on saada rahaa niin sitten ihmettelen.

Ei kai sitä kukaan paskaksi ole väittänyt. Sanottiin vaan, että on turha odottaa mitään ihmetuloksia pelkästään yhtä tuotetta käyttämällä. Eipähän tule turhia pettymyksiä kun rasvaa ei lähtenytkään 10 kg viikossa kuten toisaalla luvattiin. Eihän proteiinilisätkään lihaksia kasvata ja silti niitä myydään.

rollerghost sanoi:
"Juu, meillä ei ole tapana kusettaa ja luvata 700% testotasojen nousua."

Ei sillä etteikö tuollainen myyntitapa olisi hyvä juttu, onhan se tietyllä tavalla paras mahdollinen. Ainoastaan se on ikävää, että ihmiset jotka eivät tiedä tuotteesta mitään ja sen toimivuudesta (kuten minä) eivät sitten todennäköisesti ostakaan, jos myyjäkään ei ole innostunut tuotteesta, vaan melkei haukkuu.
Miksi tietämätön matti meikäläinen ostaisi silloin tuotetta?

Mitäs jos opettelisit vähän luetunymmärtämistä ?

Jeps, voishan metabolicin kylkeen laittaa vaikka mun avatarin ja luvata takuuvarmasti joka jätkälle 6-packin ja 12 neitsyttä ensi kesäksi.
Tyylinsä kullakin.

Mun mielestä pakkisshopin linja on ainoa oikea. Hypetys ja naurettava jenkkityylinen omien tuotteiden puffaaminen ajaisivat ainakin minut varmasti ostamaan lisäravinteeni muualta. Hamukin kommentti on täyttä asiaa. Sitä en pidä rasittavana tyrkytyksenä, jos toteaa "Tämä proteiinijauho on laadukasta ja hyvänmakuista ja sitä myydään meidän kaupassa.". Samalla lailla täällä muitakin tuotteita suositellaan, niin mikseivät Mike ja Tomi saisi myymiään tuotteita suositella, varsinkin jos pitävät linjan asiallisena eivätkä sorru kusettamiseen ja hypettämiseen (niinkuin eräät nimeltämainitsemattomat liikkeet)?

Tuskin mikään turvallinen ja reseptivapaa tuote on mitenkään taianomaisen tehokas niin rasvanpoltossa (kuten esim. Se Kolmikirjaiminen teollisuuskemikaali/myrkky) kuin lihaksien kasvattamisessakaan, mutta oikein käytettynä (eli järkevän ruokavalion ja reeniohjelman lisänä) voivat toki auttaa.

Koettakaa nyt aloittelijat muistaa, että melkein minkä tahansa tuotteen kohdalla pätee semmoinen nyrkkisääntö, että mitä enemmän tehoja, sitä enemmän myös sivuvaikutuksia ja vaaroja. Ääriesimerkkeinä vaikkapa Se Kolmikirjaiminen teollisuuskemikaali ja heroiini (on tehokkain mahdollinen kivunlievittäjä, mutta myös pirun addiktoiva aine). Toisen pään ääriesimerkkeinä vaikkapa c-vitamiinitabletit ja proteiinijauho, jotka ovat vain tiivistettyä ruokaa (eli kätevöittävät/helpottavat järkevän ruokavalion koostamista). Molemmat ovat reseptivapaita tuotteita, eivät mitenkään hirveästi "potki", mutta ovat turvallisia myös suurempina määrinä käytettynä.

Itse kun en tiedä kummastakaan tuotteesta hölkäsen pöläystä, niin tuo JR fitnesin mainos vetoaa enemmän.
Tottakai tulee tunne, että hmm..vaikuttaa hyvältä!
Mutta jos te ette yhtään kehu tuotettanne, niin ei sitä kukaan ostakaan (no tottakai jotkut). Täytyy se kyllä mainita, että tuo teidän mainos on ihan hyvä, se saa kiinnostumaan tuotteesta. Harmi vain, että on tämä keskustelupalsta jossa sitten kerrotte "totuuden". Tai harmi teidän kannalta, hyvä minun kannaltani.
Mutta itse en osta, jos se kerran ei hyödytä mitään. Sori nyt...

rollerghost sanoi:
Täytyykin nyt samantien kysäistä, kun tuli tämä tuote puheeksi (meinasin itekin laittaa threadin), että mitenhän tuo eroaa hype tuote C4:stä?
Sitä ainakin on kehuttu, thyrolenia taas eivät edes myyjätkään kehu...
Kallistuuko vaaka C4:ään?

Lukeehan siellä mainospuheissakin ummet ja lammet, joten täytyyhän sen nyt toimia.

Rollerghost, täällä annetaan faktaa pöytään. Tuosta on apua viimeisten kilojen karistelussa.
Mutta ei täällä sentään kuseteta asiakkaita kunte JR fitnessillä, täällä saa faktaa.
Kumpaan liikkeeseen tulisit mieluummin takaisin?

