No ei korkea koulutus mitään pois sulje. Mutta mä olen aika varma että kukaan tän palstan korkeastikoulutettu ei ikinä tuu etenemään pörssiyhtiön johtoon. Pidän kuitenkin todennäköisenä että täällä kirjoittaa monta sellaista joista tulee tai ovat jo todella varakkaita ja jopa rikkaan statuksen omaavia.
Ja vielä siihen koulumenestykseen... kyllä peruskoulussa menestymiseen ei tarvita mitään älykkyyttä tai lahjakkuutta....sekään ei tietenkään tarkoita että koulussa menestyvä henkilö olisi automaattisesti tyhmä
Mä en itseasiassa yhtään ihmettelisi vaikka joskus jonkun pörssiyhtiön johdossa joku (ex)pakkislainen vaikuttaisikin. Koska pakkislaisia on suht helvetisti, ja pakkislaiset alkaa olemaan aika kattava otos aika kapealta ikähaitarilta, ja palsta on täynnä korkeakoulutettuja.
Itse en sellaiseksi (=johtajaksi/rikkaaksi/varakkaaksi henkilöksi) tule, sitä en tässä käy väittämään, pois se minusta
Mitä rikkaista ja varakkaista tulee, olihan täällä se yksi kaveri joka nyt jotain blogia pitää jostain kaukoidästä.