Meneekö paljon rahaa raketteihin UV:na?

Mitäpä sitä suotta rahojaan tuhlaamaan. Olen jo sen verran "vanha" että en saa juurikaan kiksejä paukkupommeista, toisaalta ei ole jälkikasvuakaan jota ilahduttaa tulitteilla. Vastaukseni on siis 0,00€ :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Emmä tiiä, tyttöystävän kanssa tylsä ampua kahdestaan. Jos olisi iso porukka ja kunnolla viinaa niin olisi niitä mukava ampua. :)

N. 70e meni. Muksulle kova juttu, ilman sitä ei menis kyllä yhtään. Oli kundi ihan täpinöissä kun mentiin rakettiostoksille ja isi pyys myyjältä järeitä paukkuja.

Emmä tiiä, tyttöystävän kanssa tylsä ampua kahdestaan. Jos olisi iso porukka ja kunnolla viinaa niin olisi niitä mukava ampua. :)

Mikäs este noille on? ;)

Tietty rakettienampuja on sit selvinpäin :D,korjataan, ampumiskunnossa.

Raketit on murrosiässä kova juttu, sitten parikymppisenä ne ei kiinnosta vaan mieluummin laittaa rahat viinaan.
Edit: Sitten varmaan tulee ostettua, jos lapsia joskus saa.

N. 70e meni. Muksulle kova juttu, ilman sitä ei menis kyllä yhtään. Oli kundi ihan täpinöissä kun mentiin rakettiostoksille ja isi pyys myyjältä järeitä paukkuja.

Tällaista joo. Täpinöissään nämä meidänkin jätkät on. Toki varmaa ostaisin muutenkin, mutta vain noita patoja ja muuta isompaa.

Vaihtoehto ois toki tietysti vetää pää täyteen. Etenkin jos ei olisi lapsia. Silloin voisi vetää perinteiset suomikaatokännit. Niin tai toki voi boikotoida ja mennä salille kyykkäämään.

No itsellä on jonkinlainen fiksaatio noihin ilotulitteisiin. Aina ollut. Menen katsomaan kaikki mahdolliset järjestetyt tapahtumat jos ei sentään tartte satoja kilsoja ajalle, tykkään katella vidoita tuubista jne. Kai se jotain "harrastamista" on tämäkin.

- - - Updated - - -

Raketit on murrosiässä kova juttu, sitten parikymppisenä ne ei kiinnosta vaan mieluummin laittaa rahat viinaan.
Edit: Sitten varmaan tulee ostettua, jos lapsia joskus saa.

Ja tätä on sitten hyvä jatkaa aina eläkeikään ja hautaan asti. :D

EDIT: Minua ei kylläkään teininä kiinnostanu raketit vaan kalja ja pillu. Pentuna ennen teini-ikää kiinnosti raketit ja sitten taas kun ei tarvinnut enää juosta pillun perässä ja nyt enempi kun on jälkikasvua jotka niistä on kiinnostuneita. Tai ehkä menee niin että jälkikasvu pitää kiinnostusta yllä. Ja meillä kun ei iskä niitä ikinä paljon raaskinut ostaa niin minä ostan niinkauan kun töissä käyn ja palkkaa saan ja on joku mun lisäksi joita nämä ilotulitteet kiinnostavat.

Miettinyt jos hankkis sen ammattitulittajapätevyyden. Pitäs vaan katella joskus tarkemmin miten tuo menee kun en ole siihen puoleen ikinä perehtynyt.

Ei senttiäkään, ehkä maailman turhinta touhua ampua rahaa taivaan tuuliin kirjaimellisesti.

Pakko nyt vähä provota ja viisastella, mutta onko se sitten järkevämpää kaataa kurkusta alas? Monella menee yhtenä baari-iltana enempi kuin minulla kerran vuodessa ja niitä baari-iltoja on usein enempi kuin kerran kuukaudessa. Sinusta en tiedä, eikä ollut tarkoituskaan vaan kunhan nyt viisastelen näille kommenteille turhuudesta. Sitä turhuutta kun on maailma täynnä ja jotenkin vaan tuntuu aina yhtä tyhmältä tuo heitto ilotulitteiden kohdalla kun samaan aikaan ihmiset käy baarissa vetämässä kallista viinaa ja tupakka käryää niin sähköisenä kuin perinteisenäkin. Onko näistä joku sitten jotenkin parempaa rahankäyttöä?