Paikkaan jossa on hyvä palvelu asialliset myyjät ja joilta saa faktaa ja jotka eivät valehtele tuotteistaan vaiko Kusettavan myyjän tuotteen joka ryöstää rahasi kerta toisen jälkeen?
mietippä sitä.

rollerghost sanoi:
Itse kun en tiedä kummastakaan tuotteesta hölkäsen pöläystä, niin tuo JR fitnesin mainos vetoaa enemmän.
Mutta jos te ette yhtään kehu tuotettanne, niin ei sitä kukaan ostakaan (no tottakai jotkut). Täytyy se kyllä mainita, että tuo teidän mainos on ihan hyvä, se saa kiinnostumaan tuotteesta. Harmi vain, että on tämä keskustelupalsta jossa sitten kerrotte "totuuden". Tai harmi teidän kannalta, hyvä minun kannaltani.

Tämä on jotain niin uskomatonta, että en olisi voinut kuvitella että näin voisi ikinä käydä rehellisessa suoraselkäisessä kaupankäynnissä. Me jätimme alussa suosilla pois Muscletechin tuotteet, koska ne eivät ole toimivia, otimme vain toimivia tuotteita ja Thyroleani on yksi apu rasvanpoltossa, mutta ei se ole mikään dnp.

Varmasti joku C4 toimii myös, mutta ei se kyllä tuo tuommosia vaikutuksia mitä mainospuheissa on. Verrataan efedriiniin, mikä on sentään erittäin vahva stimulantti. Jos meillä olisi C4 myynnissä, sanoisimme siitä aivan samallalailla, toimiva tuote, mutta ei mikään autuaaksi tekevä.

No kipaseppas rollerghost hakemassa yks purkki C4:sta ja syö se. Nii, ja voisitko ottaa kuvat ennen ja jälkeen C4:n popsimisen jälkeen, niin nähdään kuinka homokallis hype paska tuote potkii. 240% parempi termogeneesi, joopa joo :pete lattu:

Rollerghost, jos sinulle myytäisiin vaikkapa Nissania ja Toyotaa, kahta melkein samanlaista autoa kahdella täysin erilaisella myyntilauseella, niin päättäisitkö siinäkin tilanteessa ostoksesta myyjän sanojen perusteella? Uskoisitko ennemmin sitä, joka sanoisi "Tää meidän Toyota on kyllä maailman paras auto! Tällä pääsee tuhatta ja sataa, eikä silti kuluta pensaa, kuin 0,5l per 100km!! Kuvittele!! Mersu ja Bemu ovat ihan paskoja, meidän Toyota päihittää ne mennentullen, vaikka maksaakin vain kolmasosan niitten hinnasta!! Ja vaikka kaahaat tällä tuhatta ja sataa, niin et ikinä voi joutua mihinkään onnettomuuteen!" vai kenties sitä, joka sanoisi "Jos etsit hyvää arkiautoa, niin tämä Nissan on sellainen.".

Sama homma C4:n ja Thyroleanin kanssa. Toista myydään sellaisilla sanoilla, että ei niitä usko, kuin typerys (efe on efeä, eikä MIKÄÄN reseptivapaa tuote missään nimessä tehoa läheskään samalla lailla kuin efe, eikä sekään mikään taika-aine ole), toista aika paljon asiallisempaan tyyliin. Näissä rasvanpolttajatuotteissa on vielä erona tuohon autojuttuun se, että hinnat eivät mitenkään korreloi tuotteen toimivuuden kanssa eivätkä myöskään sen kanssa, kuinka paljon myyjä kusettaa.

Jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se on joko valehtelua tai ainakin valehteluun verrattavissa olevaa liioittelua. Näin myös C4:n kohdalla. Kuinka vaikea tuota perusjuttua oikein on uskoa?

Ja kun jollakin vääräleualla kumminkin tulee mieleen "No se iivili on vaan Miken ja Tompan käskyläinen ja sätkynukke.", niin ei pidä paikkaansa. Minä ja muut modet ollaan modeja vapaaehtoisesti ja ostamme lisäravinteemme sieltä, mistä parhaaksi katsomme.

rollerghost sanoi:
Jos ylläpito, Mike ja Tomi erityisesti, rupeaisi puffaamaan palstalla, että "Osta ihmeessä! Thyrolean on markkinoiden tehokkain rasvanpolttovalmiste, sillä siinä on kaikkea, mikä on kielletty, mutta sallitussa muodossa ja sen avulla saat myös himoitsemasi sixpackin kesäksi" niin up and about kuukaudessa palstalta olisi mennyt maine. Koska em. teksti on sheissee. Thyroleanista on tietyissä tapauksissa hyötyä, mutta se toimii (kuten jo mainittu) "symbioosissa" liikunnan kanssa, tehostaen entisestään liikkumisen tehoa rasvanpolttoon. Pelkkä thyroleanin syöminen ei auta sitten yhtään. Yhtä lailla, kuin suuria määriä proteiiniakaan syömällä ei saa lihaksia, jos ei käy salilla! Mutta jos rupeaa liikkumaan paljon ja vetelee samalla thyroleanii, niin siitä voi oikein hyvin olla tehostusapua.

Suositut

Back
Ylös Bottom