Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä on tylsää väkeä.
Emmä tiiä, tyttöystävän kanssa tylsä ampua kahdestaan. Jos olisi iso porukka ja kunnolla viinaa niin olisi niitä mukava ampua.
N. 70e meni. Muksulle kova juttu, ilman sitä ei menis kyllä yhtään. Oli kundi ihan täpinöissä kun mentiin rakettiostoksille ja isi pyys myyjältä järeitä paukkuja.
Raketit on murrosiässä kova juttu, sitten parikymppisenä ne ei kiinnosta vaan mieluummin laittaa rahat viinaan.
Edit: Sitten varmaan tulee ostettua, jos lapsia joskus saa.
Ei senttiäkään, ehkä maailman turhinta touhua ampua rahaa taivaan tuuliin kirjaimellisesti.
Pakko nyt vähä provota ja viisastella, mutta onko se sitten järkevämpää kaataa kurkusta alas? Monella menee yhtenä baari-iltana enempi kuin minulla kerran vuodessa ja niitä baari-iltoja on usein enempi kuin kerran kuukaudessa. Sinusta en tiedä, eikä ollut tarkoituskaan vaan kunhan nyt viisastelen näille kommenteille turhuudesta. Sitä turhuutta kun on maailma täynnä ja jotenkin vaan tuntuu aina yhtä tyhmältä tuo heitto ilotulitteiden kohdalla kun samaan aikaan ihmiset käy baarissa vetämässä kallista viinaa ja tupakka käryää niin sähköisenä kuin perinteisenäkin. Onko näistä joku sitten jotenkin parempaa rahankäyttöä?
Puhun ihan omasta näkökulmasta, eli en myöskään kaada kurkusta alas, yhtä turhaa molemmat.
Ei senttiäkään, ehkä maailman turhinta touhua ampua rahaa taivaan tuuliin kirjaimellisesti.
Jep. Tosin jotain turhaa me kaikki tehdään. Ainakin jonkun toisen mielestä.
Mutta eipä tästä sen enempiä. Tässähän kysytään että paljonko menee rahaa ja 0 euroa on vastaus siinä missä 1000 euroakin. Ei tosi yhtään tonnin miestä ole vielä vastaan tullut. :D Mulla varmaan menisi tonni jos tonni olisi itselle ns. pikkuraha.
Näinhän se on, itse vaan käytän mieluiten rahani ruokaan, saliin ja lisäravinteisiin yms jotka koen itselleni tärkeäksi (ruoka nyt varmaan kaikille :D). Tietty jos sitä rahaa ois kunnolla ja eikä tarttis miettiä kauheesti niin kyllähän sitä kaikkeen turhaan varmaan menisikin, suhteellinen käsite kylläkin.