Meneekö ihan päin...sitä itteään?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Mies teki mulle pikaisesti ohjelman jota noudattaa myös itse. Molemmat ollaan rapakuntoisia ja haaveillaan molemmat paremman kunnon perään. Parempien vatsojen. Selkiä unohtamatta.
Mua vaan häiritsee tämä ohjelma...se tuntuu väärältä. Eikö pitäisi huomioida vielä jotain muutakin?

Harjoitukset tapahtuu ma, to ja la-viikonpäivinä,
Vatsat ja selät perinteisimmissä asennoissa eli vatsalihakset tehdään selinmakuulla, kädet niskan takana ja siitä sitten pyöräytetään itsemme istumaan. Selät vatsallaan, kädet niskan takana, selkää notkistetaan taaksepäin niin pitkälle kun menee ja sitten hitaasti alas. Kolmen sarjassa niin monta punnerrusta kuin jaksaa. Minuutin tauko sarjan välissä. Onko näille omia nimiä näille liikkeille. Menen ihan sekaisin...
Mitä lihaksia nämä erityisesti kehittävät? Tarkemmin...
Eikö pitäisi ottaa mukaan myös vinot vatsat ja selät? Eikö harjoittelun pitäisi kestää pidempään kuin sen noin 10 min? Vai voiko tehdä yhtenä päivänä tätä ja toisena toisia liikkeitä? Saakohan kukaan musta selvää. Itse ajattelin lisäksi aloittaa uimisen kerran pari viikossa. Pelkään etten saa vatsaani ikinä kuntoon tällä ohjelmalla.
:hyper:

Viimeksi muokattu:
Kannattaa varmaan unohtaa tollaset kotijumpat ja alkaa vaikka käydä siellä uimassa 3-4krt viikossa kunnon lenkki. Ruokavalio uusiksi ni johan alkaa rasva palamaan. Jos paremman vartalon hankinta kiinnostaa edelleen suosittelen siirtymistä kuntosalille kunnon ohjelman kanssa.

Tollasella vatsa/selkä treenauksella ei saavuta juuri mitään. Rasvaa on kovin hankala paikallisesti polttaa eli liikuntaa kehiin, uinti on hyvä!!!

Saankohan aikaa järjestettyä 3-4 krt viikossa uimiseen. Sen näkee sitten :)
Rasvaa mulla ei kai hirveesti ole? 171cm/59kg. Lihakset on vaan hävinneet vatsasta (jos niitä siellä koskaan on edes ollut) ja muualtakin lasten tulon jälkeen. Pyykkilautavatsan haluaisin. Niin ku varmaan moni muukin. Sitä ei taida ihan uimisella saada. Jostain kumman syystä pelkään punttisaleja...täytyy kai käydä jossain vain naisille punttiksella ja pyytää erityinen ohjelma juuri mua varten. Raskaat painot ja raaka ohjelma ei ole mun juttu. Joskus kotijumppa piristää mieltä :) vaikka hyöty ei olisikaan kovin suuri. Mutta taisin saada jo vastaukseni mutta saatte silti esittää mielipiteitänne vielä lisää.

täytyy kai käydä jossain vain naisille punttiksella ja pyytää erityinen ohjelma juuri mua varten. Raskaat painot ja raaka ohjelma ei ole mun juttu.
jos haluat sporttisen vartalon, tarviit väistämättä raskaita painoja.
esim. usein näkee naisia salilla, jotka nostelee ihan muodon vuoks kilon tai kahden käsipainoja ja tekee niillä 50 toistoo. täähän ei auta suoraan sanottuna yhtään mitään. jos raudan nostelu ei kiinnosta, suosittelen käymään body pumpissa (body boom, niinku mun kaveri sitä sanoo). erittäin tehokas rasvanpolttoon ja yleiskuntoon. samalla se lihaskuntokin kasvaa. mut summa summarum, jos haluat vartalon tyyliin eva wahlström, sun on pakko nostella niitä raskaita painoja. jos taas haluat vartalon tyyliin paris hilton, et tarvii muutaku dietin. toisaalta, tuskin miehes haluu kattella jotain anorektikkokanaa :)

Vinnki

Tässä on pari ketjua, joista saat esimerkkiä ihan toimivista treeniohjelmista.

Tässä mimmien treeniojjelmia:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=5191

Tässä vähän kaikennäköisä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/faq.php

Täältä löydät tietoa siitä, mitkä teeniohjemassa kannattaa huomioida:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=43291&highlight=faq

Tässä faQ sielä on paljon infoa. Sori en kerkä neuvomaan enempää, kun tän koneen omistaja on nyt taas näköjään päättäny olla tykkäämättä musta...

Mies teki mulle pikaisesti ohjelman jota noudattaa myös itse. Molemmat ollaan rapakuntoisia ja haaveillaan molemmat paremman kunnon perään. Parempien vatsojen. Selkiä unohtamatta.
Mua vaan häiritsee tämä ohjelma...se tuntuu väärältä. Eikö pitäisi huomioida vielä jotain muutakin?

Harjoitukset tapahtuu ma, to ja la-viikonpäivinä,
Vatsat ja selät perinteisimmissä asennoissa eli vatsalihakset tehdään selinmakuulla, kädet niskan takana ja siitä sitten pyöräytetään itsemme istumaan. Selät vatsallaan, kädet niskan takana, selkää notkistetaan taaksepäin niin pitkälle kun menee ja sitten hitaasti alas. Kolmen sarjassa niin monta punnerrusta kuin jaksaa. Minuutin tauko sarjan välissä. Onko näille omia nimiä näille liikkeille. Menen ihan sekaisin...
Mitä lihaksia nämä erityisesti kehittävät? Tarkemmin...
Eikö pitäisi ottaa mukaan myös vinot vatsat ja selät? Eikö harjoittelun pitäisi kestää pidempään kuin sen noin 10 min? Vai voiko tehdä yhtenä päivänä tätä ja toisena toisia liikkeitä? Saakohan kukaan musta selvää. Itse ajattelin lisäksi aloittaa uimisen kerran pari viikossa. Pelkään etten saa vatsaani ikinä kuntoon tällä ohjelmalla.
:hyper:
Saankohan aikaa järjestettyä 3-4 krt viikossa uimiseen. Sen näkee sitten :)
Rasvaa mulla ei kai hirveesti ole? 171cm/59kg. Lihakset on vaan hävinneet vatsasta (jos niitä siellä koskaan on edes ollut) ja muualtakin lasten tulon jälkeen. Pyykkilautavatsan haluaisin. Niin ku varmaan moni muukin. Sitä ei taida ihan uimisella saada. Jostain kumman syystä pelkään punttisaleja...täytyy kai käydä jossain vain naisille punttiksella ja pyytää erityinen ohjelma juuri mua varten. Raskaat painot ja raaka ohjelma ei ole mun juttu. Joskus kotijumppa piristää mieltä :) vaikka hyöty ei olisikaan kovin suuri. Mutta taisin saada jo vastaukseni mutta saatte silti esittää mielipiteitänne vielä lisää.

Kotijumppa on musta ihan hyvä, jos sitä jaksaa tehdä. Mutta sanoisin, että kyllä tuohon teidän kotijumppaan jotain vielä kaivattaisiin lisää, jos jonkinlaisia tuloksia haluaa saada. Pitää kuitenkin huomioida, että teillä on pieniä lapsia ja sillä tavalla olla itselleen armollinen, ettei stressaa itseään liikaa ja ota älytöntä morkkista siitä, ettei ehdi/jaksa harrastaa liikuntaa. Pienten lasten kanssa oleminen tuo kyllä sitä päivittäistä hyötyliikuntaa ihan eri tavalla kuin toimistossa istuminen, joten tuskin täysin rapakunnossa olet.

Uiminen olisi varmaan mukavaa ja samalla voisi ottaa aikaa itselle ja siitä tulee loistava olo saunomisineen, joten suosittelen, mutta älä stressaa jos et ehdi 4 kertaa viikossa hallille!!! Aloita vaikka siitä, että pääsisit kerran viikossa. (Sitäpaitsi harvojen ihokaan tykkää ihan 4 kertaa viikossa uinnista...?). Mitä pitäisit juoksemisesta, asutteko sellaisessa paikassa, että voisit kuvitella käyväsi lenkillä vaikkapa 1-2 kertaa viikossa. Juoksu tekee hyvää myös vatsa- ja selkälihaksille, kehittää korsettia. Ja ilman muuta rohkaisisin menemään salille, ihan tavallisia ihmisiä siellä käy:). Melkein kaikilla saleilla on työntekijöitä, jotka tutustuttaa niihin laitteisiin ja ohjelman tekeminenkään ei ihan hirveästi maksa, mutta suosittelen lueskelemaan noita ylläolevia linkkejä, joista luultavasti saat jopa enemmän apua kuin varsinaisesta teetetystä ohjelmasta.

Lopuksi sanoisin, että tässä elämänvaiheessa voisitte kuitenkin panostaa arkiseen liikkumiseen, kävelkää kauppaan, käykää metsäretkillä, potkikaa palloa, pelatkaa sählyä tai hippaa lasten kanssa ja kiinnittäkää huomiota terveelliseen ruokaan. Sitten kun lapset kasvaa, omiinkin harrastuksiin jää taas enemmän aikaa!!

Juoksu ei onnistu. Reipas kävely ehkä paremmin. Ei sillä, vaikka lääkäri on kieltänyt joskus juoksemasta olen juossut jonkin verran tuntemusteni mukaan. Pulssini ei saisi nousta kuulemma kovinkaan paljon yli sadan. Lasten kanssa se nousee väkisinkin päivittäin :D
Uinnin voisin aloittaa, hissuksiin. Ja hmm...mitä jos yhdistäisi punttiksen ja uinnin. Ensin salille ja siitä sitten uimaan? Samana päivänä? Alkuun vaikka kahdesti viikossa.
Muuten, voikohan kukaan tehdä mulle ohjelmaa jossa sykkeeni ei nouse yli sadan. Onko sellainen mahdotonta? Perussairauteni vuoksi en saa juosta, harrastaa kontaktilajeja, nostella painavia (mahdotonta jo arjessa)...siispä olen mennyt tuntemusteni mukaan ja kaikki on edelleen hyvin vaikka joskus joutuukin vähän koville. Lääkäriä infoan vielä mutta aion tehdä kaikkeni että minullakin olisi joskus kroppa johon olla tyytyväinen. Ei se vaadi paljoa...rehut kuntoon ja lehmä aitaukseen jolkottelemaan :D
Mulla kun on tuo vatsa se kaikkein inhottavin. Kaksi kertaa sektioitu ja ... en tiedä. Onko läskiä? vai nestettä vai mitä... liikaakiin pömppövatsa mutta eroon on päästävä edes siitä. Siispä paneudun tähän aiheeseen huolella. Kunhan tosta vatsasta pääsen niin kaikki muu on tosiaan plussaa. Ei haittaa vaikka siinä sivussa kasvaisi vaikka habakin.

Back
Ylös Bottom