Meneekö paljon rahaa raketteihin UV:na?

Voi että ku pystyiski olemaan iliman! Kävin jo laittamassa reilut 230e Lidlin raketteihin ja lisää tulee vielä ostettua muualta. Se vaan tuo raketti-kuume nousee aina tähän aikaan vuodesta, eikä mikään lääke auta. Taitaa olla parantumaton tauti.
Saisivat kieltää myynnin kokonaan..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole menny useampaan vuoteen yhtään eikä taida mennä tänäkään vuonna.

En tiedä oikeen, ampuisko sitä tänä vuonna vai ei. Ollaanhan sitä joka vuosi tähän mennessä faijan ja veljen kanssa ostettu niin pieniä kuin suuria paukkuja. Kaipa sitä muutamaan isoon paukkuun voisi tuhlata rahaa, jotenkin vaan sellanen munakranaattien heittely ei ainkaan pahemmin innosta.

En tiedä oikeen, ampuisko sitä tänä vuonna vai ei. Ollaanhan sitä joka vuosi tähän mennessä faijan ja veljen kanssa ostettu niin pieniä kuin suuria paukkuja. Kaipa sitä muutamaan isoon paukkuun voisi tuhlata rahaa, jotenkin vaan sellanen munakranaattien heittely ei ainkaan pahemmin innosta.

Viimevuonna ostin pojille niitä pieniä kikkareita. No ei ne niitä vielä itse ammu ja en minä jaksa niitä räiskiä. Nyt en ostanut ainuttakaan pikkukikkaretta jos ei noita pieniä tulivuorisuihkuja ja paria paukkumattoa lasketa. Toki mulla vanhaa varastoa vielä Maxi Thundereita läjä, niitä sai silloin vikana vuotena 10 senttiä kipale niin tuli ostettua laatikollinen, siis tukkulaatikollinen. ;)

90 € laitoin just haisee. Tänne kämpille tulee sellanen old skool -pommijengi, ettei ilman raketteja tule yhtään mitään.

90 € laitoin just haisee. Tänne kämpille tulee sellanen old skool -pommijengi, ettei ilman raketteja tule yhtään mitään.

Meillä vähän sama meno. Etenkin vaimon serkkulikan mies on vähintään yhtä paljon pommien perään kuin minäkin ja yksi naapuri kanssa, joten pakkohan sitä ostaa taas itse kukin kunnon setit.

Täytyy nyt toki senverran paljastaa että tossa mun setissä on n. puolet kimpassa ostettuja, tavoite on se että oma osuus jää alle 150 euron, eikä haittaa jos painuu 100 euroon. Eli kiinni siitä paljonko lopulta saan kimppapottiin rahaa. Jos saan enempi mitä ajattelin, haen aattona vielä lisää. :D

Töissä vuodenvaihteessa, saa katsella muiden perseilyjä ja silmiä poskilla.

Komppaan

// Muistuipa tässä mieleen se, kun viime vuonna kaveriporukalla pojat ampuivat. Humalaiset ja raketit... Itse olin selvinpäin, muistan jopa paenneeni yhtä rakettia joka lähti etenemään virheellisesti vaakasuoressa.

Ihan ku oisin vastannu tähän just, mut oon tainnu vastata jo viime vuonna. Sama: 0 € Nopiaa menny vuos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom