Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mene senttiäkään taivaan tuuliin rakettien muodossa, typerä ja äänekäs tapa roskata ympäristöä. Kanarialla oli siisti ja asiallinen tapa uudenvuoden aattona: raketit ammuttin muutaman paikallisen hotellin toimesta ja en ole tähän päivään mennessä nähnyt upeampaa tulitusta.
Ja se kanarian lentokone kulkee ääneti ja saastuttamatta pyhällä hengellä?
Näin. Tullu itse asuttua Espanjassa muutama vuosi ja siellä järjesti aina kaupunki itse ilotulitukset. Rakettien myynti ja hallussapito oli sakon uhalla kiellettyä, mutta silti porukka pommitti niitä taivaalle.Ei mene senttiäkään taivaan tuuliin rakettien muodossa, typerä ja äänekäs tapa roskata ympäristöä. Kanarialla oli siisti ja asiallinen tapa uudenvuoden aattona: raketit ammuttin muutaman paikallisen hotellin toimesta ja en ole tähän päivään mennessä nähnyt upeampaa tulitusta.
Et varmaan tajunnut mitä TommyGun ajoi tällä takaa..? :jahas:
Eli jokainen ihminen/perhe erikseen ei ostanut omia rakettejaan ja näin ollen roskannut/tuhlannut rahaa ympäri Kanariaa vaan muutamat hotellit tekivät yhteisen ilotulitusnäytöksen jolloin ihmisten ei tarvinut enää näitä omia paukkujaan hankkia.
Tottakai noistakin nyt roskaa tuli mutta ei niin paljon kuin että kaikki olisi erikseen hankkineet omansa
Oli kyllä Suomen mittakaavassa nätti ilotulitus tuo MM rallien räiskintä. Tuurissa en käynyt katsomassa, mutta kuulin tutulta ettei olisi kannattanutkaan, oli kuulemma juurikin tota räiskimistä ilman suunnittelua.Harmitti kyllä kun missasin tuon Tuurin tulittelun. Sinnehän ois varmaan päässy kasaamaankin tuota. Oois voinut polttaa bensaa vaan sitä varten, että olisi ajanaut tuonne katsomaan. Vaikka videon perusteella oli enempi räiskintää kuin tämä täällä MM rallien jälkeen pari vuotta sitten järkätty tulittelu.
0€. Viimeksi paukutellut raketteja viitisen vuotta sitten, siitä asti viina on ollut lähempänä sydäntä
En haluaisi kuulostaa kukkahattutädiltä, mutta minun puolestani raketit voitaisiin kieltää kokonaan yksityishenkilöiltä, ja antaa ammattilaisten hoitaa ilotulitukset. Ulkona kun liikkuu saa melkeinpä pitää haarniskaa päällä kun humalaiset idiootit ampuvat noita raketteja ihan miten sattuu.