Metabolic Thyrolean, toimiiko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juffe
  • Aloitettu Aloitettu
rollerghost sanoi:
Itse kun en tiedä kummastakaan tuotteesta hölkäsen pöläystä, niin tuo JR fitnesin mainos vetoaa enemmän.
QUOTE]

Sinun varmaan kannattaa sitten katsoa myös ostos-tv:tä. Siellä on paaaljon sellaisia tuotteita joita kehutaan kovasti ja jotka näin ollen varmasti vetoavat sinuun.

Kuponkiuutiset voisivat myös olla kova sana. Muistan että siellä on joskus mainostettu sellaista laihdutustuotetta joka laihduttaa 10 kiloa kuukaudesa ilman että tarvitsee muuttaa elintapojaan. Uskomatonta ! Varmasti toimiva tuote !

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saliharrastuksen alkuvaiheilla tuli ostettua kaikkea mitä lisäravinne puodista löytyi. Meni markka jos toinenkin mutta mitään ihmeempiä tuloksia en saavuttanut. Oikeanlainen ruokavalio, treeniohjelma ja riittävä lepo on perusta kehittymiselle. Dieetti taas on silkkaa matematiikkaa, syöt hieman vähemmän kuin kulutat.

Erilaisella lisäravinteilla voidaan tehostaa, todellakin vain tehostaa, kunnossa olevien perusasioiden kautta saavutettavia tuloksia. Jos haluaa testata jonkin nimenomaisen rasvanpoltto valmisteen toimivuuden täytyisi tietysti kokeilla dieettiä sen kanssa ja ilman, välissä kunnon tauko.

En tiedä kyseisestä tuotteesta oikeastaan mitään, mutta sanoisin että mikään markkinoilla liikkuva rasvanpolttovalmiste ei yksistään toimi. Ilman oikeanlaista dieettiä ei rasva pala. Sad but true. (wintikan keinoja ei lasketa)

Mike sanoi:
Juu, meillä ei ole tapana kusettaa ja luvata 700% testotasojen nousua. Kuten winsu tuossa sanoi, auttaa lisänä aineenvaihdunnan nostamisessa, mutta yksinään sillä ei tee mitään, kuten ei tekisi esim anabolisilla steroideillakaan.

Eli onko kannattava ostos tuo Thyrolean, jos dieettaan 500kcal miinuksilla, salia neljä kertaa viikossa, uintia 2krt/vko tai pyöräilyä 3krt/vk n. 20-30km lenkkejä?

-- Juffe

juffe sanoi:
Eli onko kannattava ostos tuo Thyrolean, jos dieettaan 500kcal miinuksilla, salia neljä kertaa viikossa, uintia 2krt/vko tai pyöräilyä 3krt/vk n. 20-30km lenkkejä?

-- Juffe

Mun mielestä kannattaa jos on rahaa ja jos dieetti tuntuu polkevan paikallaan. Etenkin "viimeisten kilojen" kohdalla voi olla ihan toimiva juttu (tai sit ei, mutta kannattaa tosiaan itse testata).

Suositut

Back
Ylös Bottom