Merkkiaurinkolasit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boudari
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietääks kukaan löytyiskö PKSeudulta jotain impulsiohitsaajaa?? meikän kullatut ykköslasit putos maahan ja hitsaus sangan ja kehyksen väliltä petti.. ei voi liimata.. ja ainoastaan impulsiolla kuumuus ei muuta tietääkseni kultauksen väriä. Oon kuullut että Espoossa olis joku tyyppi jolla tallissa vehkeet tietääks kukaan?

Tänä vuonna ei falconin tiloissa järjestetty sit noita ystävämyyntejä joista olen aina lasini hakenut.. 50 ja 80e hinnoin jotain yli neljän huntinki laseja.. harmi homma.

http://www.shop-time.eu/

Tuolla kaikki lasit 20euroa.. pakko olla feikkejä? Sit tuolt ku painaa "contact us" niin näkys olevan floridassa.. vaikka sivun nimi on shop-time.EU ja hinnat euroina.. mitähän vittua?

Jouluna kanarialla, unohdettuani ottaa aurinkolasit mukaan, marssin parin promillen voimalla ensimmäiseen vastaantulleeseen vähän paremman näköiseen liikkeeseen, jossa näytti olevan säädyllinen valikoima. No eihän siinäkään puljussa ollut kuin yhden lasit jotka asettuivat tiiviisti tähän kusen turvottamaan neandertalinkalloon, Bossin Alex 99:t. Ja taas humalaista kusetettiin. Lasit paljastuivat kyllä aidoiksi, mutta eihän niihin myyjän vakuutteluista huolimatta saanut vahvuuksia.

Itellä tällä hetkellä ykköslaseina RayBan Aviator G15 polarisoidulla linssillä ja kakkoslaseina Persol 2747S:t jotka on aivan mainiot myös. Hauska huomio muuten, ostin nuo ~350€ Persolit Instrun alennusmyynneistä -90% alennuksella, vissiin aika kovat katteet noissa kun tuskin meni silti alle sisäänostohinnan :P

persol-po-2747s.gif

edit: Charlie Sheen ja James Bond on käyttänyt vastaavia Persoleita, joten pakko olla VITUN hyvät!

Itellä tällä hetkellä ykköslaseina RayBan Aviator G15 polarisoidulla linssillä ja kakkoslaseina Persol 2747S:t jotka on aivan mainiot myös. Hauska huomio muuten, ostin nuo ~350€ Persolit Instrun alennusmyynneistä -90% alennuksella, vissiin aika kovat katteet noissa kun tuskin meni silti alle sisäänostohinnan :P

Oakleyn laseissa ei ainakaan katteet oli mitään kummosia.

Tuskin löydät impulsiohitsaajaa kun sen nimistä hitsausprosessiakaan ei ole olemassa...

No onko se sitten pietso/ultraääni hitsaus missä sähkövirralla saadaan pienelle alueelle yhteenliitos kuumuudella? Anyway.. löytyykö tuollaista suorittavaa tahoa mistään.

Itse ostin kiinasta juuri kahdet eriväriset Oakleyn X Squaredit. Hinta ei paljoa ollu kun vielä pääsi tinkaamaankin, eli feikit. Noi perkaantui tarjonnasta kuitenkin sen takia et noi on nimenomaan metallisankaiset ja ainakin näin alkuun hyvinkin jämäkkää tekoa. Ja ulkonäöltään ainakin erilaiset mitä mulla on aiemmin ollu.

xsq.jpg

Sitten tälläset aidot (ja ostettaessa kalliit) Policet on nyt pari vuotta ainakin ollu

s8647-627p-1.jpg

Mieli tekis käydä ostaa toiset Oakleyn lasit, mutta taas kun alkaa järjellä miettimään niin mihin tarvii kaksia aurinkolaseja..

No onko se sitten pietso/ultraääni hitsaus missä sähkövirralla saadaan pienelle alueelle yhteenliitos kuumuudella? Anyway.. löytyykö tuollaista suorittavaa tahoa mistään.

Itse kävin korjauttamassa kultasepällä omat raybanit josta sanka oli pettänyt prässäyksestä. Sangat oli kultaiset, ja suoraan sanottiin että juottamalla korjataan mutta kullanväriseksi ei saa. Aika pieni ja huomaamaton korjaus tuli mun mielestä, tuskin ulkopuoliset tajuaa ellei oikein tuijota. Hintaa taisi kertyä 20 euroa joten huomattavasti halvempi kuin uudet lasit kokonaan

Eli eti kultasepän liike missä tehdään itse koruja tai ainakin korujen korjauksia niin luulisi onnistuvan.

Missäs laseissa on nykyään lasilinssit? Vituttaa kun reiskat on nykyään muovilinsseillä, olis pitänyt pitää parempi huoli kaikista niistä lasilinssisistä jotka on hajonneet tai hukkuneet matkan varrella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom