Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
maito sanoi:EI TOIMI, muuten kuis jumppa mimmeillä. Tarvii tueksi todella paljon aeropistä treeniä ja suht tarkan muun ruokavalion. Älä tuhlää markkojasi... tai oikeestaan eurojahan ne .
rollerghost sanoi:"Nostaa jonkinverran aineenvaihduntaa, mutta ei yksinään tee mitään ihmeitä."
Hmm...suunnittelin tämän tuotteen ostoa...Enpä taida ostaa, kun itse myyntimies puhuu tuohon tyyliin
rollerghost sanoi:"Juu, meillä ei ole tapana kusettaa ja luvata 700% testotasojen nousua."
Ei sillä etteikö tuollainen myyntitapa olisi hyvä juttu, onhan se tietyllä tavalla paras mahdollinen. Ainoastaan se on ikävää, että ihmiset jotka eivät tiedä tuotteesta mitään ja sen toimivuudesta (kuten minä) eivät sitten todennäköisesti ostakaan, jos myyjäkään ei ole innostunut tuotteesta, vaan melkei haukkuu.
Miksi tietämätön matti meikäläinen ostaisi silloin tuotetta?
rollerghost sanoi:Täytyykin nyt samantien kysäistä, kun tuli tämä tuote puheeksi (meinasin itekin laittaa threadin), että mitenhän tuo eroaa hype tuote C4:stä?
Sitä ainakin on kehuttu, thyrolenia taas eivät edes myyjätkään kehu...
Kallistuuko vaaka C4:ään?
rollerghost sanoi:Itse kun en tiedä kummastakaan tuotteesta hölkäsen pöläystä, niin tuo JR fitnesin mainos vetoaa enemmän.
Tottakai tulee tunne, että hmm..vaikuttaa hyvältä!
Mutta jos te ette yhtään kehu tuotettanne, niin ei sitä kukaan ostakaan (no tottakai jotkut). Täytyy se kyllä mainita, että tuo teidän mainos on ihan hyvä, se saa kiinnostumaan tuotteesta. Harmi vain, että on tämä keskustelupalsta jossa sitten kerrotte "totuuden". Tai harmi teidän kannalta, hyvä minun kannaltani.
Mutta itse en osta, jos se kerran ei hyödytä mitään. Sori nyt...
Sä oot aika ihmemies eikös?biifkeijk sanoi:Mut plasmididietti toimii.
Jos ylläpito, Mike ja Tomi erityisesti, rupeaisi puffaamaan palstalla, että "Osta ihmeessä! Thyrolean on markkinoiden tehokkain rasvanpolttovalmiste, sillä siinä on kaikkea, mikä on kielletty, mutta sallitussa muodossa ja sen avulla saat myös himoitsemasi sixpackin kesäksi" niin up and about kuukaudessa palstalta olisi mennyt maine. Koska em. teksti on sheissee. Thyroleanista on tietyissä tapauksissa hyötyä, mutta se toimii (kuten jo mainittu) "symbioosissa" liikunnan kanssa, tehostaen entisestään liikkumisen tehoa rasvanpolttoon. Pelkkä thyroleanin syöminen ei auta sitten yhtään. Yhtä lailla, kuin suuria määriä proteiiniakaan syömällä ei saa lihaksia, jos ei käy salilla! Mutta jos rupeaa liikkumaan paljon ja vetelee samalla thyroleanii, niin siitä voi oikein hyvin olla tehostusapua.rollerghost sanoi:Itse kun en tiedä kummastakaan tuotteesta hölkäsen pöläystä, niin tuo JR fitnesin mainos vetoaa enemmän.
Tottakai tulee tunne, että hmm..vaikuttaa hyvältä!
Mutta jos te ette yhtään kehu tuotettanne, niin ei sitä kukaan ostakaan (no tottakai jotkut). Täytyy se kyllä mainita, että tuo teidän mainos on ihan hyvä, se saa kiinnostumaan tuotteesta. Harmi vain, että on tämä keskustelupalsta jossa sitten kerrotte "totuuden". Tai harmi teidän kannalta, hyvä minun kannaltani.
Mutta itse en osta, jos se kerran ei hyödytä mitään. Sori nyt...