Pakko nyt vähä provota ja viisastella, mutta onko se sitten järkevämpää kaataa kurkusta alas? Monella menee yhtenä baari-iltana enempi kuin minulla kerran vuodessa ja niitä baari-iltoja on usein enempi kuin kerran kuukaudessa. Sinusta en tiedä, eikä ollut tarkoituskaan vaan kunhan nyt viisastelen näille kommenteille turhuudesta. Sitä turhuutta kun on maailma täynnä ja jotenkin vaan tuntuu aina yhtä tyhmältä tuo heitto ilotulitteiden kohdalla kun samaan aikaan ihmiset käy baarissa vetämässä kallista viinaa ja tupakka käryää niin sähköisenä kuin perinteisenäkin. Onko näistä joku sitten jotenkin parempaa rahankäyttöä?

Puhun ihan omasta näkökulmasta, eli en myöskään kaada kurkusta alas, yhtä turhaa molemmat.

Puhun ihan omasta näkökulmasta, eli en myöskään kaada kurkusta alas, yhtä turhaa molemmat.

Jep. Tosin jotain turhaa me kaikki tehdään. Ainakin jonkun toisen mielestä.

Mutta eipä tästä sen enempiä. Tässähän kysytään että paljonko menee rahaa ja 0 euroa on vastaus siinä missä 1000 euroakin. Ei tosi yhtään tonnin miestä ole vielä vastaan tullut. :D Mulla varmaan menisi tonni jos tonni olisi itselle ns. pikkuraha.

Jep. Tosin jotain turhaa me kaikki tehdään. Ainakin jonkun toisen mielestä.

Mutta eipä tästä sen enempiä. Tässähän kysytään että paljonko menee rahaa ja 0 euroa on vastaus siinä missä 1000 euroakin. Ei tosi yhtään tonnin miestä ole vielä vastaan tullut. :D Mulla varmaan menisi tonni jos tonni olisi itselle ns. pikkuraha.

Näinhän se on, itse vaan käytän mieluiten rahani ruokaan, saliin ja lisäravinteisiin yms jotka koen itselleni tärkeäksi (ruoka nyt varmaan kaikille :D). Tietty jos sitä rahaa ois kunnolla ja eikä tarttis miettiä kauheesti niin kyllähän sitä kaikkeen turhaan varmaan menisikin, suhteellinen käsite kylläkin.

Näinhän se on, itse vaan käytän mieluiten rahani ruokaan, saliin ja lisäravinteisiin yms jotka koen itselleni tärkeäksi (ruoka nyt varmaan kaikille :D). Tietty jos sitä rahaa ois kunnolla ja eikä tarttis miettiä kauheesti niin kyllähän sitä kaikkeen turhaan varmaan menisikin, suhteellinen käsite kylläkin.

Näin se menee. Itsekin ostan toki lisäravinteita kun treenailenkin suht ahkerasti. Mutta mun mielestä taas on turhaa hifistellä turhilla lisäravinteilla kun ilmankin pärjää ja kehittyy ja etenkin meikäläisen näkökulmasta kun treeni on sitä varten että pysyy kunnossa ja vähän kilpailee ns. itseään vastaan.

Sapuskaksikin kelpaa perus kotiruoka kun vähän tuunaa esim. raejuustolla jotta saa järkevästi proteiinia. En siis tuhlaa rahojani mihinkään "bodysafkaa" kun minun mielestäni se on rahan hukkaamista. Se on sitä siksi, että sitä pitäisi tehdä ympäri vuoden kun ei mikään kerta kuukauteen hifistely auta mitään.

Joskus tuli enempi hifisteltyä näidenkin kanssa mutta todennut sen OMALLA kohdalla turhaksi.

Pointtina tässä edelleen vain se että kukin sitä rahaa "polttaa ilmaan" eri tavoilla. Jokainen löytää aikasta monta satasta tai jopa tonnia aikasta turhaa rahanmenoa kun vaan miettii omaa elämäänsä.

Itse tuhlaan ihan mielelläni sen 100-200 euroa taivaan tuuliin ilotulitteiden muodossa. Saan siitä isoa iloa ja siitä on aina kiva vähän maksaa.

Eipä mene tänäkään vuonna penniäkään :) Silläkin rahalla safkaa.

Yleensä oon uhrannu räjähteisiin 30-50 €, mutta tänä vuonna ajattelin keskittyä valokuvaukselliseen puoleen ja jätän pommit hankkimatta. Ostan niillä rahoilla vaikka rahkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom